Hey meiden van ex juni en natuurlijk ook de meiden van nod juli ik kom ff hcg strooien dat had ik beloofd: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Goed, ben druk aan het werk, ahum, het is hier rustig, maar moet wel blijven tot 5 uur. Ik denk dat menigeen in de zon ligt te bakken. Heb lichtelijk opgezwollen buik, maar niet de eetneigingen die ik altijd heb zo voor mijn NOD, maar dat kan ook van het weer komen. Bij deze temperaturen heb ik meestal niet zo heel veel zin in eten. Maar ik hoop dat het een andere reden/oorzaak heeft
Hier is dit keer andersom, normaal was ik degene die dacht dat raak was en mannetje werd daar gek van hihi hij maakte ook weleens grapjes maar dan echt grapjes, dat vond ik niet leuk en zei toen dat ie alleen nog mocht zeggen als ie t cker wist dat zo was toen hebben we allebei tijdje niks gezegt erover en ineens zei hij afgelopen week dat ik zwanger was, hij wist gewoon cker
Gefeliciteerd Hanneke! @Zethu: de vorige huisarts had gezegd dat ik provera moest innemen en dat als ik dan niet ongesteld werd daarna, ik werd doorverwezen. Mocht ik daarna toch wel weer uit mezelf ongesteld worden, dan was het goed en kon ik weer verder met klussen. En ik werd dus 47 dagen na de provera bloeding uit mezelf ongesteld. Maar ben nu verhuisd en aan het tempen. Dus als het deze ronde en de volgende ronde (nod is dan in sept) niet lukt, maak ik gelijk een afspraak met mijn nieuwe HA en neem mijn temp kaartje mee.
nou meiden pak wat je pakken kan en jullie moeten me gewoon gezelschap komen brengen in de maart mama's kus
Nee dank je wel. Zou dit een symptoom zijn?? Anders heb ik altijd voor mijn NOD zin in chocola enzo, nu niet.