wow is het al zo laat... ik ga me ff klaar maken want ik moet zo werken... kleine nog uit bed halen(slaapkoppie) Zie jullie snel weer!
Hallo meiden/dames, Ook ik meld me, zou er graag opkomen voor 5 juli. Dat is 2 dagen ná de door mij (en de banner) uitgerekende NOD, eerder dan dat wil ik niet testen. Eerste ronde, dus het zou ook wel heel bizar zijn. (Hoewel mijn schoonmoeder prat gaat op het superzaad van 'haar mannen')
@ Tezzz, Gefeliciteerd en geniet ervan! @ xMamaDianax, DPO is volgens mij, days past ovulation..... Groetjes, Giegel
Tezzz, ik feliciteer je niet meer schromend... ik gooi het er uit joepiedepoepie! VAN HARTE! zal ik ook maar een test wagen denk ik dan vanochtend roze veeg
@cin79: Welkom en heel veel succes met zwanger worden! Hopen dat schoonmoeders gelijk heeft met het superzaad Iemand anders zal je wel op de lijst zetten.
goedemiddag allemaal! MamaDianax wat doe je nu dacht ik gezellig samen op de testmarathon mooi is dat weer. ik vond de datum ook niet zo[07-07-07]ben ik een jaar getrouwd en me man vond dat een leuke datum om te testen. maar ik dacht heb het al afgesproken met mamaDinax dus ik hou het daarbij maar nu, zou iemand mij alsjeblieft van de testmarahon af willen halen dan dank je kuzzz
Pfff, nog 7 dagen, wat duurt wachten lang zeg... Ben wel eens benieuwd, heb eigenlijk nog nooit een LF langer dan 8 dagen gehad, en morgen is t dan weer die beruchte dag 8... spannend! Heb me trouwens wel voorgenomen, dat als ik weer zo vroeg ongi word na mn eisprong dat ik naar de HA ga, want volgens mij heeft t eitje dan helemaal geen kans om ook maar uberhaupt in te nestellen...
He Tezz gefeliciteerd! Hier wachten wachten en nog eens wachten Al denk ik niet dat het raak is. De vorige 2 zwangerschappen had ik al een paar dagen voor mijn NOD klachten als misselijkheid en dat heb ik nu helemaal niet. Verder ook geen klachten dus heb er weinig hoop op. Jammer!
hoi robin wel toevallig dat we nog precies 7 dagen moet wachten dat we kunnen testen zullen we samen test maraton voor 3 juli doen? gr sandra
@tezz: whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii haha wat goed zeg! wens je heeel veel geluk en plezier in je 3e zwangerschap! geniet! liefs klingel