ja nou dat weet ik dus niet ik had van de week al eipijnen dus miss heb ik hem eerder gehad allen heb ik dan wel een hele korte cyclus namelijk 23 dagen heb namelijk wel altijd een lf van 14 dagen
ja mijn ei staat gepland voor over drie dagen maar volgens mij heb ik hem vandaag al gehad. Heb de hele dag last gehad van kleine krampjes onder in de buik, beetje links zeg maar.
ja idd alleen waren het bij mij geen kleine krampjes maar wel daar maar iedereen voelt het anders of helemaal niet...
Ja ik weet het ook niet zeker hoor. Maar , en dit klinkt heel raar hoor, Ik heb zelf altijd het idee dat als ik op of om en nabij mijn ei zit het zakie van mijn vriend beter binnen blijft en minder snel terugloopt. (heel plastisch vertelt ik weet het, maar niet weet hoe ik het anders moet uitleggen) Nou ja en dat was gisteravond het geval. Het liep niet terug zeg maar...
Haha, ff zonder gekheid. Ik eet best wel veel maar ik wordt er tot nu toe gelukkig weinig anders van. Ik zal het wel heel snel verbranden ofzo ik weet het niet. Maar ben er wel blij mee. Ben namelijk een lekkerbek en mag graag ff keer snaaien. Zou mij niet aan een dieet kunnen houden denk ik.
nou dat had ik ook altijd, iedereen altijd stikjaloers. maar sinds een paar jaar zet het bij mij toch wel een beetje aan. Niet zo heel veel, kan nog veel eten en snaaien maar ik moet toch wel een beetje oppassen.
Nou meiden ik hou het ook al weer voor gezien. Wil me nog ff douchen en dan ga ik op bed. Iedereen succes met klussen en wachten. En dan alvast welterusten.