Zou iemand mij op de lijst willen zetten voor 3 juli? We schuiven weer een rondje door. Nah, als een boerinneke (wonen op een boerderijtje) moet die trekker het gaan worden! Tevens een posi pendel voor juli van Caruli. Dus....kom maar op!
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 2 : Majo & Jodie 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke 4 : 5 : xgabyx & vliegje 6 : JedidJah 7 : Bramtim 8 : 9 : 10 : 11 : 12 : Daantje27 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : Alexia R 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 21 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Bahar, Robin77, Jodie en Miranke: jullie staan erop
Hey wijffie ik heb al 1,5 dag nergens meer last van haha ben vandaag bij de dokter geweeest en die verwees me naar de gyn voor een zekerheids echo eenmaal daar zag ze wel een vruchtje zitten mn bloeding kan dus 2 dingen zijn of een late innesteling of een vmk en t (dode) vruchtje is achter gebleven die moet er dan met mn volgende ongi uitkomen zoniet wordt ie dan weg gezogen deze week nog ff testen en kijken of ik dan zwanger ben of niet afwachten dus
Hoi meiden, Ik had ook nog ff een vraagje. Ben vorige week woensdag voor het eerst na mijn MK ongesteld geworden. Dit was 3 dagen in totaal en toen niets meer. Vandaag had ik ineens weer wat bloedverlies. Zou het dan kunnen dat mijn cyclus nu langer duurt of zou dit geen invloed hebben? Vind het zo raar.
Hoi allemaal, Mag ik mee op 3 juli, ronde 7. Deze maand is eigenlijk voor spek en bonen omdat ik deze maand onder het mes ga rond mijn ei...
Hi ladies, Ik ga mee op de tractor! Mijn NOD datum is 3 juli. Wie kan mij op de lijst zetten? Grtjs, Aleida
Woow, spannend hoor! Ik hoop het zo voor je, we gaan duimen hoor! Als je heb getest kom je het dan ff melden
Haj Twigger bij mij het zelfde. ik ben 1 dag ongi geweest en daarna 2 dagen gespot (vooral bloedproppen en slijm). Ik ben ik nu omdat ik het uit mijn hoofd heb gesteld, maar de dokter snapt het nog steeds niet. We hebben een bloedtest gedaan en die was laag en dat zorgt voor veel duidelijkheid (oke dat was sacractisch). De HA heeft gezegd dat ik het moest afwachten en kijken wanneer mijn ongi komt. Is er dan nog niets en de testen geven nog niets aan dan moet ik naar de Gyn... JedidJah
Wat spannend allemaal weer hier. Voor de meiden in spanning, succes! Ik duim mee. Voor de rest, jammer, maar we gaan deze maand weer proberen. Succes. Hier zijn de Ovulatietesten inmiddels binnen. Dus die gaan we deze maand voor het eerst proberen. Ook weer spannend.
Goedemorgen, Na 5 dagen roze/bruin vegen is de ongi nu echt losgebarsten . Ik ga door naar 12 juli, snap echt helemaal niks meer van mijn cyclus . Willen jullie mij op de lijst zetten voor de 12e? Heel veel suc6 allemaal deze ronde! Liefs Meis1984
Hoi meiden, Ik wil me ook graag aanmelden. Voor mij zal dit de eerste ronde zijn. Wel heel spannend allemaal! Groetjes Marieke
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 2 : Majo & Jodie 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida 4 : 5 : xgabyx & vliegje 6 : JedidJah 7 : Bramtim 8 : 9 : 10 : 11 : 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : Alexia R 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 24 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @lautje, Aleida en Meis: jullie staan erbij! @ MariekeNienhaus: wat is je nod?
Hallo dames! Ik kom mij hier melden! Mijn NOD is 11 Juli waarschijnlijk... als ik me langste cyclus aanhoudt! Gister zijn de gekomen... grrrr Maar goed... vol goede moed naar de volgende ronde... maar baal echt als een stekker!
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 2 : Majo & Jodie 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida 4 : 5 : xgabyx & vliegje 6 : JedidJah 7 : Bramtim 8 : 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : Alexia R 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 25 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Heb mezelf even geplaatst op 11 Juli