Hee Ik zei ook al dat ik best samen met jou een marathon wilde gaan doen Blijkbaar heb je dat niet gelezen Mijn nod is namelijk ook op 3 juli Gezellig met z'n 3tjes?
Graag gedaan! En bedankt... Het begint idd al op te schieten, al lijkt het nu wel n eeuwigheid te duren Jij ook heel veel succes met zwanger worden!
@tezzz: bedankt voor HCGTjes HCGtjes HCGtjes *vang vang * ( een hele emmel vol ) Ennuh dat ongigevoel hoort erbij toch 8)
@Kita en Tessa: ik heb op dit moment meer het idee of ik opgeblazen wordt. Het zit echt in m'n buik, die krampen, NIET in m'n bm. Hoop dat het bij jullie ook raak is!
Ohw oke, Ik weet het ook niet bij mij... Het is een soort van ongi pijn met van die steekjes, het komt met vlagen dus niet de hele dag. En die vlaagjes duren niet zo lang.. Bij mij zit het links onderin mijn buik.. Ben af en toe bang dat ik ongi ga worden
@tezz GEFELICITEERD!!! @ rest.. ongigevoel/krampjes/gerommel in de buik.. hier nog steeds 'last' van of ut goed is.. we zullen zien hihi (ben bang/heb het gevoel dat k morgen opsta en dan ineens ga zien.. )
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 19 : jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8 31 : 105 passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax Testmarathon 9 Juli 1. nikky ans Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Zo.... Even een Testmarathon voor 3 juli gemaakt queensan, en robin 77 heb jullie er ook opgezet, dat willen jullie toch ook
Okay, ik dacht dat je last had van ongi gevoel omdat je denkt dat je vh w-end ongi gaat worden. Misschien heb je wel last van n buikgriepje erlangs ofzo.. Hoop iig dat alles goed blijft gaan meid!
Heey meid, nou ik heb dat toevallig ook. Al meer dan n week. Dacht eerst dat ik ovupijn had, maar komt steeeds met vlagen terug. Ik hoop alleen niet dat mijn lichaam me ah foppen is Ik hoop dat dat bij jou ook niet het geval is, en dat we mooi roze worden deze maand 8)
@kita29, Alles zou kunnen ja, het is gewoon raar dat ik dat al zo vroeg heb... Heb het al een paar dagen, en das veels te vroeg voor nod. Nouja we zien wel! Ik wacht nog wel even af! Iemand een ijsje?
JAAAAAAAAA IJS lekker doe mij maar n bolletje aardbei, pistache en banaan *YAM* En het is idd vroeg, dat denk ik bij mezelf ook... Net wat je zegt, zit weinig anders op als braaf af te wachten. ( maar hoop doet leven )
hoiii ik heb ook al een paar dagen steekjes en kriebels ! heb ook nog een paar dingen maar ik ga me daar niet meer zo druk om maken om de syptomen want de maanden ervoor had ik ook allerei klachten , weet dus dat je lichaam je flink in de maling ken nemen ! MAAR WACHTEN DUURD LANG, WORD LANGZAAM GEK HIER HAHA.... maar een ijsje gaat er wel in wel een waterijs je !
Ik heb ook steekjes en kriebels! Maar voor mij is alles nieuw dus ik weet totaal niet wat ik wel/niet 'moet' voelen.. Maar het voelt in ieder geval anders dan als ik ongi moet worden! Ik kan alleen nu maar afwachten, en dit is de 1e ronde dus het is wel te mooi om waar te zijn als het meteen zou lukken.. Maar we wachten gewoon nog ff wat meer, en meer, en meer..
Joepie tezzz, GEFELICITEERD! Wat super fijn voor je! Ik voel me nog helemaal niet echt zwanger, jij? Ik vind het wel spannend allemaal, ondanks dat het onze 2e is! Groetjes, Mayke!
hahaha volgens mij zitten we elkaar hier helemaal ](*,) gek te maken met al onze kriebels en steekjes/vage krampen.. Als ik het zo lees zijn we dalijk met zijn allen gezellig ROZE