Och meid! Niet leuk... Hahah Ik ga echt niet mensen op die manier zoeken! Dan word je echt beschouwt als een gek! Nou mijn tante heet pietsje en haar dochter fokje Uhm even alle profielen na gaan... whahaha
Neuh, lijkt mij ook niet... Maar goed... sommige mensen kunnen hun nieuwsgierigheid niet echt bedwingen ofzo...
Maar goed... weet niet of ze echt alles gelezen heb... zijn namelijk meer dan 300 berichten Dan ben je wel heel sneu... en dan heb je cker niets anders te doen Maar heb een maniertje gevonden om erachter te komen... alleen kan ik die hier dan niet neerzetten anders gaat het waarschijnlijk niet lukken
LEEGHALEN! Maak van je naam Diane ipv Diana (wel met de XX ofcourse) en haal je plaatsnaam en naam van je dochtertje weg. Scheelt al een heel stuk!
Pfff... echt niet leuk... maar ja... veel mensen weten wel dat ik bezig ben hoor maar... wil gewoon niet dat ik straks te horen krijg van iemand die ik nog niets verteld heb... hey ben je zwanger... en in het begin is alles nog zo pril en kan er van alles mis gaan... en dan moet je sraks als het mis gaat die mensen die het allemaal weten ook allemaal vertellen dat je een mk heb gehad Ga er natuurlijk niet van uit maar dat lijkt me behoorlijk pijnlijk NOG STEEDS HOOP IK DAT IK OP ROZE MAG 6 JULI
majo: jij ook succes. zeker nu je zwanger bent, zal dat wel een extra stimulans zijn om het stoppen vol te houden. Ik hoop het voor je!
natuurlijk hou je het vol denk alleen maar aan wat er in je buik zit. heel veel succes en het gaat je vast lukken x
tuuuurlijk hou je het vol! voor een gezond kindje heb je toch alles over (en anders vertel ik wel even hoe het is om een kindje te krijgen dat NIET gezond is!)
zo dat is weer bijgelezen. Hier een beetje roze/bruin verlies. Net als bij de vorige ronden. En dat icm een negative test. Dat worden morgen. @mamadiana: vervelend. maar zou die persoon jou echt helemaal gaan napluizen en je niet wat privicy gunnen?