NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,382
    0
    0
    gelderland
    blijft wel heel vaag hoor.
    maar ja het menselijk lichaam is een raar ding...en reageert altijd anders dan dat je zou verwachten.

2. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo dames, ik kwam hier even snel spieken. De eerste zwangere is er deze mand al. GEFELICITEERD!!!
    Ik ga voor jullie duimen dat jullie allemaal mogen volgen. Succes dames!!!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hai!
    Kon het toch niet laten om nog ff te kijken...(ook al wil ik de komende week me wat passiever opstellen hier, haha)
    Angel: hoop dat je je niet al te druk maakt om die uitslag straks en de manier hoe het ging! Ik kom rond het avondeten ff kijken wat de uitslag was (heb zometeen weer oppas tot half 6)
    Mariska: aaaarhhhhhh neee wat jammer dat je ongi bent! Shit vind het echt niet leuk want ik hoop zo voor je dat je snel via de natuurlijke weg nog zwanger raakt! Ben ook sinds vandaag weer met de etos zw pillen begonnen. Deed ik de eerste maanden ook, daarna 2 maanden niks en nu alweer een maand alleen foliumzuur...misschien is mn cyclus daarvan ook weer anders geworden? Nou meid, óp naar een juli-beeb!! (ben blij dat je nog nét op het randje zit, op de 31e :) )
    Testers: kom op met dat roze!! Wiiiijjjjj wiiiilllluhhh roze zieeeen, wij willen roooze zieeen, wij willen roze zieeeeen, wij willeee roze zieeen heuj heuj :p
    Ongi: blijf weg bij de juli dames ja, hoor je mij? Optaten en laat ons allen zwanger worden deze maand! :D
    Hier: ik ga weer verder met de deuren/ramen verven, 2e laagje..het is nu al errug mooi! :) En daarna oppaskindjes over de vloer...wordt weer een gekkenhuis! (en ik heb koppijn!) Zo...toedels!

4. Arka

Arka Fanatiek lid

Feb 2, 2007
    3,132
    0
    0
    Ik heb dat deze maand ook gehad. Op twee verschillende tijdstippen vruchtbaar slijm (zie maar in mijn temp link onderaan). Ben dus ook benieuwd wat het nu werkelijk zal zijn.

Ik zou zeggen doe nog eens een testje! En hou ons op de hoogte hé!

5. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ heitje: ik ben bang dat het bij mij toch rood gaat worden en niet roze. Ik ga gewoon voor een geslaagde behandeling met Clomid. Ben echt enorm benieuwd hoe dat gaat worden.

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    3,050
    1
    0
    Arka,

Die maand ervoor had ik dat ook al die 2 tempdips ed. Misschien ga ik idd nog wel 1 testje doen.....Hou jullie uiteraard op de hoogte!!

7. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi sorry dames, was in slaap gevallen

8. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hoi meiden,

Ik heb nog niets gelezen, maar wilde jullie alleen even laten weten dat ik mezelf zo helaas op rood ga zetten in de lijst. Ik vind het echt heel erg jammer, want tot vanochtend vroeg had ik nog goede hoop. :( Dit was de eerste maand in maanden dat ik ook weer eens symptoomjes had en m'n temp bleef langer hoog dan anders, maar het mocht allemaal niet baten uiteindelijk. Vanmorgen werd ik met m'n neus op de feiten gedrukt - m'n temp is enorm gekelderd ondanks de warmte. Verder geen gevoelige (.)(.) meer, ongikrampen en geen enkel symptoompje meer. bloeden is al begonnen, maar nog niet echt met de kraan open - dat bewaren die kl#te duivels wsl fijn voor in het vliegtuig ;). Ik had het zooooo graag anders gezien, ben er echt een beetje depri van.
    Maar goed over een paar dagen gaan we op vakantie en wie weet is het volgende maand wel raak. Ben de komende dagen denk ik niet veel aanwezig. Vanaf zaterdag ben ik weg, dus dan ben ik er pas weer eind juli. Ik wens jullie allemaal heeeeeeeel veel succes en hoop dat er maar veel op roze mogen!!!

9. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nana: ah balen meid. Heel veel sterkte en knuff van mij!

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Nana, he bah, zwaar knudde. Ga lekker op vakantie, nu kan je aan de wijntjes enzo, even er niet meer aan denken! Dikke knuffel.

11. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    @Zethu & BEG: Dank jullie meiden, lief van jullie! Ga inderdaad gewoon af & toe een lekker wijntje of biertje drinken op vakantie en probeer het gewoon maar weer van me af te ztten. Maar elke maand gaat dat wel iets moeilijker, bah.

12. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zou zeker genieten van een biertje of wijntje. Toen ik vorige week startte met de provera heb ik me ook ff een paar glaasjes sterke drank gehad. Je kan het jezelfs niet blijven ontzeggen als je niet 1-2-3 zwanger wordt.

13. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in. :)Gelukkig denkt m'n mannetje er net zo over en gaan we vanavond even lekker op een terrasje een drankje doen. Zeker als het wat langer duurt is het wel belangrijk te onthouden dat er nog andere dingen in het leven zijn dan zwanger proberen te worden (hoewel dat soms erg moeilijk is ;)).

14. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Hallo meiden,

Ik lees dat er een aantal ongi zijn geworden, balen zeg!
    Hopen dat het de volgende keer wél raak is.
    Ga voor jullie duimen.

Voor degene die op roze zijn gegaan (zijn er nog wel te weinig hoor1): GEFELICITEERD!!!Geniet ervan!

Hier geen nieuws eigenlijk. K mag zaterdag testen, maar probeer toch langer te wachten (weet natuurlijk niet of dit lukt;))
    Krijg al wel iets meer gevoelige borsten, maar dat heb ik ook wel eens als ik ongi moet worden, zegt dus nog niks.

Geniet van deze warme mooie zomerdag en jullie horen me wel weer tegen de tijd dat het zaterdag is!

15. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

Jul 29, 2006
    2,564
    0
    0
    Belgie
    Angel, jij hebt ook vorige maand een mk gehad.. of vergis ik mij.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ja klopt meis:)

Net heeft de ha me gebeld, met bloed was echt alles goed, alleen was het foliumzuur iets aan de lage kant??:$ Naja zeg en dat slik ik nu juist extra??
    Heb er maar niet op doorgevraagd (hij weet niet dat we voor nr 4 gaan en hoeft dat nu ook nog niet te weten), maar het belangrijkste nu is gewoon dat alles goed is. Maar het ijzer was overigens wel goed en die 2 staan in samenhang met elkaar of zoiets???
    Hij gaf wel aan dat door de verkoop van de winkel en de spanningen daar omheen, daar bovenop de zorg voor de 3 kids en het huishouden, de vermoeidheid er toch in kan sluipen. Geen overspannenheid, maar gewoon even oververmoeid.
    Nu met de vakanties voor de deur zou het beter moeten gaan, mocht het erger worden of na de vakantie nog niet over zijn dan moet ik even bij hem terug komen.

Gelukkig maar, ben opgelucht dat er verder niets aan de hand blijkt te zijn, denk ook wel dat de vakantie straks goed zal zijn, nog 3 weekjes!!

ga mijn kleine mannetje even uit badje halen en verzorgen, kom tussendoor nog wel spieken, maar echt reageren zal vanavond pas wer zijn.

17. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    pfff... heb zo juist weer een test gedaan deze was het zelfde als eergisteren licht poitief..
    Ik weet het gewoon even nier meer..

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hanneke, je cyclus was in het begin 35 dagen zie ik.
    Misschien test je te vroeg. Wacht anders even tot na de 35 dagen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik).

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben trouwens aan het zoeken voor een leuke stedentrip.

Het mag alleen niet te veel kosten, we wilden naar eurodisney, maar dan was voor 4 dagen in een disneyhotel 700 p.p.
    Voor dat geld ga ik liever verder weg hihi.

Zat zelf te denken aan Gent ofzo.
    Weten jullie nog leuke plekken?
    Zuid-Holland valt al af, daar wonen we.
    Maasstricht, Groningen, Luxemburg, Essen, Oberhausen zijn we al geweest, dus die hoeven voorlopig niet meer.

20. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

Nov 3, 2008
    1,066
    1
    38
    Ik weet dat toen mijn cyclus 35 was.. ik heb 2 en een half jaar een cyclus van 28 gehad en toen probeerden we zwanger te raken toen veranderde het. Ik ben vorige keer met een cyclus van 28 dagen zwanger geworden. en heb nu ook 100% zeker een cyclus van 28 dagen want ben 2 en een halve week geleden voor controle geweest en hij zei dat er een eitje bijna knapte. en 2 dagen later heb ik hem gevoelt.

Share This Page