Inderdaad veel schommelingen bij jou (net als bij mij), maar je eisprong lijkt me ook wel duidelijk, niet??? Dat moet goedkomen! xxxx
@Zethu: Balen zeg, dat je ongi bent geworden! Ik %$#%^^&^& ook met je mee!! @ lieve mama: Ik ga morgen ook testen!!! Ik kan toch niet langer wachten hoor! Zelf denk ik niet dat hij positief zal aangeven, maar dan weet ik in ieder geval dat ik mn ongi kan verwachten. Nog steeds geen ongi bij mij te bekennen dus. Nog steeds wel krampjes en een beetje gespannen borsten (niet zo erg als voor mn MK) Vind het wel weer spannend worden hoor!
Arka, ja dat is wel hopelijk duidelijk, maar dan moet mijn temp wel hoog blijven de komende 2 weken sabrina, gewoon meekletsen! pooh, hoop op een positieve test!
? Heeft dit te maken met je opmerking dat je moe bent? Want iedereeen heeft er met dit warme weer last van.
dames ik ga jullie verlaten Familiefeest vandaag! blackeyedgirl ik duim voor hoge temp de volgende twee weken en daarna! testers morgen: veeeeeeeel succes!
ben er ook nog maar heb geen nieuws dames van 1 tm 4 juli meld je aub even dat zwart is zo saai.. we leven mee
Hey schatten, Ik kon me niet inhouden en heb getest, 2 dagen voor NOD.. Ik mag op roze! Zit nog even te shaken..