NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 758 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: Anamie 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: 14: mup 15: Chelleke 16: 17: 18: 19: blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sass * Sweetcandie Testmarathon: * 30 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2006/07/mitsu_i_hellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Zo even weer die lijst naar voren gooien!
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 759 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: Anamie 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: 14: mup 15: Chelleke 16: 17: 18: 19: blackeyedgirl & Chelle25 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sass * Sweetcandie Testmarathon: * 31 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2006/07/mitsu_i_hellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Helaas mag ik me ook bij jullie aanmelden. Hoop dat het gaat passen met zijn allen in een roze smartie
dank je daar hoop ik ook op Had afgelopen ronde erg goede hoop maar mocht niet zo zijn. nieuwe ronde, nieuwe kansen.
@ Celle, Volgens mij is het een mitsubitsu aan het tekentje te zien. Een Smart is een beetje kleiner daar passen alle dames nooit in.
Vind ik ook goed. T'is trouwens wel apart dat we hier gigantisch veel geweldige roze auto's hebben maar ik er in het echt nooit eentje zie rijden.' Maar mitsubiti vind ik ook prima, als we er maar zwanger in worden.
goedemorgen, Ik heb gisteren nog een test gedaan en er stond maar 1 streepje dus de hormonen zijn uit m'n lichaam. Kunnen we weer aan de klus en nu maar hopen dat het goed gaat. Ik sta op 7 juli maar weet niet of ik deze maand ook een cyclus heb van 28 dagen. Ik hoop het natuurlijk wel maar we wachten af. Na een miskraam kan het dan zijn dat je cyclus van slag is of hoeft dat niet percee. Groetjes Anamie
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 787 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7: Anamie 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: 14: mup & bramtim 15: Chelleke 16: 17: 18: 19: blackeyedgirl & Chelle25 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sass * Sweetcandie Testmarathon: * 32 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2006/07/mitsu_i_hellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen!
hmm wat is follikelmeting pcies?dan weet ik of ik blijv oor je moet zijn of niet Net geklust, en zo weer aan de klus (badkamer)gigi
Nu we het er toch over hebben; mag ik een rare vraag stellen? Wanneer klussen jullie meiden? in,op, voor of naast de eisprong??