Ik heb een vreemd vraagje.... Ik had vanochtend wat roze veegjes, zo vanmiddag ook weer....Het leek wel of er ook cervixslijm aanwezig was. Wat zou dat kunnen zijn? zit op dag 26 van een cyclus van 30 dagen
Ze zeggen als je roze afscheiding hebt dat je een innesteling kan hebben,wat ik dus denk is dat je cyclus toch langer is dan je denkt Als het je innesteling is reken er dan maar 6 a 7 dagen bij op
Maar moet er wel bij vermelden dat het gewoon een bloedvaatje kan zijn die door gemeenschap geknapt is Voor het geval men me daarop gaat pakken hihi
Kan iemand mij vertellen wat een testmarathon inhoudt? Ik snap dat je dan op dezelfde dag test, maar dan? Ga je dan elkaar mailen, of doe je het op hetzelfde tijdtip ofzo? Ik snap nog niet helemaal wat het leuke/ nuttige is hiervan...
Ik ben een beetje ziekjes dus we hebben de laatste dagen niet geklust (moet zo weer naar de tandarts, heb 2 ontstekingen...die komen bij wat minder weerstand opzetten, ik dacht nog, al mn energie gaat naar een beebje, wie weet heb ik daarom ontstekingen)
Je kan het zelf leuk maken door er naar toe te leven oid Zodra het bv 2 juli is ( mijn marathon en NOD ) gaan de meiden op die dag testen, en als je wil post je dat hier gewoon op het forum. Zodat de lijst meteen kan worden aangepast. Is verder geen tijdstip aan gebonden. Maar meestal zijn de testdames er vroeg bij op die dag 8) In mijn geval is het erg handig, om n soort van pact te sluiten, zodat ik niet eerder ga testen ( kan nogal s impulsief zijn ) Maar als je er geen oren naar hebt, doe je het toch lekker niet.
Jeeeeemig al twee zwangeren en het is nog niet eens juli. spannendspannendspannend heb is bijna juli en dan mag ik testen!
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ben nog wel een beetje bang dat ik tóch gewoon ongi wordt dit weekend hoor Dat krijg je met dat vroege testen he Maar aan de andere kant: als het niet genoeg zou zijn, dan zou de CB-digi niet zwanger zeggen he? Denk dat ik na het weekend wel een beetje gewend zal zijn aan het idee Oja! ff HCG-tjes strooien. Emmers klaar? Vullen maar! *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
@Tezz en Twigger: GEFELICITEERD!!!!!! Super zeg! Ik hoop dat ik jullie binnenkort achterna ga... kom dan alleen niet bij de maart mama's! Heel veel plezier en geniet van jullie zwangerschap en geef ons ook wat HCG! Liefs, Manon.
Hahaha, dat is een goeie ja: een pact om ervoor te zorgen dat je niet eerder test, zo had ik het nog niet bekeken! Ik dacht dat je dan misschien onderling nog iets moest doen ofzo, was er niet mee bekend, vandaar mijn vraag. Bedankt voor je uitleg en veel succes op 2 juli, dat schiet al op!