NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik zat daar ook steeds over te twijfelen met die streepjes, ik vond het erg onduidelijk. Toen heb ik andere testen gekocht van Clearblue, daar heb je een rondje als het negatief is en een smiley als het positief is. Dit vond ik veel beter! Deze is 3 dagen achtereen positief geweest en toen weer negatief, dus toen wist ik dat de eisprong geweest was! :)

2. Jewel

Jewel Bekend lid

9 jun 2008
    553
    0
    0
    Twigger

Van harte gefeliciteerd!

3. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Twigger: WOOOOOOW! Tis je gegund meid! Gefeliciteerd! :thumup:

@Klingel: Gewoon denken dat je ongi was, dat scheelt echt in het verdriet. Ik heb het ook meegemaakt. Wist zeker dat ik zwanger was en ineens werd ik ongi en voelde ik me zo zwaar beroerd ! Toen wist ik dat er wel iets was, maar dat het niet goed was. Inderdaad goed van moeder natuur dat ze ingrijpt. Sterkte en succes de komende tijd!

@de wachtenden.....wat duurt het toch lang he!

Mijn vriend heeft gisteren al het lekkers opgegeten, dus we hebben niets meer..... :(

En we wachten....

4. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    hallo dames ik weet eindelijk mijn volgende nod dagen...het bloed is gekomen 3 dagen na proveria

ik ga gewoon uit van 28 dagen dus dat word dan 23 juni...en ik hoop dat ik dan weer een normale cyclus heb...

alvast bedankt voor het erop zetten

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ppppfff wat duurt wachten lang zeg! Ik weet dat je lichaam je elke keer weer giga voor de gek kan houden dus ga maar nergens van uit. Ondanks dat ik sinds een week echt enorm moe ben, 's morgens een beetje misselijk en overdag gewoon echt duizelig....stiekem hoop je toch elke keer weer dat het raak is :D

6. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Robin: ja inderdaad, je lichaam kan je echt voor de gek houden. Ik voel nu mijn borsten af en toe steken en mijn vriend zei tegen me toen ik in de douche stond dat hij dacht dat ik zwanger was, omdat hij het kon zien aan mijn borsten, haha! toeval of niet?....dat zullen we moeten afwachten....Succes met wachten..

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik haat clomid!
    Het bevordert je eisprong en dus je kansen voor een beeb MAAR ook heb je kans op kilo's meer en wat nog leuker is:
    Je kan er depri van worden!

Sorry ben een beetje DEPRI!AARRGGHH

8. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Puzzcat: Het toch vrouwke....gooi het er maar uit, dat scheelt toch weer! Wij luisteren wel, is niet erg. Het is nou eenmaal niet altijd even gemakkelijk, maar het wordt vast wel weer leuk. Sterkte meis!

9. Eva R

Eva R Niet meer actief

@klingel: vervelend voor je :(

@twigger: gefeliciteerd :D

ik wacht nog steeds op m'n ei..

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ moontje Jij ook heel erg veel succes!

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ moontje....en alle andere dames die moeten testen ;) Tot wanneer proberen jullie het vol te houden om niet te testen? Mijn banner zegt dat ik over 8 dagen mag testen...zouden jullie dan ook echt 8 dagen aan houden of houd je dat niet vol :) Haha, ik denk dat ik tot de groep behoor die het niet vol kan houden!

12. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Robin: haha, dat wilde ik net aan jou vragen! Ik sta bij de testmarathon op 5 juli, dus niet precies op mijn NOD. Mijn NOD is op 1 juli, maar ik wil een paar daagjes wachten. Wanneer had jij in gedachten?

13. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik was me net aan het bedenken dat ik niet thuis ben op mijn NOD vanwege de 4th of july viering met mijn hubby zijn family. Wij vertrekken a.s. zondag ochtend naar Louisiana en rijden dan door naar Texas op dinsdag. We komen pas de 6e weer thuis.
    Nu wil ik proberen om, als ik niet ongesteld word in die week, geen test te doen en gewoon afwachten. De reden daarvoor is dat ik vorige maand vaag positief getest had op 4w 5d en 5 dagen later werd ik ongesteld... ik wil niet weer te vroeg met mijn hoofd in de wolken lopen.

Vorige maand begon ik rond 4,5 week wagenziek te worden... Aan de ene kant hoop ik dat ik dat deze maand weer ga worden, want dat zou kunnen duiden op een zwangerschap, maar aan de andere kant wil ik die wagenziekte eigenlijk ook niet... het komt niet zo goed uit als je zo'n 10 uur in de auto moet zitten van Louisiana naar Florida :(

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, grappig! Dus jij kan wachten tot 5 juli?! Knap hoor ;) Ik wil eigenlijk proberen te wachten tot dinsdag en ga dus van te voren ook geen testen bestellen....soort zelfbescherming: dan kan ik dus ook niet testen ;) Omdat ik me sinds een week wel erg vreemd voel zou ik het liefst eerder testen...wil mezelf die 'ellende' echter liever besparen.

Stomme vraag: wat is een test marathon?

15. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Robin: Je kunt je opgeven voor de testmarathon, (die staat onder de lijst met de roze trekker). De meiden die dan ook op die datum staan, testen allemaal dezelfde dag, dus dat is extra spannend! Misschien is het niet nodig om zo lang te wachten omdat de duivels al gearriveerd zijn, maar misschien......

16. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    bannercheck

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn eerste ovutest van deze reeks was al best wel donker vanavond. Donkerder dan de eerste waar ik normaal mee begin. Kortere cyclus deze maand of toeval? We zullen zien.......

18. Goeden avond dames!

Is het een beetje gezellig hier?
    Zit nog gezellig op de wachbank... bedankt allemaal voor het opschuiven ;)
    Heb nog wat lekkere GROTE roomboter krakelingen en spritsen op de tafel gezet... (heb al 3 spritsen en 1 krakeling op vandaag :oops: )
    Iemand nog thee of fris?

19. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

ik lust ook wel een krakeling en een cola mamadiana :) Trouwens, is cola slecht als je zwanger bent?

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mag ik mee op de roze trekker? Mijn NOD is op 30 juli.

Deel Deze Pagina