NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Dames,

Heb een vraagje, zit nu op de 4e dag van mn ongi, en het bloed stroomt er nog steeds uit als een gek...
    Nu is het ook nog eens zo, dat mijn temp ondanks mn ongi, zelfs met 0,1 gestegen is en dus hoog blijft, normaal zakt ie de dag van te voren of de 1e dag van mn ongi?
    Zou dit een vmk kunnen zijn, en weet iemand van jullie of dan je temp nog hoog blijft?
    Vind t namelijk erg raar allemaal!

2. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    nou meiden

ik duim ik duim voor jullie mee

voor deze maand meer zwangeren tezien

gr sandra

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Meis, ik heb geen idee!
    Zag een berichtje van je dat je naar de fertiliteitsarts wordt doorgestuurd...
    Mag ik vragen waarom?

Liefs

4. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    bannercheck

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meiden, ik kreeg een mailtje van de L10 online winkel met deze boodschap:

L10 bestaat 5 jaar! Dat moet natuurlijk groots worden gevierd! 5 dagen lang, 5 euro korting op het gehele assortiment: 1 t/m 5 juli 2008.
    Plaats een bestelling vanaf 15 euro exclusief verzendkosten op www.L10.nl, vul bij het afrekenen op de betaalpagina de kortingscode "5euro" in en ontvang direct 5 euro korting!

handig voor dames die ovulatietesten enzo gebruiken. die krengen zijn al duur zat hihi

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    oh, en natuurlijk supergefeliciteerd voor de zwangere dames!

7. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    Rond de innesteling mag je gewoon alles doen. Als het eitje zich wil innestelen kan hij/zij dat ook als je op een roestige rammelbak aan het fietsn bent op een hobbelig paatje.. ;)

Hier had ik vanmorgen een klein beetje roze slijm aan het papiertje.. Ik hoop dat het van de innesteling is.. Ik ben eerlijk gezegt behoorlijk positief. Ik ga er van uit dat er een brusje aan zit te komen.. 8)

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    En wanneer mag dat dan niet meer? :oops:

9. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Zo, stelletje beppen! En dat nog zo laat op de avond! Ik lag gisteren al om 21.00 uur in mijn bedje en heb doorgeslapen tot vanochtend mijn zoontje wakker werd!

Nog geen duivels hier en ook geen krampen..We houden moed!

Ben nog steeds niet lekker (van de buikgriep), maar het gaat de goede kant op. Vandaag lekker relaxen en dan kan ik morgen weer aan het werk.

Oh...en misschien moet ik toch maar nog wat zwangerschapstesten bestellen...

Succes iedereen die gaat testen vandaag!

10. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    Tot je het zelf niet meer prettig vind. Toen ik de vorige zwangerschap met 25 weken op de fiets ging zitten, vond ik het niet meer zo prettig. Maar er zijn ook dames die de hele zwangerschap fietsen..
    Je mag alle sprorten blijven doen behalve de buikspieren flink trainen. Met paard rijden voel je ook op een gegeven moment dat het niet prettig meer is. en ik weet niet of gevecht sport nou zo handig is.. 8)
    Dus je mag alles blijven doen tijdens de zwangerschap alleen met eten moet je opletten, kattenbak verschonen en in de tuin werken..

11. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Volgens mij mag je je hele zwangerschap op hobbelige wegen fietsen, zolang je er zelf geen last van hebt. Je mag ook gewoon sporten.

Je babe groeit wel hoor en die zit supergoed beschermd!

Beetje gerust gesteld?

12. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heb dit berichtje een paar pagina's terug geplaatst:

Klopt inderdaad, maar het is belangrijk dat ik eigenlijk zo snel mogelijk zwanger raak, omdat ik ziek ben en nu zo optimaal mogelijk "gehouden" word door m'n artsen zonder de medicatie die ik normaal altijd slik en de behandelingen die ik altijd krijg... Er is ook communicatie tussen verschillende artsen die dan bepalen hoe en wat.
    Nu blijkt de tweede fase van de cyclus, Luteale fase, bij mij te kort te zijn (normaal ongeveer 14 dagen, ik heb er een tussen de 5 en de 8 dagen) waardoor een goeie innesteling bijna niet mogelijk is.

De HA heeft me nu wel doorverwezen, maar we hebben afgesproken zowiezo nog 2 maanden te proberen of t vanzelf niet verbeterd in die tijd!

13. Goedenmorgen dames!

Wow zag dat er weer ROZE bij is gekomen! GEFELICITEERD!

En maar wachten... wachten... wachten...
    Ik heb lekkere broodjes gezond op de tafel gezet voor ons wachtbankers!
    Glaasje Melk erbij... is allemaal goed voor het eventuele beebje in onze buik! :D

voor de meiden met de :evil: :evil: balen joh... hoop dat jullie volgende maand op roze mogen ;)

Voor de testers van vandaag HEEEEEEEEL VEEL SUCCES!

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

OMG totaal vergeten!
    Vandaag geen water...

Dus naar de winkel voor pakken water...

Je komt er echt achter wat je zoal doet elke dag als je het mist...

We kunnen vandaag maar 2 x naar de wc!omg!

15. :confused: ... en als je nou zwanger bent en je moet vaker

16. puzzcat24

......Stttt niet aan denken......

17. :) :) :)

18. puzzcat24

19. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Goedemorgen,

Zou iemand mijn naam willen toevoegen aan de lijst.
    Mijn nod is 29 juli, Nickiee

Alvast bedankt!
    Nickiee

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0

Deel Deze Pagina