heb de laptop op schoot zonder stroomaansluting, ivm aankomend onweer. normaal laat ik alles op stroom , maar met de waarschuwing toch maar het zekere voor het onzekere. dus doe even rustig aan ivm batterij
kan me de teleurstelling heel goed voorstellen Tante zeker na je operatie had je gehoopt dat het nu beter zou zijn.
hihi ricmar, hier net de batterij helemaal opgeladen maar hier begint de zon steeds feller te schijnen!
@Rimar: Ja, knap van mezelf he?hihi. Ik weet ook niet zeker of ik het vol kan houden hoor. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben, maar je houdt het wel in je achterhoofd. Wat een warmte zeg! Het was in mn woonkamer net 30,5 graden!!! Niet normaal meer! Ga nog ff boodschappen doen (ff ijs en chocola kopen, kreeg trek van al dat gepraat hier over caramelijs enz, hihi)
Goedenavond dames. Net terug van ons afscheidsetentje. Wat een noodweer onderweg gehad zeg. Kon maar 40 km rijden en in een dorpje stond alles blank als je door een plas reed spoot het water over het dak en kwam bijna aan de andere kant weer neer. Nu thuis veel regen en onweer in de verte. Maar eens even op buienradar kijken wat we nog krijgen.
we zijn hier nog in afwachting van de buien. stroom er maar even weer op gezet zodat batterij kan opladen, hoef ik jullie nog niet te missen
Hoi, Ik ben ook net gestopt met de pil en ben momenteel 2 dagen overtijd. Maar goed zeker omdat ik net ben gestopt,lijkt het mij logisch als alles mijn hormonen overhoop liggen. Ik heb 2 weken last gehad van buikpijn, op de dag van ongesteldheid was dit ineens verdwenen wat ik erg raar vind. Vanochtend toch maar getest maar was negatief... Heeft iemand met bovenstaande ervaring? aanhoudende buikpijn en ong dag over??
Mijn vriend komt net thuis met de pizza van de c1000 en heeft eentest meegenomen. 6,79 voor 1 test! Pff had ik ook wel naar de kv kunnen gaan morgen. Een test met een wattenstokje die ik op een punt moet drukken in het bakje en dan de gehele test tijd erop houden. Dus dat is 2minuten volgens de bijsluiter. Nou ben benieuwd
nou weet niet het begint hier nu te rommelen, heb de bladeren maar weer voor de afvoer van het platte dak weggehaald, hoorde dat er op sommige plaatsen veel regen is gevallen
Hoi Dreamwish, Is dit je eerste ronde? Dan weet je nog niet hoeveel dagen je cyclus is, dus dan kan je heel strikt gezien niet overtijd zijn. Heb ook wel eens gehad dat het van ei tot ongesteldheid zeurderige pijntjes had. Maar zal ik je anders op datumloos op de lijst zetten?
Hier is het nu zo goed als droog maar is idd heel veel regen gevallen. Denk dat hier zo'n 10 mm regen is gevallen. Vanmiddag
@ dreamwish, Mijn 1e cyclus duurde ook 5 dagen langer dan met de pil. En ja ik voelde en merkte ook van alles. Dit is nu wat ze het beroemde ontpillen noemen. Ik ben nu in ronde 5 en hoop dat mijn lichaam zich nu eindelijk een beetje "normaal" gaat gedragen en dat ik er van op aan kan.
He Ricmar hoe is het met je klachten en wanneer ga je testen? Hier nog steeds last van mijn buik. De laatste dagen vooral rond deze tijd lijkt het wel of het erger word. 's Morgens als ik uit bed kom licht in het hoofd.Verder nergens last van maar zo rond 4 uur begint het zeuren in de buik weer en komen de felle steken weer. Nu zit ik echt niet lekker meer. Verder weinig last ergens van.
@ Dreamwish mijn eerste cyclus was maar liefst 54 dagen dus wil je geen valse hoop geven. EDIT: de pizza is klaar wij gaan eten. Tot zo
oei dan mag ik nog niet klagen met 33 dagen. Mijn langste was tot nu toe 38. En zoals ik vandaag gevoeld heb, wordt dit weer ongeveer 32/33 dagen. Niks mis mee dus.
Hier heeft het vanmiddag even geregend toen ik motorrijles had. Was wel even lekker de regen behalve dan tijdens het rijden want zag steeds regendruppels op mijn vizier.