Goedenavond dames, Sueskes gefeliciteerd meid. Verder niet alles bijgelezen. Hier nog steeds geen ongi, klachten blijven. BEG, een geboortemandje in roze tinten is ook altijd leuk.
aardappels bloemkool en en uhmmmmmm schotse hooglander! Klinkt vies en zielig, maar ze worden alleen geslacht als het echt echt echt echt nodig is. Maar het is heerlijk
ben douche, heel de middag op het strand gelegen nu onder het zand en wederom verbrand, ondanks de vele lagen zonne brand .. Maar niet zo erg als van de week
hee meiden, zojuist een testje gedaan, maar helaas nega... zou iemand dat voor mij op de lijst kunnen aanpassen... het goede nieuws is dat de hcg dus nu helemaal weg is, dus hopelijk volgende ronde weer een goed eitje... nu maar wachten op mn ongie
Oh die ga ik onthouden: ronde 6 heeft succes! Ik zoek er alleen nog een voor ronde 5, iemand suggesties? (hoop hem natuurlijk niet nodig te hebben)
Hey meid, heb een hele tijd geen internet gehad en zie het nu pas... tjezus wat heftig... heel veel sterkte, al komt deze wens een beetje laat... Dikke kus
@ladyjoey: nou hij ligt er net weer in, tis hier inmiddels kwart voor 9... ik ga denk ik zo ook nog even bijslapen... want vanaf 3 uur, dat red ik niet de dag door...
en ronde 39 lol. Nee geintje (is geen lol aan ) Surf ik snapte al geen donder meer van het is hier half 6 haha. maar je zit in NY toch ?? Gelukkig ben je positief, volgende maand een super ei!! Gaan we voor