@ Zethu: Dus ik kan beter niet de ochtendurine opvangen? Ook niet als er maar plus/minus 2 uur tussen zit? @ Lievemama: Vervelend dat je ongi doorkomt! Balen!! Weet gewoon echt niet wat ik ervan moet verwachten morgenochtend. Heb eigenlijk vrij weinig symptomen , op iets gespannen borsten en af en toe een steekje na (oja, heb ook meer last van pukkels in mn gezicht) Nou, we zien het wel morgen... Ik ga julllie veralten op deze avond, want anders ben ik er helemaal 24 uur per dag mee bezig! Ga ff filmpje kijken en daarna lekker slapen...
Sport 1, nu halve finale tussen Barney en Wade. Hierna finale tussen Taylor en de winnaar van deze partij. Barney staat er goed voor met 4-2. En hij staat goed te gooien
Nee dit word mijn 3e schooljaar en nu dus pas iets voor een heel jaar. Heb groep 6/7 met 26 kinderen. Maar ik ga afsluiten mijn spieren beginnen zich te verweren. En anders krijgt de fysio het dinsdag nog zwaarder. Zit weer lekker vast allemaal. Fijne avond en Pooh succes met testen morgen.
Oh mijn borsten killen me. Doen nu opeens super zeer. Heb geen testen in huis en kan pas dinsdag morgen naar de stad maar anders had ik morgen vroeg meteen weer getest word gek van mijn lichaam. Oke nu ga ik echt. Een eigen groep lijkt mij idd spannend en heel anders dan al die stages waarbij iemand je nog bij het handje nam.
lievemama dat zou balen zijn als je ongi doorzet, maar kom voor je zelf op ook al ben je nog jong je wilt nu voor kinderen gaan , dus laat je niet tegenhouden door een HA. Regen de lucht bertrkt hier heel erg, vanuit alle kanten wordt het donker, we wachte af het is nu windstil
hoe snel kun je pijnlijke borsten hebben. heb ze nu al... Nee, ik weet dat het bij mij van me ei komt. Voor allerlei andere kwaaltjes is het nog te vroeg
@ ricmar: dan lijkt het me dat het zo hard gaat waaien en dat het dan losbarst. @ Chelle: Bij mij zijn pijlijke borsten niet echt te relateren met een ei of een ongi. Ik heb het soms de hele cyclus door. (Zijn een beetje te groot geworden helaas)
Ik heb sinds mijn ei al last van mijn borsten, maar net na mijn ei het ergst, toen had ik echt het gevoel alsof ze klem hadden gezeten, nu zijn ze gewoon gevoelig. hier werd het eerst weer zonnig en nu is het weer een bbeetje bewolkt aan het worden. Het is gelukkig niet meer zo broeierig.
@ zethu, oke dan wachten we de rust ff af. Nee, mijn borsten zijn niet groot, Kan met moeite ene B-cup vullen dus ben blij als ze in de 2e helft van de cyclus iets groeien, Voel ik me altijd iets mee vrouw, Zonder voorgevormde BH is het jammer maar helaas. Vooral als ik plat op mijn rug lig.