Ff een topic gelezen wat tante Mars me stuurde. Zijn jullie al weer 2 pagina's verder. @ kris: ik wil je geen valse hoop geven, maar als je op de dag van je ei klust dan heb je nog kans. Je ei blijft nl 24 uur goed. @ laraxx: spannend, ga je morgen ook testen? @ BB10: finale darten komt dadelijk nog. Dus lig laat in bed. Ze hebben net de loting van de World Matchplay van over een paar weken laten zien (start 23-7)
Lekker zeg dat je spullen er zijn! Maak het toch weer thuis. Wat betreft mijn eisprong.... ik weet het niet hoor. Ik was wel blij dat mijn temp op donderdag & vrijdag niet omhoog was gegaan maar pas die zaterdag. We zullen het allemaal gaan meemaken.
Zethu, weet je ook hoelaat de finale komt? Dan ga ik ook nog ff spieken. Heb net 2 appelflappen in de oven gegooid, mmm, lekker!
Dit geeft mij ook al best wel hoop. vrijdagochtend en zaterdagmiddag geklust en vrijdagavond volgens mij (krampen en misselijk) is ei gesprongen en sindsdien ook ontzettend pijnlijke (.)(.) ojee nu wordt het wel een hele lange 2 weken die ik nog voor de boeg heb.
Ik voel mijn ei altijd dus hoef eigenlijk niet te tempen. En meteen na mijn ei krijg ik prikkeldraad tepels, je hoeft er maar naar te kijken en ze staan al. Auwie.
@ BB10: geen idee hoe laat de finale komt. Ik zit er al best lang op te wachten. Het is trouwens op sport 1,2 @ chelle: oh heel spannend dus. Ik hoop het voor je meid. Ik weet dat ik deze ronde niets kan verwachten. Ik kijk zo uit naar volgende ronde. Hoe zal ik gaan reageren op de Clomid
oooo dus dat is het, prikkeldraad tepels. Vind ik wel een goed omschrijving. Alles doet dan ook zeer. Met BH zonder BH Wordt ook af en toe niet goed van mezelf.
@Zethu: dank je. Weet dat er theoretisch een kansje bestaat dat we net wel op tijd zouden kunnen zijn geweest, maar de kans is groter dat we naast de pot hebben gepist. Nog een paar dagen en dan zullen we het weten. Lichaam is op dit moment lekker rustig.
Is maar goed dat ik aankomende week errug druk ben op school met afsluiting e.d. Dan heb ik ook niet zoveel tijd om me er mee bezig te houden en helaas ook niet zoveel tijd om de ZP. Maar ja dat hoort er dan maar bij en ben ook wel benieuwd voor je. Hoop dat de Clomid je gaat brengen waar je op hoopt. Deze brengt toch je eisprong op gang of niet...
@ kris: bij een ander topic wat ik volg was ook iemand die er niets van verwachtte. Ze hadden al een afspraak bij de gyn staan. En hadden die cyclus maar 1 keer geklust. En het was raak!
daarom was ik net ook zo snel onder die douche vandaan. Kan er anders wel uren onder staan bij wijze van spreken
Dames ben er weg van, ff appelflapje eten en daarna naar bed, ja ik weet het met een volle maag gaan slapen is niet goed voor je. Maar later opblijven voor mij ook! Dus dan maar wel een flapje en dan naar bed. Trusten!
@ BB10, Heb je trouwens al weer geprobeer te pendelen of blijft ie stil hangen bij mij.... hihihihi edit: trust BB10, slaap lekker en geniet nog ff lekker van je flapje