Ik heb geen idee miracles, ik ben niet aan het temperaturen nog, sorry! Hopelijk leest een van de anderen die ook temperaturen dit nog en weet het antwoord... Er vroeg eerder ook iemand naar wat een pendel is, die velen van jullie onder je banner hebben staan. Ik denk dat dat een voorspelling is van een van de waarzeggers waar op deze site wel reclame wordt gemaakt, klopt dat?
Elke, een pendel is idd iemand die een pendel "draait" voor je om te voorspellen wanneer ze eventueel zwanger raken, maar hoor verschillende berichten over het wel en niet doen ivm geesten ed..Weet niet waar ze die pendel hebben gedaan.
Normaal zakt mn temp op de morgen voordat ik ongi word, dus vind t gewoon erg vreemd, maar ja, misschien zakt ie morgen dan wel! een pendel, is idd iemand die je voorspeld, wanneer je zwanger raakt en wat t word, kun je vinden bij t topic de lounge, je kan dan een van de meiden een pbtje sturen.
Ik wil je niet ontmoedigen maar het wordt morgen nog warmer puzzcat Het hoeft voor mij ook niet hoor maar donderdag zakken we weer 10 graden!
ja ,maar ik hoop dat het door iets anders komt ja in preciepe kan ik morgen testen maar als ik nog niet ongie word wacht ik tot zaterdag , want dan is me vriend er bij... en jij? heb je al getest ? liefs gaby
Zo meiden, Ik mag op de wachtbank Wij hebben maar 2 keer geklust deze maand, ja ik weet het is niet zo vaak maar ik had er de energie niet voor door al die tentamens. Ma goed het was op dag 15 en dag 17 s'nachts dus hopelijk was dat voldoende. Ik zit nog op kantoor maar volgens mij is het echt warm buiten. Ieeeeee ik was het helemaal vergeten! (hard aan het werk) ik ga maar gauw naar huis! *foetsie*
Jeetje, vandaag al weer een positieve ovu test, een vroeg eitje dus. Ik merkte het aan m'n (.)(.) die nu al weer een paar dagen gevoelig zijn. Mijn NOD mag daarom veranderen, nieuwe NOD is dan 15 juli. Kan iemand mij daarbij zetten? Dank je! Liefs Dib
Ja, word altijd 's ochtends ongi. Ben het nu nog steeds niet. Maar houd het maar op een rommelige cyclus van mijn MK (om teleurstellingen te voorkomen )
Sterkte voor iedereen die ongi is geworden. Volgens mij ben ik nu nog maar alleen voor de testmarathon van morgen. Gezellig hoor!
Als ik niet aan het wachten was op mijn testen die ik heb besteld, had ik morgen met je meegedaan! Ik heb 3 dagen geleden al getest, maar negatief...Maar ben nog niet ongi, dus het kan nog alle kanten op.. Succes morgen!
zo wat een gepraat hier ik heb nog steeds geen idee of m'n ei is geweest dus we wachten gewoon rustig af of de ongi komt over zo'n 2 weken. Maar denk dat ik gewoon een lange cyclus heb nu omdat het de eerste is na de pil.. we wachten dus gewoon rustig af