Jeetje hanneke, dat is echt verdrietig meid, zo ben je helemaal happy, zo is je droom uit elkaar gespat.. Denk ook dat je ervan uit moet gaan dat het niet goed is..Zeker als je krampen hebt is het geen goed teken..Heb het helaas 2 maanden geleden ook meegemaakt bij 5,5 week..Ook bloedverlies en krampen en mijn hcg toen gelijk laten prikken die was toen 10, was dus ook al over.. Gelukkig was ik er ook zo overheen en kon ik weer vol goede moed door naar de volgende ronde. Mocht je hcg toch hoog zijn dan kan alles alleen maar meevallen..
Ik heb 2 kittens, moederpoes heb ik hier ook (is aan komen lopen) morgen gaan de kittens naar hun nieuwe baasje.
@ sporten: het was heerlijk. Wel heet, maar heb lekker rustig aan gedaan. En daardoor was het goed uit te houden. @ afvallen en cyclus: helaas werkt dat niet bij iedereen. Ik ben het levende bewijs. @ suekes: nog lekker in de tuin kunnen zitten? @ klussen met dit weer: ik krijg mijn ventje daar niet voor. Veel te warm. Daarbij heeft hij ook nog eens nachtdienst dus hij slaapt erg weinig door dit weer. @ surf: 20 sept, dan zit je ook lang daar zeg! Dus jij zal niet bij het NOD-uitje zijn. Jammer. @ sass: ben ook trots op jou dat je prik weer zit! @ rimar: ik zie dat je al 1,5 jaar bezig bent. Ben je daarvoor al naar de HA geweest? @ BEG: och nu je het schrijft weet ik ook al weer dat je me dat eerder hebt laten weten. Dat geheugen van me! @ chocola: bij mij is het gekke dat ik daar pas zin in heb als ik al ongi ben. @ setti: wij hebben ook ijs bij de Liddl gehaald, wel van die solero-achtige ijsjes. @ BEG: die lempers zien er lekker uit zeg. Denk alleen niet dat mijn vriend ze eet. @ rimar: was je nog op tijd om je ramen dicht te maken voor de bui? @ chelle: wat fijn dat de kinders zo blij waren dat je weer begint! @ ricmar: bij jou nog steeds niets aanwezig? wow spannend! @ tante: he bah meid. Ik had zo'n goede hoop voor je. Laat het dan met de Clomid nu wel gaan lukken aub, het is je iig van harte gegund dat het eindelijk eens raak is. @ lievemama: ja een interne buienradar zou ideaal zijn. @ dreamwish: welkom. Helaas heb ik daar ervaring mee. Mss weet ik binnenkort wat de oorzaak is want ik ga in mijn volgende ronde een hsg krijgen. Bij mij zit de pijn namelijk altijd bij de linkereierstok, en laat die juist heel slecht in beeld te krijgen zijn. @ susan: jee dan kan je beter die van de kv hebben zeg. Ik heb zowiezo een hekel aan de C1000. @ eerste cyclus: die was de kortste van allemaal bij mij, en dan nog 39 dagen @ hanneke: nee, dat meen je niet. Ik hoop voor je dat er nog hoop is. @ 2voor5 kv: je kunt dezelfde ook bij Trekpleister krijgen. Hier werkt mijn oude buurmeisje bij KV, wil ze daar dus niet halen. @ ricmar: haha mannetje hier aanmelden. Maar ik heb hier niet zo gek lang geleden over een man die zich hier aangemeld had omdat hij zo trots op zijn zwangere vrouw was! hehe eindelijk doorgespit
ricmar, wat een schatje! de poes die wij krijgen is wit met grijs en wat bruine vlekken, zoals ik al zei helaas nog een week wachten ondatr ik me vergist had... we hebben een lapjes poes van 2,5. hopelijk gaat dat goed samen want over 3 weken gaan we op vakantie en dan zorgt een vriendin voor ze en zou het fijn vinden als ze met zijn tween alleen thuis zijn. vind het wel moeilijk besluit om de kitten meteen 3 weken alleen te laten....
GTST kijken wij normaal ook niet maar hebben het net toevallig gezien snapte er geen biet meer van. Dacht dat Nick eruit zou gaan vermoord hij iemand anders.
haha Eff snel het einde gekeken...kijk het nooit dus snap er ook niks van waarom en zo...maar goed ik kan dan mee praten over de kliffhanger!
ik kijk het echt allen als ik even bij mijn moeder ben, maar snap er dan niks meer van ik kijk verder weinig tv zit met laptoppie op schoot.. @kitten, hopelijk wordt het snel door je volwassen poes geaccepteerd. deze 2 kittens gaan samen naar 1 baasje
volgens mij moet ik het dan maar op programma gemist gaan kijken. Of komt er maandagochtend nog een herhaling?
Momenteel hier steeds meer krampen. Ongi zit eraan te komen denk ik Maarja, we hebben nog even hoop, geen bloed geeft moed zeggen ze altijd toch?!? Ga ff wat drinken ergens, misschien ook wel goed, anders ga ik de hele avond op mn kwalen letten. Maandag denk ik even een test halen en dan hoop ik dat ik hem pas volgende week vrijdag ga gebruiken! (als het dan nog nodig is natuurlijk) Ben ook benieuwd of mn cyclus wel 28 dagen is. Heb hiervoor een curretage gehad en ben na mn curr. precies 6 weken later (42 dagen) ongi geworden. Hiervoor was mn cyclus vrij regelmatig (28 -27 - 27), dus ik heb mn cyclus nu ook maar weer op 28 gezet....ach ja, we zien het wel. Soms denk ik weleens bij mezelf: Vergeet niet te leven in de tussentijd, want heel het "zwanger worden gebeuren" kan zo'n impact op je leven hebben!!! Je stopt op een dag met de pil, nog niet wetende wat je allemaal te wachten staat, en dan zit je ineens in zo'n achtbaan van emoties. Blijheid, droevig, helemaal in de wolken, teleurgesteld, boos enz. En het kan nog van dag tot dag verschillen ook (heb ik zelf ervaring mee met mn miskraam.) Sorry voor mn lange verhaal, maar ik denk dat het voor veel mensen erg bekend in de oren zal klinken. Zwanger worden, het moet de mooiste tijd van je leven zijn, maar voor sommigen is het tegelijkertijd ook de zwaarste tijd...
@ ricmar, onze poes is echt heel lief en een tijd geleden was de hond van een vriendin hier en ze werd wel wat boos maar was wel heel nieuwschierig dus ik denk dat het wel goed gaat....afwachten. wel prettig dat beide kittens naar 1 adres gaan toch? x