Ik wil jou ook niet meer zien in augustus haha! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent en dat je naar de maart mama's kan!
weinig eigenlijk. Heb om 3 uur nog wel een vergadering van mijn werk. En vanavond heb ik dramales geloof ik. (zit bij een musicalgroep). Verder beetje photoshoppen. Ik heb geen last van de warmte, want heb 1 raam over de breedte van mijn woonkamer, maar om 3 uur is daar de zon al weer grotendeels weg. Met dit soort dagen wel erg prettig en dus koel in huis. Mag ik vragen wat voor werk je doet?
hihi ja hoor mag je best vragen Ik ben tandtechnieker ! kroon en brugwerken. dus zit de hele middag ook tussen de muren
He muppie, spannend! Zag aan banner dat het vandaag mijn meest vruchtbare dag zou moeten zijn.. Aangezien mijn ovutestestjes nog steeds negatief zijn geloof ik daar niet zo in.. Verder hard aan het werk.. hmm.. ik doe een poging tot..!
haai mEIsjes! hier klingel. zo meteen laatste dag/avond werken en dan VACANCE! heb ik echt wel nodig na drukke en zware werkmaanden.. de onzekerheid over wel/niet zwanger/ongi heeft een voordeel: mijn vruchtbare dagen komen er weer aan! de tijd is gevlogen! nog helemaal niet geklust maar vanaf morgenochtend is t weer een weekje lang elke dag hoor! in frankrijk! 8) ik wens iedereen veel roze, ik kom morgen nog wel even zwaaien. liefs klingel.
Moontje: bedankt! Muppie: ikzelf ga die 2 voor 5 euri testen maar eens proberen van het Kruidvat. Als jij m nu vandaag vast gaat proberen en mij dan laat weten hoe 'ie is bevallen... whahaha! Ik duim in elk geval voor je! [-o<
Klingel, wat een goed vooruitzicht! Zon, zee, strand, cocktail (kan nog wel toch?) en klusserdeklus! Ben jaloers! [-(
Haha, ja, we moeten gewoon allemaal verplicht vakantie nemen rond klustijd! Zou dat niet fijn zijn? Levert vast een stuk meer zwangeren op, lol.
Of een goeie stroomstoring... Je kent de verhalen wel denk ik? Levert altijd een geboortegolfje op na 9 maanden! (Maar een stroomstoring kun je natuurlijk ook nabootsen ) Hier nog geen , maar ja, verwacht ze ook morgen pas.
Ha ha, das ook een goeie! Als ik wist waar de stroom zat bij ons thuis (ahum), zou ik 'm er zeker die 4 dagen afhalen! lol!
Ik baal enorm! Ik mag op rood. Iedere maand weer die teleurstelling. En dat met ovulatietesten, we klussen op tijd maar, ik weet het niet meer. Ik ga door naar ronde 9. Dames sorry voor mijn gezeur maar moest er even uit. Ik blijf wel in juli. mijn nod is 30 juli. wil iemand mij op 30 juli zetten. alvast bedankt. liefs bahar
Jeetje wat veel rood nu opeens! Balen zeg voor de meiden die ongi zijn geworden en veel succes in de volgende ronde! En nu alleen nog maar ROZE hoor!!!!!!!!
Wat rot voor je, 9 rondes lijken me al erg lang als je zo graag wilt (maar het kan natuurlijk nog langer -> voor diegenen die al langer bezig zijn). Ik ben nog maar net begonnen, en besef dat het wel eens lang kan duren op "onze" leeftijd, maar toch hoop je dat je de uitzondering bent bij wie het snel lukt... Jij vast ook toen je begon? Anyway, ik snap je teleurstelling, maar zet m op, blijf positief denken... Elke ronde is weer een hele nieuwe kans. (Natuurlijk hoop ik voor je dat je snel zwanger bent, maar wel fijn hier ondertussen een leeftijdsgenootje gezien te hebben.)
Hoi meiden...een NEGA test hier net, op naar de volgende ronde..laat die ongi maar komen, asl ik toch niet zwanger ben!
hey meiden! wat een boel rood weer idd Hier nog niets.. Ik word er een beetje chago van... heb nog niet getest maar ik begin steeds meer te twijfelen of myn cyclus wel klopt Dit is pas de eerste mnd dat we er echt mee bezig zyn ik heb nooit op me menstruatie gelet en de datums daarbij.. kan me alleen herinneren wanneer de laatste ongi was en een beetje terug gerekend wanneer die ervoor, en dat klopte met me banner maar daarvoor weet ik het echt niet meer... Dus goed besluit om zondag pas te testen, want dan heb ik sowieso meer zekerheid.. maar goed ook vandaag geldt, voel me niet zwanger, ook geen gevoel dat ik ongi moet worden... Hoe is het weer bij jullie? Ik vind dit niet lekker hoor, dat benauwde... maar ze geven veel onweer he :S
Niks aan te doen...Mijn teleurstelling valt mee, hoor, we zijn pas net bezig. BMD heb bij Juni mijn excuses aangeboden, mijn vriend wilde dat ik een test ging doen.