Haha ja he! En dan op het wachtbankje zitten, daar hebben de mannen ook minder last van... Die zijn er meestal wel wat minder mee bezig.
huh? Nu al roze verlies? Lijkt me voor een innesteling vrij laat en voor een ongi vrij vroer. Raar lichaam!
Hoi meiden, Ff een hoop bijgelezen. Het is bijna mijn NOD, maar heb er geen vertrouwen in dat het raak is. Heb last van mijn buik, maar meer het gevoel dat ik ongi ga worden. Ook last van mijn borsten, maar dat heb ik vaak ook als ik ongi ga worden. Hoop echt dat het snel komt, dan kan ik weer verder.
Mijn idee! Ik zit in de 'eerste ronde' en heb mezelf beloofd pas volgende week te testen. Maar ik heb vandaag al wel vast twee testjes gekocht, en ik ben bang dat het moeilijk gaat worden morgenochtend, haha. Ben steeds misselijk, heb zere borsten, enz... Maar ik heb ook enorme pukkel, die er volgens mij toch echt op wijst dat ik binnen een paar dagen ongi ga worden. Gaat dit in volgende rondes beter worden? Of vertrouwen jullie je lijf helemaal niet meer?
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske & caecilia 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 26 : marloes80 & mamaD 27 : 28 : 29 : 30 : FreeWilly8, beertje76 31 : 117passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Moontje 4. Sjors82 5. Cin1979 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Beertje76: je staat erbij!
Ik weet niet waar je het over hebt Beertje. Misschien dat iemand anders mij op de testmarathon van 5 juli erbij kan zetten? Ik blijk niet te kunnen copy-pasten :*
Hahaha, you got me... Waar zat ik in godsnaam met mijn gedachten... Ik ben bang dat ik dus wel pas op maandag de 7e kan testen omdat we zondag pas terugkomen van onze trip. EDIT He ik heb net gechecked voor de datum en IK heb GELIJK! Het is echt Maandag de 6e hoor... MamaDianax misschien eens een kalender kopen? LOL...
@hanna1974, Dat is nóg langer voor jou ja! Bedankt dat je me de moed even ingesproken hebt! die dagen zijn zóóóó voorbij Maar het duurt wel lang nu hihihihi.... En ik was trouwens net vlink aan de diaree En nu nergens last meer van...
Lynnami; Het is hier echt zondag 6 juli hoor! Wij hebben gister heerlijk de avond voor onszelf gehad! Dus flink aan de klus uiteraard... Ik geloof dat ik vandaag mijn ei heb gevoeld, dus hopelijk zijn we dan gisteravond op tijd geweest. Woensdag was voor het laatst, dus ik vind het toch wel een beetje eng... Hoe is het hier verder met iedereen? Voor een heel aantal begint het al een beetje spannend te worden, he? Onze maand begint bijna, meiden! We gaan de hele maandROZE maken!!