Ik heb geen keuze Paprika chips zijn hier gewoon niet te verkrijgen. ik heb al verschillende supermarkten geprobeerd in het verleden en zonder resultaat. IK SMEEK JE OM ME EEN ZAK OP TE STUREN!
@ MilkHd: Dank je wel, was ik kippig of heb je dat er net bijgezet? En inderdaad Lynnami, hoe kun je leven zonder paprikachips? Maar goed, ik neem aan dat ze daar weer andere lekkere dingen hebben.
Haha, jullie hebben wel andere smaken toch? Ik vind bv salt&vinegar ook lekker, of is dat weer typisch engels? en hier ga ik meestal voor cheese-onion @cin1979: ik had je er pas later bijgezet (achteraf mijn eigen bericht gewijzigd), dus je bent niet kippig hoor
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8 31 : 109passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax Testmarathon 9 Juli 1. nikky ans Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
@ cin1979: er zijn idd wel andere dingen die lekker zijn, maar heb je ooit al een ECHTE amerikaan gezien? die zien er niet uit als de filmsterren... Wat ik wil zeggen is dat ze dik en lelijk zijn door al het vette en ongezonde eten. @ pookie66: ja heb 3 dozen microwave popcorn in de kast staan. waarvan een met Salsa smaak. Hoe komen ze erbij.... @ MilkHd: salt&vinegar vind ik te zuur. Ik ben een zoetkauw... Er is wel zoiets als Ruffles met sourcream & onion smaak die ik erg lekker vind. Maar heb de zak daarstraks al geplunderd... Ik ben bang dat als ik nu niet snel dik word omdat ik zwanger ben, dat ik wel dik zal worden van het vette ongezonde eten.
*klingel komt traktor weer inrammelen* zo, ik heb besloten dat ik geen zin heb in oeverloze dokter-stalker praktijken en onzekere praatjes hier en elders. ik verklaar, onverstandig of niet, die 2 tampons met bruin bloed als mijn ongesteldheid voor deze maand. buikpijn is iets gezakt, en ik ga gewoon ei weer opzoeken en als ik hem niet vind, paniekeer ik dan wel weer verder! in het kader van goede moed, blonde benadering en good vibes verlenging huppel ik dus met verse banner weer de 5e ronde in! nod zou, als bruinbloedveegtampon (mooi woord voor lingo ) mee telt, 19 juli zijn. of is dit onverstandig om zomaar te doen zonder nog x dokters advies? argh ik ga in een hutje op de hei zitten zonder pc en zonder hersenen. (maar wel met lief. wedden dat er zo een beeb komt ) liefs nachteklingel.
Jeetje Klingel, zt je niet gewoon in een sort delirium door slaapgebrek? Maarreh ik vind het wel gezellig hoor als je bij ons blijft. Juni is toch bijna afgelopen dus daar wordt het al rustiger..............................
Verder vandaag is mijn temp omhoog, gisterochtend nog geklust dus ik denk dat dat wel goed getimed is geweest. Nu maar hopen dat de zwemmers hun werk goed doen. Dus als ongi wegblijft na 12 DPO wil ik graag 9 juli meedoen aan de test marathon. Maar dat doe ik alleen als ik serieus geen ongi verwacht. Mijn tempkaartjes beginnen een redelijk reproduceerbaar patroon te volgen dus ik durf er nu wel op te vertrouwen. "mantra" Ik vertrouw mijn lichaam"
en klingel, straks ben je misschien wel lekker zwanger en dan ben je gewoon al verder dan de zwangeren van nod juli. Dan wordt jij onze raadsvrouw. Hihi
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8 31 : 110passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Curly79, je staat erbij... Ik neem aan dat je JULI bedoelt ipv juni? Nicky ans, je bent van de Testmarathon af.
@nicky ans, Ja heel erg spannend! En dat te bedenken dat mijn ei later is geweest, en ik dus mijn nod heb moeten verschuiven Anders was hij al de 29e(juni) Dan duurt wachten nóg langer hihi!
ja wachten is vervelend ik moet ook nog even en voel je je anders als normaal ik was gister in zh moest er een foto gemaakt worden van mijn enkel staat er heel groot afgelopen 10 dagen niet ong geweest geen foto zou dat nou echt helemaal niet goed zijn?
@nicky ans, Ja heel lastig he! Mijn temp is nog steeds hoog (zie album), en heb al een paar dagen last van krampjes. Maar ik weet dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden Maar hoe bedoel je van die foto? Je mocht geen foto laten maken?