*breekt ff in* Hallo dames. Ik lees af en toe wel eens met jullie mee. En ik dacht nu is het misschien ook wel eens handig om me toe te voegen. Tis wel fijn om er een beetje over te kletsen als je weer eens tegen je NOD aan zit of vruchtbare daagjes. Mijn nod is de 18e dus dat duurt nog ffies. Ik zit trouwens in de 4e ronde. Zag al dat er weer een paar zwangeren zijn hier! Van harte gefeliciteerd! Hoop dat er nog vele mogen volgen deze maand! Groetjes gaby (andere dan hier boven )
WOW juli is nog niet eens begonnen en we hebben al twee zwangeren! Tezz en Mayke, heel erg gefeliciteerd! Lekker gaan genoeten dames
Ja misschien zitten we elkaar inderdaad wel gek te maken haha, mijn moeder zei net ook tja je let er nu op dus nu voel je ineens alles, terwijl het misschien helemaal niks is.. Damn ik heb nog nooit zoiets frustrerends in mijn leven meegemaakt!
@Mayke: nou, weet niet of het speciaal door de zwangerschap komt, maar ik voel me al ruim een week belabberd! Voelde me bij mijn tweede ook belabberd, maar dat was pas later (vanaf week 7 of zo). Maarreh..ga je maar geen zorgen maken dat je niks voelt hoor! Iedere zwangerschap is anders. Bij mijn eerste was ik alleen maar moe moe moe en verder niks!
Hey all! Ik heb een halve zak chips gegeten...Ik voel me nu schuldig,want das veel te veel zout toch? (Ik wou eigenlijk de hele zak opeten...)
@Puzzcat: je zegt het verkeerd. Je moet zeggen: Ik heb MAAR een halve zak chips leeggegeten, terwijl ik 'm anders altijd helemaal leeg eet. Goed he?
De bovenkant van mijn borsten doen pijn, en heb vandaag al veel gegeten, normaal heb ik nooit snel honger, vooral niet in de ochtend, maar deze ochtend heb ik sandwiches gegeten en een half uur later had ik alweer honger. Ik heb toen nog restjes van gisteren gegeten. De rest van de dag de hele tijd honger gevoel en de kasten afstruinen of er nog iets lekkers te vinden is. Ben ik mezelf gek aan het maken? Wie heeft er een idee van of die pijn aan de bovenkant van mijn borsten te maken kan hebben met "zwangerschaps" hormonen? Oh ja en waar ze pijn doen lijkt er een harde schijf te zitten. mijn hubbie merkte dat op gisteren
Wat een perfecte antwoord! Ja ik heb maar een halve gegeten ipv een hele grote dikke lekkere met paprika......mmm... Nee puzz! *slaat haar zelf op de vingers*
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8 31 : 108 passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax Testmarathon 9 Juli 1. nikky ans Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @Daan78 en Gaby83: jullie staan erbij, veel succes deze ronde!
HMMMM paprika chips! Ik zou willen dat ik die hier ergens kon vinden! Kan er iemand een zak opsturen aub?
Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? NOD maar op 5 juli, laat ik het maar ruim nemen als ik het niet zeker weet. Dat is ook de datum waarop ik van plan ben te testen...als m'n ongi er dan nog niet is teniminste. Of is het de bedoeling dat ik mezelf op de lijst zet?
Jeetje, hoe kun je leven zonder paprika chips... Als ik ergens verslaafd aan ben, is het wel iets zoutigs, zou echt niet meer zonder chippies kunnen... Teveel zout is vast niet goed voor een jong vruchtje.. Misschien moet ik toch eens gaan afkicken, enigszins goed gevoel voor deze maand. (vr. en za. klus, zo. iets van ei -hoop ik- gevoeld)
Er is wer een hoop gekletst vandaag! Ik ga lekker mijn mandje opzoeken en dan hoop ik dat morgen mijn temp OF heeeel hoog is OF heel laag. Ik verwacht ieder moment mijn eisprong maar heb sinds dinsdag geen "eipijn" meer gehad? Ook zijn de ovutesten sinds dinsdag weer minder positief: maar temp is stabiel. BAH, raar lichaam, werkt nooit zoals het zou moeten