NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vandaag een was dag.
    Pff en is het bij jullie ook zo warm?
    zou wel een buitje regen willen vanavond misschien dat het dan weer wat afkoeld.
    heb ook nog hoofdpijn en vreselijke krampen, daarbij lijkt het wel of ik leegstroom bah...
    zo wordt ik nog meer met de neus op de feiten gedrukt dat het niet gelukt is...
    Mannetje wilde zwembad neer zetten in de tuin, maar kan niet eens het water is zo erg is het...

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    balen skatjuh, heb je op groen gezet

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Misschien te vroeg geen bloed geeft moed!
    heb je een templijstje??

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ricmar, binnen is het 26 graden, maar we hebben de deuren en ramen open staan en de ventilator.
    het liefste doen we helemaal niets, maar we moeten wat aan het huishouden doen, na 5 minuten zweet je je al helemaal rot, pffffffffff

5. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ ricmar

nee ik hou geen temperatuurlijst bij, elke ochtend op hetzelfde tijdstip tempen lukt me niet.
    had behoorlijke hoop deze keer maar helaas weer n teleurstelling
    De zoveelste al
    T egte nare vind k dat t mijn man blijkbaar niks kan schelen.
    Ik deed de test en hij ging lekker film kijken. We zijn al enige uren verder en hij heeft nog niet eens naar de uitslag gevraagd, zal wel te zien zijn aan mijn gezicht natuurlijk maar tog.
    Kan wel janken

Sorry dames zat me hoog geloof k

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    middaaaag!!

hoe ist hier?

Groetjes,
    Miranda

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dit is de plek om je hard te luchten , helaas lijkt het wel of mannen er anders mee omgaan dan wij.
    De mijne kan er ook af en toe over zwijgen.
    maar of het ze echt niks doet weet ik niet,

Kop op (hoeveelste ronde is het voor jullie?) het komt vast goed

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    dikke knuf voor skatjuh

warm hier, droger staat ook nog eens te loeien, deur zit wel dicht van het washok, maar toch voor mijn gevoel voel ik die warmte hihi

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Skatjuh87: Vervelend van je nega- test! En dan helemaal vervelend dat je man niet reageert, zou ik ook echt niet leuk vinden!

Het is hier ook al zo bloed heet! Ben mn huis aan het schoonmaken, maar het zweet breekt me uit bij alles wat ik doe!
    En ik heb honger!!!! Nou ja, meer trek...k heb al een half pask tuc koekjes weggewerkt en een chocoladegebakje....daar gaat mn lijn!!

10. skatjuh87

ik heb de rondes nooit geteld maar ben juni vorig jaar gestopt met de pil dus we zijn al aardig lang bezig.
    Laatst wel te horen gekregen dat bij de eerste test de zaadcellen van mijn man traag waren.
    volgende test moeten we nog afwachten.
    Ik weet dat mannen er anders op reageren maar sta er egt alleen voor. Niemand in m`n omgeving begrijpt hoe k me voel. Ze nemen er de moeite niet eens voor. Sorry maar voel me egt heel erg eenzaam en dat zou volgens mij niet moeten

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik heb gelukkig een goede vriendin ze heeft zelf na een lange MMM 2 kinderen gekregen via ICSI dus ze weet hoe het is traject wacht weken spanning, ik kan af en toe lekker mijn hard luchten en daarnaast heb ik het forum is echt een uitlaat klep voor me,

12. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Skatjuh, Het is voor sommige mensen moeilijk te bergijpen hoe groot je kinderwens kan zijn, ik denk dat we daar allemaal wel voorbeelden van kennen.
    Er zijn altijd mensen die zeggen: Ah joh, komt vanzelf enz enz.
    Maar ze weten meestal niet hoeveel teleurstellingen enz. ervoor hebben afgespeeld.

Misschien helpt het om even hier je hart te luchten.
    Hier zijn allemaal meiden die je voor 100 % begrijpen en ik denk dat een ebeetje begrip voor jou geen kwaad kan...

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Hoi hoi! Ben er een tijdje niet geweest :) Nogal druk gehad, en het helpt ook wel om er minder mee bezig te zijn eigenlijk! De dagen vliegen harder dan anders en ik let nog amper op welke dag ik zit! Dinsdag zelfs vergeten te tempen zo erg is het :D Weet nu nog steeds niet op welke dag ik zit, vergeet het de hele tijd :p

Skatjuh, wat vervelend dat je man niet reageert...

14. skatjuh87

bedankt dames k ben blij dat k tog ergens m`n hart kan luchten en begrip krijgt. ik kan mijn man nu niet eens in de ogen aankijken zo boos ben ik. Hij weet hoe t is want hij zit in t zelfde schuitje maar tog doet ie daar niks mee. Hij zit gewoon naast me op de andere bank en zit alleen maar richting de tv te kijken, houd al uren ze mond dicht :x

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Misschien kan je er met hem over praten?
    Ik weet dat dat moeilijk is als je boos bent (weet er alles van;)), maar misschien kun je aan hem vragen waarom hij niet reageert terwijl hij weet dat je een test gedaan hebt?

16. skatjuh87

hij vroeg me net wat er was en heb t hem uitgelegd. Sindsdien houd ie z`n bek nog steeds dicht. Dat is ook al uren geleden

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mannetje vraagt zich nu sinds deze ronde wel af of het semen van de donor eigenlijk wel goed is...
    Tja in jan hadden we een andere donor en was ik met geluk in 1 keer zwanger.
    Ik heb wel uitslagen maar de getallen zeggen me zo weinig en kan hem dus ook niet gerust stellen.
    Zelf denk ik dat het wel goed moet zijn immers anders was het nu met het ivf traject van hun zelf ook wel uitgekomen

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    mmm, dan wordt ie wat lastiger.
    Daar zou ik ook bloedlink van worden!
    En vragen waarom hij helemaal niet reageert op het feit dat de test negatief was???
    Phoe, ik weet het anders ook niet zo goed eigenlijk...lastig...

19. skatjuh87

tja welcome to my world

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Deel Deze Pagina