Haha, 2 juli is een dag voor mijn NOD dus dat is dan misschien niet heel handig en 5 juli is er niemand anders....test marathon in mijn uppie
ik ben aan het wachten, wat duurt dat lang..pffff. KLusdagen gehad nu klussen in huis. Verven schoonmaken ect...
Gaan we nu al negatief doen? Het wordt vaker gezegd daar niet van, maar is er ook zoiet, als het niet graag willen? Dat komt in mijn woordenboek iig niet voor! We gaan deze lijst gewoon mooi roze kleuren met zijn allen afgesproken :
sorry dames! Blijkt dat ik eigenlijk toch op de NOD-juni lijst had moeten staan...check m'n banner maar eens!
.....breekt even in in de juli topic.... Hoe is het met alle dames hier? Ik zie dat er veel testmarathons gepland staan, heel goed! Dat juli maar een hele roze maand mag worden, ik duim voor jullie! Succes dames, ik blijf jullie volgen!
Ik ben deze lijst zelf begonnen en nou zou ik er zelf niet eens op staan? Neeeeeeee, ik hoor bij jullie! (Ik heb trouwens een paar daagjes te vroeg getest hoor ) Dank je wel!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8 31 : 105 passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax Testmarathon 9 Juli 1. nikky ans Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Tezzzzzzzzzz heb je op ROZE gezet \/
Tezz: GEFELICITEERD!!!! Jullie waren toch al een tijd bezig om zwanger te worden? Super zeg! Hoe voel je je? Had je een voorgevoel?
Joeppie tezz! gefeliciteerd Ik voel de hele dag samentrekken van bm? Ik heb echt het idee dat ik een korte cylclus heb. Ik temp niet en geen testen dus geen bewijs, we wachten het maar af. fio maar wachten duurt zo laaaaaaaaaaaaaaaaaang.
Ik heb gisteren een testje gewaagd, omdat ik me nu al een week belabberd voel. Ik had al m'n 'symptoompjes' opgeschreven en kon me gewoon niet voorstellen dat m'n lichaam me zoooo voor de gek zou houden. Dus gisteren getest op 11 dpo (waarschijnlijk, want weet niet helemaal zeker of m'n ei toen eindelijk was gesprongen). Eigenlijk dus 4 dagen voor m'n absolute nod (vorige keer werd ik op 16 dpo smorgens ongi). Gisteren net zo'n vage test als ik vorige maand heb gehad, maar gistermiddag een ovutestje gedaan en die was positief! Dus ik ben vanmorgen maar eens naar het kruitvat gegaan en heb daar de boel leeggekocht Foto in mijn album!
hoi dames. ik kom met hier ook melden. vandaag ongi geworden. wil iemand mij op de lijst zetten? voor 21 juli? tezz gefeliciteerd.