Jaah, Giegel! Daar was ik al bang voor, het spijt me! Maar joh, anders verhuizen we samen naar de 15e! Is weer eens een goed lesje in geduld. Ik merk dat je redelijk relaxt bent, dus dan doen we dat gewoon! Enne...waar ga je heen op vakantie?
Ik maak me er wel zorgen om... Mijn vriend en ik hebben het er vaak over... Wat we dan zouden doen enz enz... Nou we wachten het wel af... Ik voel altijd mijn eisprong,en deze keer bubbelde het wel heel erg...
Passagierslijst juli 1 : Stillewens & xanado83 & leeuw89 & mama van tessa & Maria79 & suzie80 & Moontje & Amy25 & muppie & IMD & soezah & Lynnami 2 : Majo & Jodie & MariekeNienhaus & kleintjevoorons & Kita29 & Mayke1980 & xgabyx 3 : Tezzz & wendyvanliemde & Robin77 & Bahar & Miranke & Lautje1979 & Aleida & queensan & Miracles & Tessa8 & Veronika & Naduah & Strawberry 4 : esther 7 & Puzzcat24 & Sjors82 & Are 5 : vliegje & Priscilla R & za4a & loopy & Sheann & claire24 & Amsy & Vibeke & cin1979 & Lana81 & Jennifer1981 6 : JedidJah & Fio & xMamaDianax & Mara24 & Bamjolan & Pixie & Veroon 7 : MilkHd & evitaaa1983 8 : pookie66 & Rian & Dreamer83 & alice & nikky ans & angelea & chrissie81 & Linnielinnie & nikkijane & danielle2911 & Lintje 9 : Mama Van Keano & kanjer & Tweety82 10 : Makey & patje & marb & wieteke & Elke1976 11 : Jenna85 12 : Daantje27 & Meis1984 & Lies23 & Giegel & Femmmy & mikki80 13 : Alexia R & Senna04 & Miamel & xlns & Ylaisa 14 : Tischa82 & Dizzy & tweeling & Djezelf & Bonsai & Juud 15 : hanna1974 & Vanillivi & thalina & Linda27 16 : Jewel & Maine & Louwtje & Bloesem & Daan78 & Aura 17 : kiddo81 & Mouse & Energy84 & Kippie75 18 : natjes & Roosje75 & nynke1980 & Gaby83 19 : jesske & caecilia & klingel 20 : dib & Dora 21 : Shannah & Tammy77 22 : Nikita23 23 : lynn1986 & Curly79 & Remmar 24 : Mnq & BeppieW 25 : sanne1980 & Lien78 & mystiklady & Butterfly23, Saar24 & Suusje34 26 : marloes80 & mamaD & Mammie Patricia & Fairytale 27 : Miracles & Sens & annelies661 28 : Lichtje & sim80 & Maria79 & Miranke 29 : Marina71 & Soezah 30 : FreeWilly8 & Beertje76 31 : Anna009 & Elise love 147 passagiers voor de roze tractor! 3 Zwanger!!, 4 Ongesteld, 2 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon 2 Juli 1. Kita29 2. kleintjevoorons 3. Mayke1980 4. Suzie80 5. leeuw89 Testmarathon 3 Juli 1. Tessa8 2. Robin77 3. queensan 4. Naduah 5. Moontje Weekendtesters Testmarathon 5 Juli 1. xgabyx 2. Puzzcat24 3. Sjors82 4. cin1979 5. claire24 Testmarathon 6 Juli 1. xMamaDianax 2. Lynnami Testmarathon 7 Juli 1. Jennifer1981 Testmarathon 9 Juli 1. Poehkuh Weekendtesters Testmarathon 12 Juli 1. chrissie81 2. marb Testmarathon 15 Juli 1. Vanillivi 2. hanna1974 3. Jenna85 4. Giegel Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://www.trapauto.com/images/tractor/tractor15_klein.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Jenna85 en ik gaan ons geduld op de proef stellen en doen mee aan de testmarathon op de 15e ipv de 13e
We staan erop voor de 15e! Ik ben inderdaad erg relaxt en denk ook niet dat het raak is. Als het niet raak is (ook als het wel raak is) moet ik sowieso rond m'n nod een verwijsbrief halen voor de gyneacoloog ivm medicijngebruik. Misschien dat ik me daarom ook niet druk maak. We gaan een weekje naar een plaatsje vlak naast Dokkum. Lekker uitwaaien bij de zee Groetjes, Giegel
@Puzzcat; Ja, dat kan ik me goed voorstellen. Aan de ene kant zou het natuurlijk ge-wel-dig zijn als het nu eindelijk raak is voor jullie! Maar aan de andere kant...4 is wel erg veel in 1 keer..! @Giegel; Die 15e gaan we halen, he? We testen absoluut niet van tevoren stiekem en we zijn dan ook nog niet ongi! *Positive thinking*
Hahaha ik zal even zwaaien! Leuk plaatsje om te wonen lijkt mij. Ben er vroeger weleens geweest in ieder geval en vond het toen een erg mooi plaatsje
Ja hoor, het bevalt me hier prima! Bovendien zijn er een Etos, Kruidvat en een Da, dus voor zwanger worden pillen en goedkope zwangerschapstests kun je hier te kust en te keur shoppen . Niet dat ik dat al gedaan heb hoor, maar sommigen doen dit wel en jullie kunnen dus allemaal met een gerust hart naar Dokkum komen! 8) Sorry, ben een beetje flauw, het is bedtijd geloof ik.... Fijne vakantie Giegel!
De zwanger worden pillen van Etos heb ik op voorraad (ze zijn in de aanbieding) en zwangerschapstests heb ik ook nog wel liggen Maar ik mag niet testen voor de 15e, afspraakje met Jenna 8) Tnx Elke, dat gaat vast wel lukken!
Hallo sweeties, hier weer een berichtje van Daantje78. Net terug van mijn werk. Lekker hoor als je in je vruchtbare dagen zit . Mannetje ligt natuurlijk al heerlijk te slapen. Voor morgen dienst geruild naar vroege dienst (ahum, had een belangrijke afspraak hahaha gnif) en dus morgen maar een lekker avondje met mijn mannetje. Veel gemist hier zie ik, maar te moe om even echt te reageren. @Majo: ik ben zo blij voor je. Fijn dat je nu ook kan 'accepteren' dat je echt wel zwanger bent. (K) Iedereen een goedemorgen gewenst voor wie dit leest. Ik voel me een beetje kl*te nu. Ga dus nog maar even bijlezen hier. Ben te depri om te slapen. Gaat toch niet lukken nu. xxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie allemaal.
Goedemorgen allemaal, Alle testers veel succes! Jenna en Giegel: gezellig dat jullie ook gaan testen op de 15e Hoe meer zielen hoe meer vreugd he! Vandaag een lange werkdag. Pfffff, het zal wel warm worden hier. Ik werk op een school, dus gen airco voor mij. Wel heb ik gelukkig een nooddeur en die heb ik nu al open gezet! Fijne dag allemaal!
Goedesmorgens allemaal, gisteravond kon ik het niet laten en heb een paar tarot kaartjes voor mijzelf gelegd en ik kon ze toch echt alleen maar intrepeteren als snel zwanger! Ik hoop het ! Zijn er eigenlijk nog do en don't's rond de innesteling behalve geen alcohol en rosbief etc.........?
*Breekt even in in Juli en wenst iedereen een super vruchtbare maand toe* Hoop een aantal van jullie op korte termijn bij de maartmama's te zien!
Zooo... eerste temperatuur van juli was mooi hoog! Zegt nog niet zoveel nu, maar het staat wel mooi...
Oooooh! Dit wilde ik precies gaan vragen! Kan het bijvoorbeeld kwaad om over hobbelige weggetjes te fietsen met een roestig rammelbakkie? En naja... wat 'mag' er allemaal niet?