NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oww ik vind die Shoppers altijd zooooo cool, heb dr 1 keer opgefietst haha. Zo grappig

2. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Haha, jawel hoor, maar een beetje hulp is nooit weg! Ik ga nu aan wat anders denken hahaha! Anders krijg ik direct een schop onder mijn kont haha. Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest maar deze ronde is wel lekker snel. Lang leve de feng shui! Hoe is het bij jou? Duivels al vertrokken?

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Hey Tante, ze rijden ook heerlijk. ik kan alleen niet bij de trappers van vriend met zijn lange benen, hahaha. Ikzelf heb een seniorenfiets hahaha, zo'n lage waarbij ik goed bij de trappers kan hahhah, echt knullig als je dan tussen de stoere bikersgang rijdt hahaha.

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben vrolijk zie je dat? elke 3 woorden een hahahahah, hahahaha.

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Oja Mars, ik heb ook altijd 7 dagen ongi hoor, heel soms maar 5 ofzo. Niks geks aan toch?

6. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Als ik zo door ga zit ik zo aan de 1000 berichten... Wat wordt ik dan?

7. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Goedenmiddag dames vanmorgen nega getest maar nog geen ongi.
    Heb zoveel klachten dat ik dacht dat komt vast wel goed maar nog niks dus.
    Een tip koop nooit testen vande C1000 mijn vriend had hem meegenomen tijdens het boodschappen doen. Wat een ondingen. Een soort wattenstokje wat je 2minuten in de test moet laten zitten en dan moet je echt 5minuten wachten voordat er wat gebeurd.
    Van de week maar weer naar de vertrouwde kv. voor een testje

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hahaha idd Sue, haha! Ikke ook vrolijk :) Ondanks dat ik aan het werk ben, me verveel en pijn in mijn rug heb :D
    Ongi is alweer vertrokken hoor, gister al! Stelt weinig meer voor sinds ik met de pil ben gestopt....vertelde hier net al dat ik alleen nog maar ob-mini-comfort gebruik en die al niet eens volkrijg in de 2 dagen ongi...
    Binnenkort weer sexytime! :p

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nog meer haha's sue hahaha ..
    How nu ik zelf ook nee oke.. JE bent vrolijk goedzo :D . Veel fiets plezier :D .

Ow dr zijn volgens mij niet gekke veel die het zolang hebben .. Maar goed ben er wel blij mee nu :D.

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Sue je wordt dan VIP, zet je roze bril dus maar alvast op!

En suus: balen van je nega test! Las gister al zoiets ja dat hij die test voor je had gehaald...ach het was goed bedoel van hem..maar idd zulke inkopen kun je beter zelf doen, haha! Hoop dat je ongi uitblijft meis! Die computer duim is bij deze ook voor jou! (alles eerlijk delen... :) )

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    #3011 Mama Mars, 4 jul 2009
    Laatst bewerkt: 4 jul 2009

Die krijg je in Sneek bij de apotheker ook ;) . ZIjn echt klere dingen en moeilijk aftelezen. Niks aan en zonde geld want die krengen zijn nog prijzig ook. Indd lekker naarde KV .
    Ow en natuurlijk ontzettend balen dat ie Nega was.

12. Chelle25

Chelle25 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.382
    0
    0
    gelderland
    He suus, balen dat ie nega was. Maar je hebt nog een paar dagen, het is pas de 4e en ik zag dat je op de 7e stond.

Dus geef de hoop niet op meis.

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ohhhh heb gister 2 grote bakken fruitsalade gemaakt (eentje voor Heitje, eentje voor mr Heitje :)) en nu heb ik een bakje meegenomen naar mn werk....mjammieeeee ga het nu lekker opsmikkelen! Heb echt van alles erin gepleurd! :p

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik wil meer roze!!!
    kom nog even stiekem koekeloeren, ventje is nu aan het douchen
    (hoezo verslaafd???) ;)

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Balen Susan! Over 2 daagjes weer en dan een knaller!!! Ik heb ook veel kwaaltjes maar moet echt op mijn tanden bijten, nietdoen nietdoen, aaaargh!

@ Mars Hahaha happy hahahahhahahhahahaha :) :)

@ Heitje, da's snel! Jeetje, na pil is juist voor mij 7 dagen ipv 3 of 4. Heerlijk! Kun je tenminste alweer voorbereidend klussen! YAY VIP! Ik ben al een viip vindt ik hoor hahaha neeeee! Roze v bril moet ik even een paar blz terug ophalen! Hihi!

Zo heb vriendlief uit bed geschopt, nu gaan we eten aankleden en op de fiets!

Jullie ook heel veel plezier vandaag en ik spreek jullie morgen weer wel! Ik hoop dat er een hoop roze bijkomt deze dag!

Dikke kus!

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Doeg Sue! Fiets ze!
    En dat niet testen ga jij makkelijk redden!!!

xxx

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    thanks schat! weet je wat het geheim is? gewoon meteen plassen in de morgen en dan kan je niet meer met ochtenurine hahahaha. doei meiden!! xxx

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hahah, dat is niet aan mij besteed die tip, dan test ik alsnog met andere urine hahah

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja ik doe ook altijd uit bed meteen pssssss in de pot, haha! Wil ook alleen maar met ochtendurine :)
    Anders ben ik helemaaaaal bang voor een nega test....hoop dat het deze maand een posi test wordt! Oeh nog maar 26 dagen wachten....wehhhh! :p

20. helena115

helena115 Bekend lid

28 jun 2009
    803
    0
    0
    heitje, dank voor je welkom en geniet van je lekkere salade!

@ Blackeyedgirl, leuk hoor dat je naar Brugge gaat, ehb er ook een s heel leuk weekend gehad.
    (idd hoezo verslaafd??? hihi, ben er alweer voor de 2e keer vandaag)

BEn met deze hitte aan verlate voorjaarsschoonmaak begonnen. Ga elke vrije dag 1 kamer doorspitten, alles weggooien wat wegkan en poetsen, opruimen. 13e ga ik met vakantie en mot alles aan kant zijn.

Dit is vooral ook bezigheidstherapie omdat ik zwaar gestressed begin te raken van al dit gewacht en negatieve testen.
    Heb besloten deze ronde als verloren te berstempelen, gooi er morgen nog 1 testje tegenaan, maandag heb ik uitslag bloedtest.

Met goede moed zomer in!

Deel Deze Pagina