hmm raar hoor het si niet van die korrelige afscheiding die heb ik normaal nog wel eens aan het eind van de cyclus. (sorry for detail)
@ susan: ik weet niet wat dat is, dat had ik in jan/feb ook en een week later werd ik ongi. Of was dat een paar dagen? Ik weet het niet meer precies. Maar wil je natuurlijk niet de hoop ontnemen. @ miranda: hier gaat het wel, ben niet meer zo moe als vanmorgen. Het sporten heeft me goed gedaan.
Ben net maar even de plantjes water gaan geven, hier in den haag is het nog steeds droog! En volgens buienradar komt er voorlopig nog niets.
Nu net weel witte doorzichtige afscheiding idd ricmar zonder klontjes gewoon een beetje waterig zeg maar. ik ga morgen toch maar testen kan het niet laten en mijn buik zegt mij dat dit geen ongi is.
ghaze GEFELICITEERD joh. lekker begin van t weekend Hier nog geen duivels te zien, NOD is 5 juli Voel me wel heel raar, met momenten erg misselijk. Mijn borsten doen echt ngelooflijki pijn enn vanmiddag ben k zomaar door m`n benen heen gezakt. Gelukkig stond mijn man achter me en kon me opvangen. Heb geen test in huis gelukkig maar als k morgen ook nog geen duivels heb ga k zondag tog ff testen. Zoals nu heb k me nog nooit gevoelt
Susan raar he , zijn er meer dames die dit herkennen?/ Misschien de zwangeren onder ons?/of die uit een ander topic meekijken? morgen toch maar de 2 voor 5 laten ophalen als die gevoelige zijn dan de sensitest en babyboomtesten.
Nu jullie het over het korrelige hebben, Dat heb ik ook altijd en nu ook. spannend, dan kan ik snel met clomid beginnen!
zethu jij bent blij dat je het hebt wij hebben het niet (susan en ik) en vragen ons af wat dat betekend, waar blijft het kijkluikje??
ja gek he dat de een blij is met de ongi en de ander niet. Sinds ik bezig ben ben ik op de eerste keer na iedere keer blij geweest met de ongi.
Ricmar heb je op 6 juli gezet. Ga jij morgen testen? Ik denk dat ik er toch maar een testje tegen aan gooi. Zo als ik me nu voel heb ik me nog nooit gevoeld Mijn buik doet echt zeer zit hier onderuit gezakt rechtop zitten doet gewoon zeer
dat broekloeren he, daar word k soms best moe van Moet er steeds maar aan denken as k wegga dat k wat meeneem. stel voor dat de duivels ineens komen wat k nu nie hoop natuurlijk