Hi Matroosje. Soms moet je even terug trekken om alles te verwerken. Hier ook hoor. Zit ook met dat soort gevoelens, dan moet ik ook even weg van alles en verstand op 0.
Hoi Matroosje, ook ik merk dat ik het steeds minder goed kan hebben als ik het goede nieuws van anderen hoor. Gun het iedereen wel hoor, maar ik wil gewoon oooooooook!!! Van het weekend gehoord dat vriendin van zwager zwanger is, dus werd er ook gelijk gevist bij ons ernaar, grrrrrrrrrrrr...
ja ik wordt er af en toe ook wel moe van hoor. Maar ben wel onwijs blij voor iedereen. Punt nu is alleen dat iedereen zwanger is en dus iedereen ook tegen mij begint EN??? Jullie ook? Dan denk ik man je moest eens weten.
En ook overal om je heen worden er babytjes geboren van vriendinnen, oudklasgenoten, collega's, familie.. en als je getrouwd bent krijg je al helemaal veel vragen.. grrr
En vooral als je 'vrienden' hebt die er niet eens bij nadenken wat ze zeggen.. Maar ben zeker wel blij voor iedereen.. ik gun het ze van harte. bij zoveel mensen gaat het niet vanzelf..
Dank jullie wel allemaal.. Ik zal deze periode weinig komen hier. Ga het een beetje van mij afzetten en probeer hier zo weinig mogelijk te komen. Om het een beetje te vergeten.
@ Nana33; We wilden gewoon weer wat anders, we hadden een kleine wastafel, maar wilden graag geen ruzie voor de spiegel smorgens, dus een grote wastafel met spiegel van een meter, moet straks goed gaan! maargoed toen moest de wc weer naar de andere kant..bad eruit! kortom de hele badkamer dus. Tis idd 1 grote puinzooi, en kost ook erg veel, maarja dan heb je wat.. En savonds knus klusserdeklus het bed in! pfffff. Gelukkig hebben we vakantie! haha
Goeiemorgen allemaal! Vandaag lekker dagje vrij. Heb wel een boel te regelen, maar het is nog vroeg hihi.
met Sabi is alles goed, hij kwam thuisen hij was echt levendig voor een dier dat net onder de narcose vandaan kwam haha...