@ majo: dat ziet er zwanger uit, gefeli! Hier net te horen gekregen dat schoonzusje zwanger is. Wel leuk voor ze, hadden eerst een miskraam. Beste vriendinnetje ook al zwanger. Lijkt me nu extra gezellig als ik ook zwanger ben! Nog een weekje en dan weten we meer...
morgen ga ik weer even testen, maar dan van een ander merk... Ik vind het nog een beetje vroeg om te denken dat ik zwanger ben, vooral ook omdat ik 2 dagen voor mn nod zit
8)! Mijn dochter is op mijn mans verjaardag verwekt oops en mijn zoon een paar dagen ná mijn mans verjaardag geboren. En deze keer... ben ik omstreeks mijn vaders verjaardag uitgerekend Maaaaaaaaaaaaaaaar als pleister op de wonde: Ik ben precies 3 maand op mijn verjaardag en hoop dus op mijn verjaardag het goede nieuws te vertellen aan iedereen! Toch nog een beetje verjaardagscadeautje dus @Milkhd: Zou idd gezellig zijn. Aan de andere kant: als het pas volgende maand raak is, heb je wel lekker weer echt nieuw nieuws! (Nu zijn er toch al 2 zwanger )
@Majo: snap ik heel goed! Ik heb zelf ook veel te vroeg getest Vandaag zit ik aan m'n langste lf (15 dagen na ei). Dus mijn knoppie begint langzaam te draaien naar roze toe nu Ik hoop zo dat je morgen weer een strepie hebt!
Ik zou het liefst nu testen, haha! Ik ben ook zo misselijk, dus of ik heb de buikgriep van mijn zoontje overgenomen (zeer waarschijnlijk) of ik ben zwanger! Maar ik wil wel met ochtendurine testen en dus zal ik moeten wachten tot donderdag..op de dagen dat ik werk, heb ik geen tijd om even een testje tussendoor te doen en zou ik stuiterend op mijn werk zitten als het positief is!
Voel me een beetje onzichtbaar , kan iemand me alsnog erbij zetten. @majo, ik zie je tweede lijntje ook hoor, alvast een voorzichtige proficiat.
Hier een wachtbank voor alle wachtenden.. Hier verder alles rustig ben bijna zeker dat ik niet zwanger ben heb vandaag me ei denk heb wat meer slijm dan normaal. Me ventje is woensdag gaan varen en komt woensdag weer terug. Gelukkig is ie wel thuis als ik me ei heb volgende maand gaan we lekker op vakantie Hoop dan zooo dat het raak is
Lieve Simone, je bent niet onzichtbaar meid, maar ik krijg het niet meer voor elkaar om de lijst te quoten, ik weet niet waar het aan ligt. Krijg ineens iedereen in het roze op de eerste tot de vijfde juli...Zou erg gaaf zijn als het ook zo was, maar we moeten nog even wachten op meer roze dames! Dus ik hoop dat er iemand is, waarbij het wel gaat lukken!
Hier is het nog even afwachten of ik bij Juni hoor, of niet...Heb vandaag mijn NOD en ga nog niet testen. Als mijn duiveltje wegblijft probeer ik pas volgende week te testen Aan alle zwangeren, ge-fe-li-ci-teeeeeeeeeeeerd!
@Moontje, Moeilijk he het wachten! Ik heb ook allerlei kwaaltjes, en heb er aan de ene kant wel een goed gevoel over... Maarrr ik weet ook dat je lichaam je vlink voor de gek kan houden dus ik wil niet te veel hopen. Had gister ook 1x hele erge diarree verder niks en nu ist weer normaal Inderdaad als je het tussendoor doet dan zit je stuiterend op je werk! hihi @Daantje, Leuke wachtbank! Dat is al beter dan "de houte" hihi! Deze ziet er wat zachter uit dan dat ik hem in gedachten had...
@sim80 BETER dat jullie nu dan weer kunnen beginnen aan een goede ronde ! en dat het snel weer raak is ! maar dan nu ook goed raak voor jullie en sorry ik ken dat niet met de lijst anders had ik je er wel op gezet ! @daantje27 die bankje zit er lekker uit om op te zitten maar ik kan nu toch niet zitten ben steeds rondjes aan het lopen van de zenuwen hihi :-#
Pas over een week!? Ik heb mezelf een paar dagen eerder gezet op de marathonlijst en jij kan gewoon nog een week wachten! Ik vind het wel knap hoor, maar wil je niet eerder weten of het raak is?! Succes met wachten! Respect!
ik voel gewoon dat mijn ongi er aan komt. Alle symptomen zoals ze altijd zijn. En stiekem blijven hopen dat het niet zo is
@Tessa: laten we hopen dat we op roze kunnen aankomende week! @Daantje: Ik schuif nog een paar dagen aan op de wachtbank, thanks! Verstand op nul en wachten maar!
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske & caecilia 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia 27 : Miracles & Sens 28 : Lichtje & Sim80 29 : 30 : FreeWilly8, Beertje76 31 : Anna009 126passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen @ Aura en Sim80: jullie staan erbij
@kleintjevoorons: nog niet treuren! Als er nog niets te zien is, is er hoop! Onthoud dat symptomen van een beginnende zwangerschap hetzelfde zijn als de symptomen van een aankomende ongi! Ik duim voor je!
@Tezzz: bedankt voor het quoten van de lijst! Het wilde me niet lukken deze keer! Hoe is het verder met je? al een beetje gewend aan al dat roze?! Ik vind het zo geweldig voor je! Heb je steeds gevolgd!