Klingel...vervelend zeg, zo zie je maar hoe t kan gaan! Wel grappig dat je gevoel zei dat je zwanger zou zijn, jammer dat t dan mis gaat, maar moeder natuur grijpt inderdaad niet in als t niet nodig is en t vruchtje buiten je buik geen kans heeft! Veel suc6 in de volgende ronde!
Gefeliciteerd Twigger! Heb even een paar pagina's teruggelezen en kwam zo jouw goede nieuws tegen. Ik hoop dat die roze trekker voor mij ook een goed voorteken is, mijn vriend is namelijk boer . (Voor jullie het vragen: zijn trekkers zijn gewoon groen hoor, hahahahaha) Groetjes, Elke
bedankt meiden voor al jullie feliciteties en klinkel wat een geklungel klote voor je meissie dikke knuffff van mij
Twigger Van hart gefeliciflapstaart!!!! Klingel: Kl... voor je, hopelijkl wordt je nu wel snel ECHT ongi en kom je gezellig bij ons JULI NOD terug!
Ja Tessa het valt niet mee! Maar ik heb net ff een tukkie gedaan, en ik voel op een of andere manier nu wat beter, ik moet gewoon proberen aan andere dingen te denken en gewoon normaal door te leven Dan komt het vast wel een keer.. Klingel balen hoor, houd de moed erin en concentreer je op de volgende ronde.. Twigger ik ben echt f*cking jaloers op je, maar ik gun het je wel net zoals iedereen hier hoor
hallo allemaal, mag ik op de lijst voor 25 juli? heb een rare cyclus achter de rug; veel langer dan normaal (mogelijk door een vmk de ronde daarvoor) en ben nu 3 dagen een beetje ongi geweest, en nu is het al bijna over. het was na een paar dagen bruin toch ook 2 dagen rood, dus ga wel uit van een ongi. het is me wat hoor, dat zwanger-worden, pfffff.... we gaan deze ronde heeeeul goed ons best doen (haha) en hopen op ons wondertje. jullie evenveel succes gewenst dames!
Ik heb weer een vraagje over ovu testen Ik zit nu op dag 12 van de 28 en heb twee dagen een ovu test gedaan. Zouden die testen niet een licht posi uitslag moeten geven zo vlak voor mijn (vermoedelijke) eisprong op dag 15? @ Klingel, Balen meid! Groetjes, Giegel
@twigger82 Van harte gefeliciteerd!! Tis voor mij weer even geleden dat ik wat gepost heb. Mijn ventje is vanmorgen voor een week weer gaan varen. Volgens de calculator begint vandaag mijn eerste beetje vruchtbare dag. Ben wel benieuwd heb gister geklust. Tis me eerste ronde denk nie dat het raak is. Kga na het eten nog wat verder terug lezen. Liefs Daantje
xgabyx wat spannend allemaal zeg! Veel succes! Hopelijk krijg je de 16e een echo! Twigger gefeliciteerd! Geniet er van! Elke1976 jeetje wat heftig joh Hellp, al met 25 weken bevallen pff. Klingel wat naar die mislukte bevruchting! Hopelijk word je dan snel weer ongesteld.
mamaD hihi thanks ! pfff heel spannend allemaal! is wel raar om je baarmoeder zo te zien hihi We gaan ook echt voor die eerste echo ! mja wachten duurd lang liefs gaby
ik ben dr ff niet geweest, heb een kaakholteontsteking zegt de dokter, maar ik krijg er zo'n dikke wang van. Helemaal geen last van mijn bovengebit...echt heel vreemd allemaal.
Bij mij worden de ovulatietesten elke dag wel een beetje donkerder. Als je er nu 2 hebt gedaan, met nog 3 dagen voor de eisprong zou het best wel kunnen dat ze nu nog helemaal negatief zijn. Of misschien heb je deze maand wel een iets langere cyclus? Bij mij in de bijsluiter staat dat je voor het testen 4 uur niet te veel mag drinken. Dit kan ook nog invloed hebben! Ik wens je snel een heel positieve test! Succes!