T was een heerlijke dag, zou helemaal leuk zijn als ik nu ook goed nieus erbij krijg. Dan kunnen we ons gezinnetje echt beginnen.
@surf: Wij gaan weer in 1 keer door, en als ik mijn lijf zo 'lees', heb ik eerdaags weer een ei @skatjuh: Ik duim voor je Hoe voel je je, al kwaaltjes / symptomen?
nou ik durf niet egt meer te hopen maar dit is waar k last van heb: - buikpijn ( flink ook ) - zere borsten - ben in een paar dagen 4 kilo afgevallen zonder reden - niet egt misselijk maar voel me wel naar - hoofdpijn tja dat zijn de grote dingen wel
@leeuwtje: groot gelijk, wij zijn ook gewoon doorgegaan. Ik had niet het geduld om een ongie af te wachten... ik denk dat ik vorige week dinsdag of woensdag weer een ei heb gehad, dus hopelijk was het een goeie en hebben we m benut
goedemorgen allemaal wachten is ook hier weer begonnen hoor ben benieuwd verders te moe en hoofdpijn om alles bij te lezen en ken jullie nog niet zo goed dus dat komt nog wel dat ik op jullie ga reageren .
Goeiemorgen allemaal, Welkom skatjuh! Balen irma! Surf, LA, ben jaloers!!! Ik ben 1 keer in NY geweest, maar wil echt nog een paar keer naar Amerika! Dees, tempen moet idd na minstens 3 uur slaap. Als ik wakker word om te plassen, kijk ik vaak hoe laat het is, of ik dan nog de 3 uurtjes (ongeveer) haal, anders temp ik dan. Ik temp wel oraal. Mijn temp was vanochtend weer ietjes hoger, 36,3! Hoop dat het de komende dagen nog hoger stijgt!
@blackeyedgirl: ja is wel erg gaaf. mn vriend moet ruim twee maanden werken en daarna hebben we 3 weken vakantie. dan gaan we naar San Fransisco en vanuit daar vliegen we naar NY en dan naar huis, echt super! ik hoop voor je dat je temp nog even doorstijgt en dan over een paar dagen een supermooie posi test!
Aaaaah ik wil ooooooooooook!!! Ik ben nogal gek op shoppen... En op dit merk: Tokidoki! tokidoki Er is een winkel in NY, er komt er een in LA. In Milaan zit er ook 1, daar ben ik vorig jaar geweest. Maar in de VS verkopen ze dit merk op meer plekken.
tokidoki ziet er inderdaad leuk uit! even vraagje: ik keek even naar je tempkaartje, maar daar zie ik twee dips, hoe weet je nou welke je ei is geweest? heb je dan een dip met je ei en eentje met de eventuele innesteling ofzo? ik temp zelf niet, maar ben altijd benieuwd hoe het werkt...
nou, tis hier half 10 's avonds en we hebben nog steeds last van de jetlag... mn mannetje ligt er al een uur in, maar ik moest de kleine nog een beetje wakker houden zodat ie vannacht wat langer doorslaapt. afgelopen nacht was ie om 3 uur wakker, toen is mn vriendje eruit gegaan, dus nu was ik aan de beurt om langer wakker te blijven... hopelijk lukt het vannacht weer wat langer, dan krijgen we onze gewone dagen weer terug. (best lastig met zo'n kleintje dat tijdsverschil, je hebt echt een paar dagen nodig om weer bij te komen) ik ga nu lekker zn flesje maken en dan duiken we er ook in! welterusten en voor jullie allemaal een fijne dag! met VEEEEEEEEEL ROZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Bij mij is er een tijdje terug een voorlopige diagnose van pcos vastgesteld. Dus mijn ei heeft wat moeite met springen. Je hoeft niet altijd een dip te hebben om je ei te hebben, maar je temp moet wel minsten 0.3 graden stijgen. Als het hoog blijft (bij FF minstens 3 dagen), dan is je ei geweest. Innestelingsdip hoeft ook niet iedereen te hebben, maar die is meestal na 5 tot 10 dagen na je ei. Ik had de vorige keer een hele mooie dip 7 dagen na mijn ei, maar toch ongesteld geworden, dus het zegt niet zo heel veel.
bannercheck, goedemorgen! Benook weer gelijk wg op weg naar het werk, was benieuwd of er al mensen waren die getest hebben hihi
Goedemorgen dames allen lekker geslapen? hier totaal niet werd vannacht wakkeer en had me toch een pijn en mn mond. net of mn kiezen tegen elkaar drukken doet zon zeeer ook weer misselijk... en nog steeds geen ongi
ricmar, zie dat jij die etos zwangerpillen neemt, maar had gehoord dat diie pillen ook wel je cyclus kunnen verlengen als je al een korte cyclus hebt