Dames.. Ik tril helemaal. Ik heb net een testje gedaan, omdat ik vandaag echt behoorlijk duizelig was. Ik dacht ik doe het maar ff voor de zekerheid.. had helemaal niet verwacht dat het POSITIEF zou zijn!!! Willen jullie ff toch voor de zekerheid kijken..ik plaats een foto van het testje in mijn album..
He meiden hoe ist hier? Ik hoor iedereen over buien, hier nog geen druppel gevallen en het blijft stik heet. Dat wordt weer niet slapen straks.
ben zeker blij dat kittens naar 1 adres gaan het is ook een leuk stel samen @zwangerworden het lijkt wel een achtbaan, en daar kan ik na al die jaren incl mmm wel over mee praten
Woow Ghaze dat noem ik een zeer positieve test. Zelf in het klein is hij super duidelijk. GEFELICITEERD Wat zei je mannetje ervan?
Gefeliciteerd Ghaze die is super positief. Hoop dat ik je het weekend mag volgen EDIT: zal ik je op roze zetten op de lijst??
die weet het nog niet..die is net weg om te voetballen..wilde het eigenlijk morgenochtend doen..maar je weet wel..in een fractie van een seconde zat ik al op het toilet met zo een testje in men hand.. hij hoort zo als hij terug is..
@ ghaze: jaaaaaaaaaaa nog meer roze! GEFELICITEERD @ BB10: hier ook nog geen druppel. Weer een eenzame nacht in het veel te warme bed (vriend heeft nachtdienst)
ik denk het wel toch?? hij is wel vet roze toch?? en ik hoop dat je dit weekend ook zo een testje te zien krijgt
ik ben nu al een paar keer naar de wc gelopen, elke keer denk ik dat ik de duivels voel stromen, echter er is niks nada noppes. hooguit wat slijm maar dat is wit en helder. weet iemand wat dat is?? ik ken het niet
Ghanze heb je op roze gezet. Zal kijken of ik nog meer kleur inde lijst kan brengen bij de 1,2,3 juli dames
ik sta pas op 5 juli (was mijn oude NOD berekening) zet hem anders maar even op groen negatest of mag dat pas op NOD dag