NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

HIEPERDEPIEP voor SUEKES!!!

2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    @Suekes: GEFELICITEERD!!!!
    Hartstikke fijn voor je!
    Ik zie dat je 2 MK's gehad hebt, snap je gevoel dat je een beetje bang bent, maar probeer er wel van te genieten...

Ik ga morgen om 11.15 testen (Kruidvat is om 11.00 open, dus vandaar!:D)
    Vind het alleen wel jammer dat ik het dan niet met ochtendurine kan doen. Maakt dat erg veel uit eigenlijk?

Ik had niet verwacht dat ik er zoveel mee bezig zou zijn.
    Mn instelling na mn MK was, ik zie wel hoe het loopt en ik ga niet gelijk bij 1 dag overtijd testen, maar moet je me nu zien!
    Ik denk dat het ook te maken heeft met dat je wilt weten waar je aan toe bent.
    Nega: Er komt waarschijnlijk een ongi aan, posi: joepie!!

Jullie horen het morgen wel!!

3. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    :):)
    Heb mijn handtekening aangepast, heb em een beetje ingetogen gemaakt, dat tekent mijn gemoedstoestand wel een beetje. Dankjewel lieverds, ik ga wat doen, ik ga het tegen mijn mams vertellen, hopelijk kan ze me geruststellen.
    Ik ga duimen voor jullie meiden! Ik blijf hier voorlopig nog even lekker hangen! xxx

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    pooh, gewoon opvangen die urine en even een plastic boterhammenzakje erom en dan een stiek erom en dan in de koelkast. Even naar de kv en dan testen!!!

5. Suekes

Suekes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,011
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben ervandoor lieverds! xxx

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    @ Suekes: Oja, dat kan natuurlijk ook, nog niet eens aan gedacht!
    Moet het dan echt in de koelkast? Blijft het dan langer goed?

Ik heb net mn onderschrift veranderd en twijfel nu toch wel een beetje aan het feit of ik wel 28 dagen aan had moeten houden.
    Zoals jullie kunnen zien werd ik 6 weken na mn curr. ongi, maar ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het wel weer rond de 28 zou zitten.

Heeft iemand hier ervaring mee? Blijf je na je curr. een wisselende cyclus houden?

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik had na mijn curretage niet een extreem lange cyclus maar dat is wel per persoon verschillend, maar weet je wanneer je je ei hebt gehad??

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Nou, ik heb zo'n 2 weken terug wel lichtelijke krampjes gehad, dus ga er vanuit dat dat mn ei was.
    Ik voel het de ene maand wel, de andere maand niet, dus echt zeker ben ik er niet van...

9. BB10

BB10 Niet meer actief

SUEKE.....................GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Wat fijn meid, ik snap dat je een beetje bangig bent maar wat jij zegt 3x is scheepsrecht!(beeb-recht) Probeer er een beetje van te genieten!
    Joepie, ben zo blij voor jou!

10. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @suekes: WAUW meid! wat geweldig!!! 3x is echt scheepsrecht! deze beeb blijft vast zitten!!
    @all: weten jullie mssn hoe lang het duurt voordat een baby over zn jetlag heen is? Thijmen is weer vroeg wakker, tis hier nu half 5 's nachts en hij is al vanaf 3 uur wakker... hoe komen we hier vanaf?? iemand mssn een idee?

hoe is het hier verder? nog meer roze naast Suekes? ik hoop het!

11. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Surf: gaat hij ook overdag op "normale" tijden naar bed?
    Volgens mij kan het helaas best een paar dagen duren...

12. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @kris: ja proberen overdag zoveel mogelijk zn gewone tijden aan te houden, maar dat lukt ook niet echt... Thuis sliep hij 's ochtends tot 8 uur, dan ging ie er rond 10 weer in tot 12 en 's middags van 4-6 nog een keertje. Nu krijgen we hem er voor 12 niet in en dan slaapt hij 1,5 uur ofzo en dan niet meer totdat ie om half 8 om valt van de slaap en dan begint zn nacht (een uur eerder dan thuis) en wordt dan om 3/4 uur wakker, terwijl hij nog wel echt moe is, hij hangt overal op, kan niet goed lopen, valt steeds om... naja, we wachten het gewoon maar af, proberen zn ritme aan te houden, hopelijk helpt dat...

13. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Pufff wel vermoeiend zeker....Succes ermee!!
    Hoe is het verder daar? En met jou??

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja zeker wel vemoeiend, hopelijk vindt ie snel weer een ritme...
    ja hier is het super! gister op Santa Monica Beach geweest, echt gaaf! Zoals in de films zeg maar (ik was nog nooit eerder in Noord-Amerika geweest)... Morgen moet mn vriendje beginnen met werken, dus dan moet ik me alleen vermaken, maar dat komt wel goed, beetje wandelen en zwemmen, boodschapjes doen, lekker relaxed.
    Met mij ook wel alles goed eigenlijk, heb nog steeds het gevoel dat ik zwanger ben... :) ik ga denk ik straks testen... kan me niet meer inhouden, als het hier tijd is om op te staan is het bij jullie al avond, dus dan zit ik nog maar 2 dagen voor nod, en daar gok ik het op, spannend...
    En bij jou, hoe is het met je?

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @ Surf, toen ik naar NY ging, duurde het voor mezelf ook al zo'n 4 dagen voordat ik over mijn jetlag was. Toen ik eindelijk gewend was moest ik alweer bijna terug, dus voor zo'n kleine zal het dan nog meer tijd kosten.

16. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat denk ik ook, we wachten het gewoon af... tis hier inmiddels half 6, dus we zijn al weer 2,5 uur wakker, ik ga proberen of ie weer naar bed wil...
    tot later!

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @ Surf, wij willen een positieve hpt zien!!! ;)

(vertaling: home pregnancy test)

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik had zelf (gelukkig) niet zoveel last van een jetleg van NL-USA, maar wel andersom... Hoop dat je strakjes nog wat kan slapen en een positieve test in handen hebt! Veel plezier vandaag!!

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ben vorig jaar naar Canada geweest zo wel heen als terug geen last gehad van jetlag dus weet niet wat het is.
    Hoop dat je snel weer je ritme hebt gevonden

20. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

m`n NOD is vandaag gekomen, vanmorgen getest maar was ernstig nega.
    Zijn ook nog geen duivels te bekennen maar die zulle nog wel komen

:(:(:(:(:(:(:(

Share This Page