goed dat je het zegt! was de tijd al vergeten haha. ben er morgen weer. mannetje is zo vrij en er misschien toch nog even klussen hihi. je weet nooit misschien wel een heeeeele late eisprong(ik merk er nooit iets van), ik hou alles open haha. fijne avond!
He Wendy ben je er nog? Buurman is weer weg oude zeur. Komt hier iets vertellen wat in 5 minuten kan maar heeft hier 35 min. gezeten.
hallo meiden, ik zit officieel in nod augustus, maar het daar nog zo rustig, ik dacht kom maar ff hier mee kletsen, anders duurt de maand wel heel erg lang... x
eke keer al ik een melding krijg van een nieuwe reactie en ik klik de link aan dan ga ik weer naar pagina 246(dat was van vanmorgen) weet iemand hoe dat kan? het is erg irritant
Bah door de regen zijn de padjes uit hun holletjes gekomen deze wippen nu door het gras en over het terras en een enkeling via de openstaande deur naar binnen. Er lopen hier ongeveer 100 stuks rond. Ze zijn ong 2 cm groot maar vind het wel vies
Waaaaaaaaaaaah, padden? jak jak jak jakkes!!! Hier is het een beetje bewolkt aan het raken, en weer een beetje fris. Maar nog steeds droog.
ja maar moet toch ook via de link bij het nieuwst bericht kunnen komen, anders heeft het toch geen zin dat men een bericht stuurt van een nieuwe reactie?
Ach wonen niet voor niets in de wijk Paddenpoel he. Nee valt wel mee deze slijmen nog niet. Zijn best schattig zo klein als ze zijn. Heb mijn rok uitgedaan mijn onderbuik doet nu echt zeer. Zit hier ouderwets in een legging
dacht ik toch dit weekend ons kitten op te kunnen halen...heb ik me een week vergist, ze is pas 7 weken... nog een weekje wachten....muts die ik ben!
ja hier ook wil de warmte wel naar buiten blazen. maar hoe, buiten is het heerlijk, en het zou vanacht ook niet zo warm worden, heerlijk een keer vast slapen,
Hier in huis is het al wat afgekoeld maar heb dan ook boven en onder alles tegenelkaar open staan. En zit voor de tuindeur
ik kan niet alles openzetten heb kittens in huis, zal zo eens kijken wat ik op de slaapkamer nog open kan zetten,