Dag dames Ik ben zo blij dat ik weer bij jullie kan aansluiten, want ik ben vandaag weer ongi geworden na de curretage 31 mei. Mijn NOD is 28 juli, zou iemand me weer op de lijst kunnen zetten. Groetjes Simone
Hoe bedoel je 27 dagen? Ik zit nu op dag 24 en 9 juli zal dag 34 zijn. Ik weet nu dat ik ongi wordt op 12/13 dagen na eisprong dus dan is 9 juli 1 dag na NOD. Prachtig toch, ik houd hele excel files bij hiervan dus.................... EDIT: Aha ik zie nu dat FF de DPO erbij heeft gezet in banner; ik zit nu op 3 DPO; 3 dagen na eisprong. Klopt als een bus!
@Puzzcat24: Ik las eens ergens dat de innesteling een paar dagen kan duren. Maar nu kan ik niet meer vinden waar ik dat heb gelezen.......
Grappig dat het er nu bij staat, ik heb vandaag vor het eerst een " kruis" gekregen in mijn grafiek van FertFRiend. Mijn cyclus is dus nu "normaal" mede dankzij de ETOS pillen! Volgens mij hebben die dingen de eisprong bij mij op gang geholpen!
Hallo allemaal, ik heb het al gemeld in het 'eerste ronde'-topic, maar ik kom hier ook maar even biechten Vanochtend een testje er tegenaan gegooid, maar die was (natuurlijk?) negatief. Ik had ook gewoon direct moeten wachten tot 5 juli, dus dat is wat ik nu wél braaf ga doen. Wat voor test gebruikt iedereen eigenlijk? De DA test die ik nog had liggen, heb ik vanochtend gebruikt. Gisteren heb ik 2 Predictortesten gekocht, is er iemand die daar ervaring mee heeft?
Hey meiden, mag ik er nog bij? Vandaag toch nog ongesteld geworden, ik had zo'n goede hoop... Mijn NOD is 28 juli. Nu nog verdrietig, maar over een paar dagen kom ik vast weer meekletsen, duurt altijd ff voordat ik weer goede moed heb! Tot later!
Dank je wel Cin 1979! Ik heb net alweer een zwanger worden set bij matcare besteld dus de voorbereidingen voor de volgende ronde zijn alweer getroffen. Nu eerst die verrekte buikpijn weg!
Hoi meiden! Mag ik me bij jullie aansluiten? Ben nieuw actief op het forum, maar lees al wel een tijdje mee. Mijn nod is (uitgaande van mijn vorige cyclus) 5 juli. Zit in de derde ronde nu. Iedereen veel succes met wachten, testen, duivels verjagen en/of feestvieren! Liefs Lana
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske & caecilia 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia 27 : Miracles & Sens 28 : Lichtje 29 : 30 : FreeWilly8, Beertje76 31 : Anna009 124passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @ Anna: heb je op de 31e erbij gezet. @ Lichtje en Lana81: jullie staan er ook bij!
Same here.. maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag werk ik dus dan heb ik afleiding en zal ik het niet zo gauw doen, maar woensdag ben ik vrij dus dan moet ik echt wat verzinnen..
Hallo meiden! Ik ben nu sinds 2 weken mijn temp aan het nemen in de ochtend als ik wakker word. en hij is nu al 3 dagen stabiel hoog. Hopen dat dit iets goeds betekend! Ik neem de theremometer mee op onze family-bezoek trip want hoop dat ik dinsdag te zien dat ik nogsteeds een hoge temperatuur heb. Ok meiden! Ik ga de hond uitlaten en dan stappen we in de auto. Ik zie jullie allemaal weer volgende week maandag. Ik wil dan al minstens 10x roze zien!
@sjors: ik werk ma, di en wo, dus dat moet afleiding genoeg zijn, maar dan komt de donderdag! Ik denk als de duivels er nog niet zijn, dat ik er donderdag toch al een testje tegenaan gooi! Dat kan ik echt niet uitstellen denk ik....