NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    ...breekt weer even in....

Tuurlijk kun je wel testen voor je NOD, maar het is verstandiger om het niet te doen omdat je alsnog gewoon ongi kunt worden. Maar verstand en gevoel zeggen vaak wat anders he. En idd de eerste 3 maanden zijn sowieso erg onzeker, en ook daarna nog heb je niet 100% zekerheid dat het goed gaat helaas.

Iedereen moet doen waar ze zich goed bij voelt. Bij de een is dat testen 4 dagen voor NOD en bij de ander 2 weken na NOD.

2. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    ja maar dat is ook gelul
    als je zwanger bent kan je niet meer ongi worden
    t enige wat nog kan is dat t vruchtje afsterft om wat voorn reden dan ook
    als je vruchtje is ingenesteld en t maakt hcg aan dan kan je al niet meer ongi worden en dan kan de innesteling ook al niet meer fout gaan want dan is hij al ingenesteld, eerder maakt het vruchtje geen hcg aan
    (is mij verteld)

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik heb het boek 'de zwangerschapsbijbel' aangeschaft (overigens wel een aanrader! ;)) en daar staat dus in dat het wel kan, je wordt dan 'ongi' wat in feite een mislukte innesteling oid is. Het ziet en voelt hetzelfde aan als ongi, dus de meesten weten niet dat er wel een bevruchting is geweest, alleen als je voor je NOD licht posi hebt getest dus wel.
    Dus eigenlijk zeggen we volgens mij hetzelfde, haha

Maar ach, waar hebben we het over.. laten we gaan genieten van deze weken!

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hahahahahaha ja idd
    maar met dat licht posi gebeuren dan krijg je het zelfde als wat ik de afgelopen maand heb gehad
    en nu 1 dag voor nod heb ik een goed positieve test, zie album :D

5. Hey Wijffie!

Wow hij is nu echt goed POSITIEF HE?
    BETER! Ben echt zo blij voor je :D

die foto is echt duidelijk... alleen lijkt het net of je ze op 5,6 en 7 juni hebt gedaan nu ;)

6. Kita29

Kita29 Niet meer actief

YEP mooie duidelijke test twigger :D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    en da's dus precies waarom ik nu in de zenuwen zit of alles blijft zitten waar het zit :rolleyes: Ik voelde me zooo zwanger dat ik gewoon wel MOEST testen voor nod. Maar nu zit ik dus de komende dagen compleet in de zenuwen of ik niet gewoon ongi wordt :(

8. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ik wacht ook wel nog met testen hoor
    moet toch al weer bijna worden
    en dat is 6 juli

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    nee joh, je hebt een mooie test, dat gebeurt heus niet! Enne, niet teveel stressen, is niet goed voor de beeb ;).. hoe lullig ook, het kans altijd mis gaan, maar als je daar alleen maar aan denkt, word je gek!
    knap he, hoe ik dat neer kan zetten, maar het zelf heel anders voel, haha

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wachten met testen...... het blijft altijd moeilijk. Tot nu toe is het mij wel gelukt om zoveel mogelijk te wachten. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik eerst 1 dag voor Nod getest en negatief. Toen heb ik 3 dagen gewacht.... ik dacht.... het is toch niet raak, maar toen bleek het wel zo te zijn. Helaas is het uitgelopen op een miskraam, dus inderdaad.... er kan nog van alles gebeuren!

11. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Zo, even bijgelezen...

Ik krijg inderdaad ook al de kriebels om te testen, maar ik MOET van mezelf wachten! Heb al een keer een cyclus overgeslagen en toen had ik dus ook alle tekenen van een zwangerschap, maar 5 negatieve testen helaas...En ik wil mezelf die ellende besparen.

5 juli is de dag!

Gewoon een druk weekend van maken en ma, di en wo werk ik zoiezo, dus dat gaat ook zo voorbij. Alleen die donderdag en vrijdag wordt erg moeilijk....

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @pookie: een dillerium krijg je van drank niet van slaapgebrek hoor :)
    en ik heb geen slaapgebrek maar ik heb de laatste maanden wél een beetje anchtritme wegens avond(nacht)diensten op mijn werk..

vandaar dat ik hier op het forum ook nachtportier ben! :)

over pre-nod testen: ik snap de meningen van mensen die het onverstandig vinden maar ik zie het ook zo: als je voor je nod test en je was even zwanger is het ook fijn om te weten dat je lichaam zwanger kán worden toch? die zekerheid zal vooral voor meiden die voor hun eerste beebje gaan best waardevol zijn.

ik snap nog immer mijn lijf niet.
    vanmorgen: kleine zwarte ''stukjes'' :oops:

misschien wat married girl schrijft over mislukte innesteling. precies wat de ha zei.

nou whatever: ik zeg de klusweken komen eraan!
    :p

:rolleyes:

klingel.

13. Niet meer actief

Ook bij mij is het roze overgegaan in een beetje bruin/stukjes....
    Ik weet het ff niet meer.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    majo.
    das ook apart, jij ook bruin/stukjes?

:(
    wat moeten we daar nu van denken he...
    :confused:

15. Niet meer actief

ik heb altijd bruinverlies voor mn nod, maar deze keer is die begonnen met wel heel licht bloedverlies en irts van slijm....

dat heb ik dus nog niet eerder gehad

16. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik weet ook wel dat het misschien verstandiger (haha, goedkoper ;)) is om niet voor mijn nod te testen...maar helaas verlies ik het over het algemeen altijd van mijn verstand :) Maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden...ik probeer dus nog even een paar dagen te wachten. Maar beloof niets ;)

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Heb ik ook hoor! Ik probeer me aan die marathon te houden, maar ik weet niet of het gaat lukken! hihi :)

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Zo net ff lekker wezen shoppen, en goed geslaagd! Was ook nog eens uitverkoop, dus dat is altijd goed! :D

Vandaag nog geen :evil: :evil: op bezoek, ben s benieuwd, omdat ik altijd een te korte LF heb, heb ik t nog nooit langer gered dan 8 dagen na de eisprong en vandaag is dus weer dag 8, weer een mijlpaal bereikt, hihi!

Verder voel ik me vandaag ook niet helemaal lekker, flinke hoofdpijn, met vlagen misselijk. Wel heb ik trouwens nog geen ongi krampjes gehad vandaag, gisteren en eergisteren wel, en behoorlijk. Meende daarom gisteren ook dat ik vandaag wel ongi zou worden...

19. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    He,

Ik helemaal blij, ik denk: ik voel me niet goed, dus misschien....?

Heeft mijn zoontje net een ontzettende diarreeluier en even later spuugt hij alles onder!

Gewoon een buikgriepje dus....jammerdebammer...

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Moontje,

Aaah! Wat sneu! :(

Deel Deze Pagina