Oh Ricmar heel herkenbaar hier is het broekloeren ook weer begonnen. Terwijl ik ook nog steeds steken in mijn borsten en kriebel buik heb. Mijn liezen doen ook pijn. Heb je veel stagiares per jaar Ricmar? Wel leuk dat je zo anderen helpt die met dieren willen werken
En Ricmar: ik duim voor je hoor!!! Oja en Nana: shit meis, wat lees ik nou? Echt heel erg balen en gemeen dat je tóch weer de verkeerde voortekenen hebt gehad van je lijf...Hoop dat je snel weer overeind krabbelt en gaat knallen in juli!! Kop op he!
@ susan, Ik zit wel in het onderwijs. Wij moeten nog 1 week. Jij Noorden, ik midden. Maar ben zelf deze week ziek thuis geweest en dus weinig last gehad van de warmte. Vandaag gewoon in mijn zwembadje gedoken als het te warm was. Volgende week kan ik alles gaan opruimen en schoonmaken, uitsoppen enzo. En dan lekker 6 weken vakantie. Sorry voor de werkende maar ik hoop eigenlijk wel een beetje dat we dan dit weer mogen houden.
@ Celle, hier is alles dus al klaar voor volgend jaar alleen de schriften nog schrijven. Maandag met de bovenbouw leerkracht de spullen voor groep 7 verdelen. We krijgen beide een deel van de groep die ik nu heb als groep 6. En de lln. overdacht nog doen. Dan heb ik echt vakantie. Welke groep heb jij?
susan het aantal is wisselend. maar voor volgend schooljaar de eerste 2 al weer binnen. @6 weken vakantie stiekum jaloers haha. hopelijk blijft het mooi weer 20-25 graden is toch ook mooi??
Oh dat is altijd makkelijk als je stagiares hebt weer een paar extra handen om al het werk te doen. Hier ook 6 weken vakantie maar wij gaan 4 weken naar Frankrijk daar is het meestal wel mooi weer. Maar ik gun het de thuisblijvers ook hoor.
Wij moeten volgende week alles opruimen en opstapelen in de klas, Dan wordt er altijd in de zomervakantie door een schoonmaakbedrijf grote schoonmaak gehouden. De laatste week van de vakantie kan ik dan altijd pas weer terecht om alles in te richten en klaar te zetten voor het nieuwe schooljaar. oja, btw ik heb ook groep 7
en de lln overdracht moet ook nog gebeuren. En omdat ik afgelopen 2 weken ziek ben geweest moet ik de 10 minuten gesprekken nog inhalen volgende week. Baas is gelukkig wel zo schappelijk geweest dat ik er ook een middag voor krijg. Hoef dus nie alles in de avonduren te doen. Moet namelijk 24 keer een 15 minuten gesprek houden. Ouders ook alles uitleggen van de entreetoets en wat voorlopig advies wordt voor VO.
2e ZP uitje. 12 september in Utrecht wie gaat er mee? 1. Susan27 2. Knorretje84 3. Angel79 4. Tante Mars 5. Rapoenzel 6. Setti 7. Laura28 (Haarlem wie ook) 8. Muurtje 9. Chicken 10.Ninoshka 11. Zethu 12. Einneh 13. Heitje karweitje 14. 15. 16. Welke trein neem je?: Via Zwolle: Susan27 & Tante Mars & Rapoenzel Via Rotterdam: Knorretje84, Chicken, Muurtje, Via Leeuwarden: Tante Mars Via houten: Setti Via Den Haag: Ninoshka Via Amsterdam: Heitje karweitje Zelf met de auto: Setti, Laura28, Zethu, Angel79, Einneh
Zijn er hier nog dames die mee willen 12 sept? Zie lijstje hierboven, graag invullen in het aparte topic
Oh ga een dubbeltje op zijn kant kijken. Wat erg dat mensen zoveel schuld kunnen hebben zonder dat ze het zelf weten.
@punika GEFELICITEERD!!!! @nana balen meis!!! @hier zit al ruim 2 dagen niet lekker in mijn vel eergister last van steken in mijn lies gister ook nog even en vandaag een opgezette buik en het is zo ontzettend warm bleh
@ ricmar: spannend meid @ susan: als je zo bang bent voor een witte test zou ik wachten tot na je NOD @ buiten zitten: ik zit nu liever binnen met de gordijnen dicht. als ik nu het balkon op ga verbrand ik nog levend. @ ricmar: haha bloemetjes op papier dromen. Mss tijd voor ander toiletpapier met andere tekeningetjes erop? @ heitje: met dit weer ramen lappen. Daar krijg ik zelfs rugpijn van en ben geen rugpatient @ vakantie: zit er bij ons niet in, kunnen het niet betalen. Ben wel jaloers op de mensen die er wel tussenuit kunnen hoor. @ susan: tja kwestie van kop in het zand steken en verger leven. Heb er zelf ook zo diep in gezeten en moet nog regelmatig boeten helaas.
Hier ga ik ook steeeds meer voelen dus benieuwd of ongi eraan gaat komen morgen Mn vriend is vervelend Hij is er van overtuigd dat raak is, hij heeft zon sterk gevoel dat hij papa gaat worden zegt ie steeds mag niets doen want zit baby in buik zegt ie dan... das toch niet leuk
@ lievemama: aan de ene kant heel lief dat hij zoveel voor je doet, maar aan de andere kant: je bent niet gehandicapt als je zwanger bent!
nee haha ook niet, maar uhh ben niet eens zwanger tenminste denk ik... maar mag geen filet amerian ed meer van hem owja en laatste sigaret