He Pooh hier hetzelfde qua testen durf ook niet zo goed te testen bang voor een witte test. We gaan zondag op vakantie dus ga denk ik do testen. Zit net te bedenken of ik dan ook nog contact moet zoeken met een verloskundige mocht ik wel zwanger zijn ivm vakantie? Wat mag wel en wat niet op vakantie als je zwanger bent enzo????
Ook wij gaan a.s weekend op vakantie. Susan: ik weet niet waar julli eop vakantie gaan maar mocht je zwanger zijn dan moet je gewoon uitkijken met de dingen die je eet. (maar dat moet je ook als je zwanger bent en niet a.s weekend op vakantie gaat )
Wij gaan naar Frankrijk. Maar hoe zit het met zonnen dan? Wel jammer mocht ik zwanger op vakantie gaan, wij wilden in de ardeche zo'n excursie doen dat je van rotsen afspringt en naar beneden glijd. Maar dat ga ik echt niet doen mocht ik zwanger zijn. Straks krijg je wat in je buik ofzo.
Susan: Frankrijk: uitkijken met de kaasjes! Voor de rest moet je gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt.
Susan: heb iets gevonden over zonnen: Als vrouwen zwanger zijn dan is de hormoonhuishouding sterk veranderd en dat leidt in het algemeen tot versterking van de huidpigmentatie. Bij sommige vrouwen kunnen zich onregelmatige pigmentvlekken in het gezicht ontwikkelen. Dit noemt men zwangerschapsmasker (in het Latijn: melasma of cloasma). Dit zwangerschapsmasker kan heel ontsierend zijn en het vervelende is, dat die pigmentvlekken bij sommige vrouwen heel lang (zelfs tot enkele jaren na de bevalling) nog aanwezig kunnen zijn. Bij 70% van de vrouwen verdwijnt het zwangerschapsmasker volledig binnen één jaar na de bevalling. Al betreft dit dus geen bedreiging voor de gezondheid, het is wel belangrijk om tijdens de zwangerschap heel voorzichtig met de zon om te gaan. Tenslotte wilt u niet het risico lopen om gedurende lange tijd met ontsierende vlekken in uw gezicht te moeten rondlopen.
Drinken doe ik toch al niet. Neem zonnebrand factor 30 mee dus goed insmeren. Maar ach eerst maar eens positesten deze week. En Kris hoe zit het met jou? Wat verwacht jij van deze maand?
Nou dames, Als jullie nog regen willen hebben. Het barstte hier een klein half uurtje flink los. Donder - bliksem en goede regen zeg maar. Hier heerlijk gebbqet (of hoe je het ook schrijft) en net op tijd de boel binnen voor dat het losbarstte. Voor de rest nog nieuws hier. Suekes zwanger had ik al gezien maar voor de rest.....
Hier regent het een beetje waait wel goed. Alles los gegooid kan het mooi doorwaaien het regent gelukkig niet naar binnen. Bij mijn schoonouders had het in korte tijd 10 mm geregend. Dus alles is mogelijk
He suus, jij staat op nega test in de lijst. Wanneer heb je die gedaan? Of wist ik het al wel. Nu ik aan het typen ben, begin ik te twijfelen. eh eh eh
Ik heb zaterdag getest met die domme C1000 test. Wat een onding. Wil do of vr weer gaan testen. Wacht het even af.
@ 3kats: ach ja kwestie van tijdsverdrijf. Vind het zelf prettig om het allemaal te bekijken. Maar als ik te veel te doen heb dan doe ik dat niet hoor. En daarbij ik reageer ook niet overal op en dan is het te doen. @ arka: gezien je ovutesten lijkt me toch dat je ei woensdag is geweest en niet maandag. @ tempen en tempkaartjes: tempkaartjes leer je beoordelen door er veel naar te kijken. Tempen is een gewoonte geworden. Mijn wekker staat standaart op 1 tijd. In het weekend zet ik hem daarna uit en sta pas later op. @ BEG: het wachten met testen na NOD is bij mij kwestie van zelfbescherming geworden. Die negatesten in jan hebben me enorm aangeslagen. @ Wii: aaaaaaaaah ik wil ook een Wii. Laatst bij mijn broertje gespeeld, en ik was beter dan hem met bowlen @ pooh: ik ben helaas nog niet ongi, maar kan ieder moment doorbreken. En voor mij is het niet balen. Dan kan ik aan mijn eerste ronde Clomid beginnen. Veel succes morgen met testen, hoop op een positest voor je. @ Ricmar: gaaf filmpje met die baby's! Zelfs mijn vriend moest er mee lachen @ dames van 1-7 t/m vandaag: hebben jullie je al gemeld hier? We willen Roze! @ suekes: GEFELICITEERD meid! Super. Je was al zoveel kenmerkende kwaaltjes aan het noemen hier. (BEEBJE hou je heel goed vast!) @ angel: Je kan je ei bij FF niet aanpassen, maar FF past het indien nodig wel aan door de temp te bekijken @ helena: ik zou voor je ei je korste cyclus aanhouden en voor testen je langste. @ pooh: Het zou niets uit hoeven te maken als je het niet met ochtendurine doet. Ga iig geen ochtendurine opvangen en bewaren want dan kan je bedrogen uitkomen (HcG vervliegt namelijk) @ surf: geen flauw idee hoe je het met een kleine moet opvangen met jetlag. @ ongidames: balen meiden, heel veel succes in deze nieuwe ronde. @ warmte en bezig zijn in huis: we hebben vandaag de doorgeefkast geverfd. Pfff wat een hitte zeg. Maar hij is klaar, moet alleen de deuren nog terugzetten. Doen we morgen wel. @ skatjuh: hier zijn meerdere dames aanwezig die in de MMM zitten.(waaronder ik) en we begrijpen heel goed hoe je je voelt. Is het zaadonderzoek door de HA gedaan of door GYN? @ surf: balen van negatest meid. @ arka: naar mijn mening goed geklust. En het is idd 24-36 uur na posiovu. Staat voor zover ik weet in iedere bijsluiter. @ kris: jij 30 minuten hardgelopen, ik vanmiddag 2,5 uur gewandeld. Mag ik ook trots zijn op mezelf? @ pooh: Het kan iig wel zijn dat je cyclus nog aan de lange kant is dit is immers pas de 2de ronde na curretage. @ hier: nog niets wat op ongi lijkt. Wel de hele dag al enorme rugpijn. En (sorry, is onsmakelijk) joekels van puisten op me rug. Is bij mij altijd teken van ongi. Joepie laat maar komen, de Clomid staat al te springen om uit het doosje te mogen.
o ja nu weet ik het weer. Die had je vriend meegenomen bij de boodschappen. Spannend dus donderdag of vrijdag. Jij het al vakantie nu he... heerlijk zeg Ik moet nog ff een weekje doorbikkelen en dan is het hier ook vakantie.
goedenavond dames weer terug van het werk eindelijk op me werk nog niks te zien, maar half uurtje erna (nu kwartier geleden) wel denk dat de ongi zich aankondigd had een roze bruine veeg... echt heel licht hoor vreemd is wel dat nooit zo begint ben het altijd gelijk wel en ben t nog nooit in de avond geworden Maar hoop niks meer nu, denk dat ik morgen wel op rood mag
@ zethu, Ik vind het toch iedere keer weer bewonderenswaardig hoe jij toch op bijna iedereen reageert. Als ik jou reactie gelezen heb, hoef ik bijna niet meer bij te lezen, Dan weet ik alles al hihihi
@Celle: ja heb al vakantie morgen nog even naar school om de dingen voor volgend jaar door te spreken met collega van 7/8 omdat ik ook een deel van groep 7 heb. Samen rooster maken enzo. Hij is tevens mijn coach aankomend jaar omdat het mijn eerste volledige jaar als leerkracht is. Heb al wel vanaf half maart op deze school gewerkt maar nu dus helemaal alleen van het begin tot het eind. Spannend maar heb er zin aan.
oei, afwachten dus maar, maar een roze/bruine veeg hoeft niets te betekenen, maar kan van alles zijn. Je moet maar zo denken, als het niet raak is, dan komt het toch wel en dan maar liefst zo snel mogelijk dan kun je weer verder (klinkt errug nuchter, maar zo ben ik zelf ook niet gevoelsmatig) Ik hoop natuurlijk dat het vals alarm is, das zo klaar als een klontje
@ lievemama: zou jammer voor je zijn. Wil ik je wel adviseren naar de HA te gaan. En zolang je niet zwanger bent iedere ronde te gaan totdat je doorgestuurd wordt. @ chelle: er was toch een saaie dartwedstrijd op. Ik wist al wie het zou willen, de vraag was alleen met hoeveel. Nu ik bijgelezen ben is de volgende (en hopenlijk spanneder wedstrijd) bezig.
is zeker spannend. Toen ik net van de PABO afkwam (2 jaar geleden) begon ik in het nieuwe schooljaar ook meteen fulltime in eigen groep 7. Dan pas weet je wat lesgeven en juf zijn echt in houdt. Daar kan geen stage tegenop