af en toe ben ik wel een beetje bang dat hij te kort is omdat mijn eisprong ook vrij laat in mijn cylcus komt.
Grappig vorig jaar juli 2007 hadden we ook een tractor! 7-7-7 heb ik toen posi getest. Ik duim voor jullie dat juli ook jullie maand wordt!
het is echt al druk op 1 juili! en nu allemaal posi testen! het is ronde 7 nu en ik weet dat mensen soms veeel langer bezig zijn dan 7 maanden maar.. het duurt zo lang allemaal! toen we 1maal hadden besloten om er voor te gaan, was het gewoon zo leuk, maar eigenlijk brengt het alleen maar stress mee. Vanaf mijn ongi tot ei is er niks aan de hand, maar vanaf mijn ei tot mijn ongi kan ik nergens anders meer aan denken!..hoop dat het snel raak is! xx
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy 6 : JedidJah & sheann 7 : Bramtim 8 : pookie66 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 33 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen sheann, pookie66 en kleintjevoorons: jullie staan erbij ik heb mezelf even wat naar voren gehaald aangezien ik wat eerder ben gestopt met de pil hihi
als ik 3 juli zwanger zal zijn ben ik op mijn eigen verjaardag uit gerekend dus het zal wel een super kado zijn voor me verjaardag dus lekker vaak doen lol lol lol lol lol lol lol gr sandra
Goeie smorgenss, Het is alweer zondag wat gaat het weekend hard zeg. Daar kijk je dan heel de week naar uit haha. Nou hier gaat het duivelse weer minder worden, dus wij gaan er nu weer echt tegen aan. Heb de maanden hiervoor na de curretage me cyclus een beetje afgewacht maar daar word ik ook niet duidelijker van dus nu wordt het gewoon proberen zo vaak mogelijk te klussen en dan hopelijk natuurlijk precies op tijd hahah. IEdereennn SUc6 in de maand Juliiiii Groetjess
Goedemorgen, Het wordt inderdaad steeds drukker op de lijst.. Hopelijk wil het voor ons allemaal lukken deze maand. Succes allemaal!
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy 6 : JedidJah & sheann 7 : Bramtim & MilkHd 8 : pookie66 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 35 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
@ queensan: heb je op 3 juli gezet Heb mezelf op 7 juli gezet. Veel succes, maar vooral veel plezier allemaal! We moeten er tenslotte wel van kunnen genieten, toch?!
Bedankt voor het toevoegen maar ik stond op de verkeerde dag. Sta nu goed op de 5de. 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & sheann 6 : JedidJah 7 : Bramtim & MilkHd 8 : pookie66 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 35 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Wink
jaja, rustig nog hier. We zijn ook erg vroeg in de maand aan de beurt. De lijst zelf loopt wel al aardig vol, jammer hoor. Het lijkt wel of er in de hummer veel meer zwangeren waren dan in die sportwagen. Deze traktor is wel erg klein, is er misschien nog ergens een grote aanhanger die we erachter kunnen hangen?
het lijkt toch al vrij hard te gaan in die sportwagen. Misschien ligt het aan het type auto? Die aanhanger moeten we er maar bijdenken, want er kan maar 1 plaatje in een bericht geplaatst, heb ik begrepen. *gaat in de aanhanger zitten*
Spannend zeg, de lijst wordt groot! Hopelijk is mijn cyclus een beetje normaal... ben bang dat ik gewoon maanden oversla zoals vroeger. Maar we zullen zien..
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann 6 : JedidJah 7 : Bramtim & MilkHd 8 : pookie66 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 35 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hallo Dames! Jeetje wat wordt het hier al lekker druk... wel gezellig maar jammer dat jullie niet meer mee konden in de sportwagen! Hier gelukkig weer nieuwe ronde... nieuwe kansen! En er voor gaan he met die banaan! Mijn ongie was beetje vreemd... nu bijna weg... zal jullie de details besparen... maar het was dus anders dan anders Veel succes allemaal! Dikke Knuffel van MIJ!
Hallo Dames, Ik hoop mee te kunnen op de tractor! Mijn NOD is 6 julli, ik kijk even of ik de lijst kan aanpassen. groetjes Fio
Passagierslijst NOD juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89& mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan 4 : 5 : xgabyx & vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann 6 : JedidJah & Fio 7 : Bramtim & MilkHd 8 : pookie66 9 : 10 : 11 : xMamaDianax 12 : Daantje27 & Meis1984 13 : Alexia R 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 36 passagiers voor de roze tractor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 1 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hallo Lieve Dames van JULI! Ik kom even melden dat ongie dus weg is! heel erg snel vind ik... heb meestal mijn ongie wel 7 dagen... Ach ja... morgen begin ik met tempen... Weet alleen niet wanneer ik moet beginnen met mijn ovu testen? Wil iemand mij vertellen wanneer ik het beste kan beginnen...