Ricmar, je temp is wel gezakt als je het vergelijkt met je piek, maar nog steeds hoger dan je startwaarde. Dus het zou nog kunnen...
Ja temp daalt normaal de dag van ongi of de dag ervoor , maar hij blijft nu zo hangen, Ongi nog niet in zicht, ben wel blij met een wat langere cyclus maar had op dag 13 mijn ei zit dus op 14 dpo is voor mij al lang
hihi kan ik zelf niks aan doen denk ofwel? hihi weet het ook niet, voel van alles maar nog niet echt ongi aankomen
hihi ben beetje traag van begrip vandaag wil wel heeeeel graag weten maar heb nog geen testdrang dus en vriendje wilt wachten hihi al is hij er echt van overtuigd dat raak is
Ah cool, ik hou ook van tokidoki! Heb er jaren tassen van gehad en heb er een paar designer-poppetjes van. Is echt leuk!!!
oke meiden ik ga jullie verlaten ga werken en meld me vanavond wel weer. zie wel of de duivels er dan zijn Heb me nu voorgenomen niet eerder weer te testen dan 6 juli (sterfdag van mijn tante in 2008- 43 jaar jong) weet niet waarom maar wil een nieuwe datum hebben, maar eerlijk gezegd denk ik dat de duivels door komen... waarom geen idee.... aankomende maand geen inseminatie donor is op vakantie.. dan schuif ik door naar eind augustus.
Pfff nog 4 dagen Ik haal even een koffertje geduld uit de achterbak, haha. Geen kwaaltjes overigens. Had steken in mijn schaambot dinsdag en woensdag, toen had ik mijn innesteling, maar kan ook zijn omdat ik heel veel gefietst heb, lijkt me waarschijnlijker. Verder misselijk en totaal geen honger, maar dat komt door het weer. Ik zal wel weer ongi worden... We'll see. Jah, ik vindt ook dat de 1-2-3 juli meiden evean wat mogen laten weten, ROZE! Hihi! Fijne dag allemaal en dikke kus! Sue
Enige wat ik kon doen was extra foliumzuur slikken, maarja aangezien ik dat al slik zal het niet alleen hieraan liggen denk ik. ben dus gaan googelen en mensen met een tekort aan foliumzuur hebben vaak ook een tekort aan vitamine B12. Vertelde laatst tegen mamatje77 hierover en nu heb ik het zelf misschien wel. ben eens echt goed de klachten gaan lezen en heel veel kan ik ook op mezelf toepassen Ik ga morgen even naar de stad en kijken voor wat vitamine B12 met foliumzuur. Ik verwacht zelf dat ik daar dus gigantisch met opknap, maar mocht ik na de vakantie nog niet veel verandering hebben wil ik dat hij me laat controleren hierop. Hoe is het met je rug? is het beetje beter geworden? inderdaad niet teveel doen wat je niet kunt hoor, heb je jezelf alleen maar mee Verder nog geen nieuw roze vandaag? Hopelijk straks wel!! Ga de meiden snel naar school brengen, tot later!!
een vraagje nu de laatste maanden mijn cycles zo onregelmatig is... en ik eigenlijk elke dag misselijk ben ( al enige tijd) kan een huisarts daar iets mee doen? twijfel of ik hiermee naar huisarts toe ga, ene kant dewnk ik ag zal n9iks zijn en doet ie niks mee maar andere kant ben ik t wel beu om steeds misselijk te zijn en niet te weten wanneer ik ongi ga worden terwijl normaal altijd netjes regelmatig was