NOD juli 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 20 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Nou het wordt hier al aardig bewolkt en nog benauwder dan benauwd. Blehh zweetdruppels lopen over me rug!

2. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Doe niet raar hoor meis! hoef geen excuus! Dat geeft helemaal niets toch... Logisch dat hij het wilde... die van mij heb er ook al om gevraagd hahaha.. alleen snapt ie ook dat ik twijfel en wacht dus ook gewoon!
    maar wat balen :( Had eigenlijk bij jou wel een goed gevoel.....

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    hihi, wild egraag wachten tot zondag, maar toen mn vriend het wilde, wist ik niet hoe snel ik hem ut de lade moest pakken lol*
    maarja, we zien wel...mijn hoop is nu op jou geveistigd haha

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier nog geen ongi. Wel een klein beetje roze/bruin verlies. Ik vrees dat ik dus vandaag of morgen het word.
    Ga geen test doen vandaag want dat is toch maar verspilling.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Bahar meid, wat jamme voor je!
    Snap dat je er ff ontzettend de balen van hebt...

Ik ben ook altijd zo uit het veld geslagen en hou me altijd voor om er "even niet zoveel mee bezig te zijn", maar als je zo graag wilt, kun je bijna niet anders.

Ik hoop dat het je heel snel gegund is en dit wordt gewoon "jouw ronde"! You go girl!

6. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    En de rest van de dames natuurlijk ook! (including me...hihi)

7. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik heb alleen een beetje bruin bloedverlies, heel anders dan anders want dan zet het altijd meteen door en heb ik ook enorme buikpijn. Nu heb ik niks. Als het niet doorzet ga ik morgenochtend toch maar een testje doen, dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb gelezen dat het normaal is dat je rond de tijd dat je ongesteld zou moeten worden een beetje bruin kan verliezen, oud bloed noemen ze dat dan. Dus we zijn nog steeds aan het wachten, het is nog niet opgegeven.. ;)

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    That's the spirit!

Spannend Sjors!

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

hey meiden bij mij heeft het idd gisteren doorgezet dus ik mag opnieuw op de lijst de 29e graag.. Moet goed komen nu toch... 2 kansen in juli :D

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ik heb dus precies het zelfde alleen heb ik nog geen helder bloed gehad. Maar wel een negatieve test twee dagen geleden.

11. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ga je echt nog tot morgen wachten? Je hebt denk ik groot gelijk hoor, maar ik begin het nu voor iedereen al zo spannend te vinden, ik stel voor dat iedereen vandaag even een testje doet om mij gerust te stellen, ok? :) :) ;)

12. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Thanx! Weet jij dan al meer Maar29?
    Haha nou ik kom ook wel in de verleiding elke1976 maar ik heb altijd begrepen dat je het met ochtendurine moet doen?

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik ga even naar buiten,de forum vreet toch nog veel energie...

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Veel succes dames :)

15. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    @Maar29, @Veronika, Bedankt dames!
    Ik denk dat ik deze ronde maar geen ovulatietesten ga gebruiken. Ik weet het ook niet meer. maar aan de andere kant denk ik weer van ik wil mijn ei niet missen. Dames volgens mij ben ik heel erg in de war (haha) Ik weet het even niet meer.
    Ik hoop dat maand juli erg roze wordt.
    Succes allemaal!

liefs bahar

16. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
  17. Bmd

Bmd Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.125
    0
    0
    Haha thnxx, nu maar hopen dat myn gevoel ook zo word, want ik heb geen hoop bij mezelf... :rolleyes:

18. Rian

Rian Actief lid

7 nov 2007
    443
    0
    0
    Succes iedereen. Ik ga volgende week testen. Ik denk woensdag maar hoop te kunnen wachten tot vrijdag.
    Vorige maand dacht ik echt dat het raak was, maar helaas.
    De eerste keer had ik een paar dagen na eisprong een innestelingsbloeding en toen was het raak. Nu heb ik dus het idee dat als die bloeding niet geweest is, dat het ook niet raak is.

19. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier inderdaad een hoop rood weer, echt jammer...
    Ik mag in principe zaterdag al testen, wil dit keer langer wachten, maar ik hou het wachten meestal niet vol. Echt slecht, zou zoveel geld schelen als ik niet meteen op of zelfs al een dag voor NOD zou testen, maar eerst rustig zou afwachten of ik al dan niet ongesteld word. Meer meiden die dit herkennen?
    Succes iedereen, en duimen voor veel roze....maart-mama's here we come ;)

20. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Wat een hoop rood weer vandaag, succes in de volgende ronde meiden!
    Had nog zo gezegd vanmorgen dat ik alleen nog maar roze wilde zien vandaag, maar is er nog steeds niet, dus kom op... en wel nu! :D

Deel Deze Pagina