Hee dames, ik ga zo ff lezen. Moet de planten nog water geven voor het darten begint. Het heeft hier wel geregend, maar was niet hard genoeg om de plantenbakken te raken. Is wel heerlijk afgekoeld!
jongens ik ben hier even helemaal aan het flippen. Het is de eerste keer dat ik ovutesten heb gebruikt. Maandag en dinsdag positief. Woensdag, donderag en zaterdag negatief. Al had ik die dagen wel meer water gedronken. Lees ik nu dat je pas twee dagen na je laatste positieve test je eisprong krijgt. We hebben alle dagen gekust tot en met donderdag. Vrijdag niet, zaterdag wel. Manmanman, wat vind ik dit een lastige cyclus. Heb er deze maand echt geen idee van!
ben weer trots op me zelf: 30 minuten hardgelopen! Sjok sjok sjok.....nu nog koken. We zijn wat aan de late kant vandaag......
Wanneer u binnen 24 tot 36 uur na de LH-piek gemeenschap heeft, is de kans om zwanger te worden het grootst. Dat wil dus niet zeggen binnen de 24uur, maar tussen 24 uur en 36 uur na je test??!!! Ik dacht gewoon binnen de 24 uur.... Goed bezig!
Sportiefhoor kris. Ik was begonnen met 3x in de week half uur wandelen heb het een week volgehouden. Van de week te druk gehad met school om te gaan. Slecht he. Van de week iedere avond maar proberen te lopen. Word hier nu wel bewolkt we wachten de regen af
Bedankt Kris, sorry voor mijn gezaag hoor. Normaalgezien heb ik kan ik duidelijk vaststellen ahv mijn temp wanneer mijn ei is geweest. Maar nu weet ik het allemaal niet zo goed...
@Susan: het is ook wel nodig hoor!! Afgelopen week in Italie geweest op zakenreis. 5 dagen een 4/5 gangendiner hakt er best in.... Komende week doe ik het qua eten dus ook rustig aan en voeren we het sportieve gedeelte even op....
Wij gaan aankomend weekend op vakantie daar letten wij nooit zo op het eten dus moet na de vak. maar weer even sportief gaan doen. Helaas kan ik door mijn spieren weinig sporten beoefenen behalve wandelen en zwemmen. Heb nl. heel snel mijn nek en bovenrug spieren vast zitten als gevolg van reuma. Zo nu ook weer en dan sport ik helemaal niet. Dinsdag weer naar de fysio was er sinds maart af. Maar helaas heeft het niet lang geduurt voor ik weer heen kon.
Hoi meiden, Alles goed bij jullie, @arka ik heb de vorige ronde ook voor t eerst ovu test gebruikt, deze was lichtposi op maandag dinsdag knal posi test flink geklust beide dagen, ik begrijp dus dat ik te vroeg was met klussen, de dagen erna niet geklust. Dus ik dacht ook binnen de 24 uur
hoi smokey ik vind toch dat ze dat er wel wat duidelijker mogen opzetten. Ik heb dus maandag en dinsdag een posi test gedaan. En hebben geklust: ma, di, woe, do.... dus hoop dat dan toch nog ok was (och ja en zaterdag ook )
Hee meiden! Wat lees ik nou???? Suekes zwanger!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! *doet een vreugdedansje* Geweldig meis! Gefeliciteerd!! Dat éne kwaaltje was dus een goed teken, hihi! Ik ga ff terugzoeken waar je het hebt gepost!
Ben ik weer even....kan de tijd niet zo goed doden tot morgenochtend hoor! Ben bloednerveus! Ik probeer in mn achterhoofd te houden dat ik waarschijnlijk negatief test, maar ik blijf maar hopen dat het misschien toch positief is. Ik ben al hele scenario's in mn hoofd aan het afspelen over hoe ik het mn vriend ga vertellen morgen als het zover is en ik krijg dat maar niet uit mn hoofd... Ik ben zo bang voor een giga teleurstelling morgen! Zo erg dat ik zelf twijfel om morgen te testen! Snappen jullie me nog een beetje?
arka dan heb je in ieder geval goed geklust deze maand toch vind ik ook! Misschien staat het er wel goed op maar heb ik er overheen gelezen dat kan ook nog.
pooh wat spannend joh kan me voorstellen dat je zo zenuwachtig bent, ik heb ook wel eens een test gedaan met trillende handen.
ja wel, het kan toch duidelijker zoals bijvoobeeld: "Pas op!!!! Klus nog enkele dagen door, u dient te klussen 24 uur na een positieve test!!!!"