Balen meid Hopelijk heb je die ronde erna extra geluk ga voor je duimen hoor grappig trouwens, bij mij begint t ook altijd na ontlasten
wel appart meissie want als ik naar je temp kijk. maar eht lichama is raar. meid ik hoop dat het snel raak is. knuffel
Ik zag net op de lijst weer een zwangere erbij, Ghaze van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van! Juli is nog niet zolang bezig en we hebben al 3 zwangeren in ons midden. Hopelijk gaat dit een roze maand worden. Fijne dag allemaal,
Goeiemorgen dames Hoe gaat het hier? Fertility Friend heeft mijn eisprong verschoven naar twee dagen later!
hmmm, zit nu op 3 dpo, over 8 dagen ben ik jarig, dan zit ik op 11 dpo, dat is te vroeg om te testen, toch?
hoihoi! Heb zojuist gepost op NOD juni, maar is beter voor me hier aan tehaken. Mijn juni NOD was 25ste, blijf negatief testen, morgen uitslag bloedtest... Ben mij aan het instellen op het feit dat ik misschien een cyclus heb overgeslagen. Ben verdrietig vna de onzekerheid. IS denk ibeter dat ik mij in ga stellen op volgende NOD. Hou denk ik maar mijn cyclus van 35 dagen aan. Dus mijn volgende NOD zou 30 juli zijn! Tijdens mijn vruchtbare periode ben ik op vakantie, langs allemaal leuke hotelletjes met mijn man. Wie weet brengt dat geluk x
dat is goed nieuws blackeyed girl. EN met een gevoelige test zou ik het wel eens durven wagen op je verjaardag. Baadt het niet dna schaadt het niet, toch?
Goede morgen dames, Ben gisteravond hele avond weg geweest (verjaardag) en was vannacht om 1 uur te moe om bij te lezen. Maar ja, dat was vanochtend geen doen natuurlijk. @ ghaze, gefeliciflapstaart meid, dat klinkt super. @ ricmar en suzan, Jullie lopen elkaar een beetje gek te maken maar als ik alles zo hoor, dan zou ik ook gek worden Dat klinkt allemaal zo super zwanger, ik hoop het voor jullie hoor, @ ego, Heb volgens mij nu echt gister eitje gehad. Kreeg gister tijdens en na eten echte ongi achtige krampen in mijn onderbuik en sinds dien heb ik weer een buikje van 3 maanden zwangerschap die niet weggaat. Kan dus eigenlijk wel met zekerheid zeggen dat dat mijn ei was. (heb gisterochtend nog geklust, dus nog wel op tijd toch...) Nu wachten geblazen. bleh bleh bleh edit: heb ook supergevoelige (.)(.)
ow meiden heb zon last van me boobs is er hier een zwangere die kan vertellen wat zij voelen aan boobs? hier is t soms ineens zon stekend drukkend gevoel en dan is t weer ff weg en dan kom t weer terug
Ga hier ook maar ff wat doen. Ga vanmiddag met mijn moeder naar de stad, nieuwe kleren in slaan. Sinds stoppen met roken zijn al mijn zomerbroeken kort lang alles te klein duzzz moet nodig shoppen Maar eerst in huis nog ff wat rondrauzen en de bakker en bloemist een bezoekje brengen. miss tot later...