NOD juli 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
  2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha, superduper toch.

En de rest is het met me eens. je bent hartstikke zwanger joh.

En toch zou ik me zo goed kunnen voorstellen dat nog even afwacht. Het lijkt me ook zo onwaarschijnlijk als je positief test....

xx

3. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    duidelijk zwanger!
    Gefeliciteerd!

4. Niet meer actief

Ja dat ga ik zeker doen, maar de drogist was gesloten vanochtend, toen ben ik snel naar de apotheek gefietst.....
    mijn man moest om half 12 weg, komt pas laat thuis...dus ik moest het net ff voor die tijd doen....
    hij beseft het nog niet zo erg, wil duidelijkheid...dus morgen CB

5. Niet meer actief

volgens mij besef ik het ook niet zo, heb niet zoveel kwaaltjes....ben alleen een klein beetje misselijk en af en toe een opgeblazen gevoel in mn buik

6. veronika

veronika Niet meer actief

Even een vraagje aan de routiniers hier:

Ik begrijp enorm dat jullie erg nieuwsgierig zijn en dolgraag willen weten of het deze maand misschien raak is geweest. :)

Maar: hoeveel ZIN heeft het eigenlijk om te testen vóór je NOD? Is je HCG-spiegel dan niet vaak nog te laag zijn om door een test aangetoond te worden?

Ik kan me voorstellen dat je dan negatief test, enorm teleurgesteld bent, maar toch zwanger blijkt te zijn. Of is er in jullie ervaring dan altijd wel al iets te zien op de vroege test... Of ga je alleen vroeg testen als je ook al bepaalde verschijnselen hebt.

En andersom: hoe vaak komt het voor dat je een twijfeltest hebt, maar daarna toch gewoon ongesteld wordt?

Mijn eerste ronde, en ik ben al "wat ouder" :rolleyes: , dus ik ben helemaal niet van plan om te gaan testen, maar goed, ik voel ook niks, dus dan zie ik ook niet echt een aanleiding om te gaan testen :(

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ Moontje: Vervelend he :( Maar wat ze hier ook zeggen zolang er nog geen :evil: :evil: zijn kan alles nog.

@Majo: Gefeliciteerd je ben zwanger hoor! Als mijn test zo zou zijn dan sprong ik een gat in de lucht

8. Lichtje

Lichtje Actief lid

Jan 12, 2008
    342
    0
    0
    Dit ziet een blinde nog dat dit positief is!
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!

9. Lichtje

Lichtje Actief lid

Jan 12, 2008
    342
    0
    0
    @Veronika: sommige meiden testen een paar dagen voor hun NOD al wel positief, dus dat maakt de nieuwsgierigheid vaak zo groot denk ik.
    Maar het gaat idd om de hoeveelheid HCG en die verschilt dan wel weer per persoon!
    Om de meeste zekerheid te hebben raden ze geloof ik aan om een week overtijd te testen.

Veel succes!

10. Niet meer actief

Dank jullie wel!

Even wat HCG strooien....

HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*

11. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Dag dames,

Als ik hier ook even op mag reageren?

Ik las ergens dat je als je met een ovutest test op positief (vlak voor NOD), dat de kans dan groot is dat je ook zwanger bent. Nieuwsgierig dat ik was ging een ovutestje doen en weliswaar bijna positief!

Toen gauw een cbtest gedaan die ik nog had liggen en ik zag een erg vage plus!

Toen savonds naar de drogist gegaan en een cb digitale gedaan en ja hoor: zwanger!
    Ik zat 2 dagen voor NOD en ik heb de laatste test dus uitgevoerd met avondurine......

Dus je kunt wel voor NOD testen of ik ben al langer in verwachting, dat kan ook.....

Hoop dat jullie hier iets aan hebben....

Veel liefs Amanda

12. Niet meer actief

Van Harte Amanda23!

wooow, ik kan het niet geloven

13. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi Majo,
    Jij ook proficiat!

Kom je ook naar de maart mama's? Gezellig!

Liefs, Amanda

14. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    meis ik heb helemaal nergens last van hahahaha

15. veronika

veronika Niet meer actief

Okee! Dank jullie voor het antwoorden.

Hoe blij je natuurlijk ook bent met die ene positieve test waar je op zit te wachten, de zwangerschapstesten-industrie verdient ondertussen natuurlijk enorm veel geld aan ons! dat vind ik dan weer minder leuk :(

Maar goed, ik ben net pas begonnen, wie weet hoe snel ik ook aan het testen sla als ik me een keertje "raar" voel voor NOD of gewoon heel nieuwsgierig ben ;)

Verder succes iedereen die de komende tijd NOD heeft!

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Gefeliciteerd dames :D
    Wat gaaf zeg, nog niet eens juli en al zoveel zwangeren :D

*pakt meteen wat hcg van Majo :D*

Ik hoop dat de lijst nog veel rozer gaat worden :D

17. Niet meer actief

Waar kan ik die vinden :rolleyes:

18. sim80

sim80 Fanatiek lid

Mar 28, 2008
    1,329
    0
    0
    Majo, ik sluit me aan bij Lichtje dat het inderdaad een blinde nog wel kan zien hihi.
    Ik zeg PROFICIAT.

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @majo: nogmaals gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :) geniet!

@veronika: welkom hier! hopelijk ben je snel zwanger!

liefs
    klingel.

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee meiden, pagina 100 alweer gefeliciteerd!!!. En dat nog net een dag voor de maand begint...
    En ook al een paar roze, heerlijk!!

Share This Page