Goedemiddag dames, Allereerst gefeliciteerd voor alweer de eerste zwangeren!!!! Heb even een vraag. Afgelopen zaterdag begon ik ineens roze te verliezen en zondag na het klussen ook (11 dagen na posi ovulatie test). Zou er dan nog een innesteling kunnen zijn? Is dat niet een beetje laat? Nu is er niets geen roze/bruin meer te ontdekken. Wanneer zou ik dan eventueel kunnen testen? Nu geven de testen negatief aan. Echt hoor, gek word ik af en toe van dat lichaam!
Majo & Amanda GEFELICITEERD, geniet ervan! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de HA, ben s benieuwd of ze me doorstuurd naar de gyn... ivm veel te korte LF Hebben jullie dat ook wel eens trouwens dat jullie extreem veel bloed verliezen tijdens de ongi? Deze keer zijn de tampons niet aan te slepen, en dat nog steeds op dag 3... Als ik op de wc zit blijft t er gewoon uitdruppelen (sorry, maar wist ff niet hoe ik t anders moest omschrijven )
@ Miranka, kan me voostellen dat je af toe gek word van je lichaam. Heb er ook wel eens last van hihi. Moeilijk te zeggen dat het nog van een innesteling is, zou kunnnen. Ik zie dat je nog 1 dag moet wachten voor je kan testen. Probeer die dag nog te overleven en gooi er over een paar dagen een testje tegen aan. Succes en sterkte.
Ja het klinkt voor mij bekend en dat dan ook nog eens 7 dagen lang :x De eerste 3 a 4 dagen is het dan echt erg en de laatste dagen 'normaal'. Afgelopen keer was het 7 dagen erg, maar dat was een vmk denken we.
7 Dagen is idd wel erg lang ja! Dit is voor mijn doen ook niet normaal, maar ja... je kunt er veel over denken, maar weten zul je t toch niet! T rare aan de hele situatie vind ik wel, dat sinds ik ongi ben mn temp zelfs 0,1 gestegen is in plaats van gezakt! Normaal zakt ie gelijk als een baksteen omlaag
Ik ook altijd met mijn grote mond. Net bij afvegen toch weer roze. De zullen er dus wel weer aankomen! Grrrrrrr
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82, Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske & caecilia & klingel 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23, Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale 27 : Miracles & Sens & annelies661 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 29 : Marina71 30 : FreeWilly8, Beertje76 31 : Anna009, Elise love 139passagiers voor de roze tractor! 2 Zwanger!!, 1 Ongesteld, 0 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 13 Juli 1. Jenna85 2. Giegel Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hallo Allemaal, ik ben net nieuw hier, ken de site niet zo goed, maar heb net ff zitten puzzelen en het is me gelukt om me toe te voegen aan de NOD-lijst ! Nu is het nog even afwachten! Afgelopen zaterdag vreesde ik het ergste, een lichte donkere afscheiding, dus ik voelde de bui alweer hangen, MAAR dit heeft maar 1,5 dag geduurd en nu is alles weer 'schoon'. Dus ik ben heel erg benieuwd !
Je kan je post nog wijzigen met de wijzig knop bovenaan je bericht en zo het aantal passagiers veranderen. Welkom hier! Groetjes, Giegel
@Miracles: Hoe lang is jou LF? Die van mij is ook aan de korte kant. Wanneer is het te kort? @Miranke: Same here :'(
Ja, kleintjevoorons...ik heb hetzelfde gevoel. Kan wel janken. Elke keer weer die spanning en elke keer weer die verd*mde duivels! Weet het mag niet klagen, zijn pas kort bezig. Maar als je iets zóóóó graag wil, duurt wachten altijd lang. Zie dat jij ook een pendel hebt voor juli...hahahaha. Nah ja, kan nog...mijn volgende nod zou dan eind juli zijn.
Die van mij is maar 6 tot maximum 8 dagen... en als ik t goed heb, heb je er zeker 10 nodig voor een goede innesteling
Amanda en Majo: GEFELICITEERD!!!!! SUPER ZEG! Fijn dat je foto in je album staat. Nu weet ik hoe een positieve test eruit ziet! Dan schrik ik niet zo als ik er straks ook zo een heb! Mooi plaatje iig! Geniet ervan dames. Ik kom even vanuit het augustus forum... jaja er zijn meiden met hele lange cyclussen! Was even benieuwd hoe het hier ging! (BTW... Majo je staat nog op blauw, maar volgens mij ben je echt zwanger!) Ik moet nog wachten tot mijn ovulatie. Bij een lange cyclus duurt het ff... nog maar 19 dagen te gaan! Succes allemaal! Liefs Manon.
@ Miranke: Wij zijn ook nog niet zo lang bezig maar toch. We doen er echt alles aan om onze kansen zo groot mogelijk te maken. En dan valt het weer zo tegen als die test weer negatief is. @Miracles: Mijn LF is krap 10 dagen. Maar volgens de verloskundige hier geen reden tot huisarts bezoek.