ja de wolken komen hier ook maar het is nog erg benauwd hahah lig lekker op bed met mini ventilator naast me ideaal
Hier betrekt het ook flink, het waait en de buienradar geeft veel wolken aan. Ben benieuwd of er ook wat uitvalt. Zou wel goed zijn voor mijn plantjes. De sla hangt er verlept bij. (ach als het bij de sla blijft lol)
hier betrekt de lucht ook maar we hebbennog wel iets zon, maar dus met wat wolkenvelden ervoor, stuur de buien maar door zoveel hebben we vrijdag hier toch niet gehad en ik wil eigenlijk de planten niet hoeven doen vanavond
heb niet zo zin om buiten te zitten, ben moe maar wil niet op de bank hangen dus blijf hier maar plakken. heb vandaag een aantal wassen gedraaid bed afgehaald en ook weer opgemaakt. nu hoop ik zo op een lekkere donderbui en ik ga nog een voetenbadje nemen straks
Hallo! Ik ben net terug van feestje. Hoe is het hier gegaan, heb nog niet kunnen teruglezen. Ik heb al de hele dag pijn in mijn onderbuik en dan vooral ook in de linkerlies. Zou dat willen zeggen dat mijn ei toch nog niet is geweest?
Hier ook nog geen afkoeling te zien. Heb net zelf de tuin maar weer gedaan. Mijn vriend heeft onkruid verwijderd en geschoffeld en vergif gespoten tussen de tegels dus niet te snel regen want dan spoelt het vergif weer weg.