@ suekes: ik heb de pijltjes van mijn vriend, maar gooi er niet belabberd mee. Vanaf september ga ik voor het eerst competitie gooien! Dus dan zal ik nog maar zelden op vrijdagavond hier zijn. Het grappige is dat het seizoen op de avond voor het NOD-uitje begint,. @ angel: bedankt voor je pb! Ben benieuwd. Enne je mams in Spanje, lekker zeg! @ BEG: spannend dat je temp nogt hoog blijft @ lievemama: nog niet doorgebroken bij jou? Wat vreemd dat het nu anders is bij jou dan. @ arka: aan je kaartje te zien had je rond je posi ovutest ook vruchtbaar slijm. En ik zie dat FF je kruis weer naar woensdag gezet heeft. Ga er maar vanuit dat je woensdag je ei hebt gehad hoor! @ lievemama: succes bij de HA. Ik hoop dat ie nu goed handelt en je doorstuurd! @ arka: kan niet verklaren waarom gisteren die dip in het tempen. Het lijk me te snel voor een innesteling. @ angel: ik heb es ff naar je kaartje gekeken, maar hij is zo enorm wisselvallig. Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan tussen jullie. Ben blij voor je dat het vanmorgen uiteindelijk toch nog goed is gekomen bij jullie. @ lievemama: balen van je ongi meid. @ suekes: pfff, veel sterkte in de rechtzaal dan @ angel: trekkerig gevoel onderin de buik kan je ei zijn. Ik lees dat heel veel bij de pco-dames die volgens de echo's een ei krijgen. Ei is trouwens 24 uur goed. @ sebratje: gefeliciteerd met je broer en schoonzus. Wel snel zeg! Ronde 2 als ik het zo begrijp? @ pooh: bijna 11 uur! @ leeuwtje: hcg vervliegt ook al zet je het afgesloten in de koelkast. d'r zijn er genoeg die daardoor vals nega getest hebben. @ hier: nog steeds geen ongi, begin nu echt ongeduldig te worden. Wel enorme rugpijn, en steken in mijn buik. Echt niet leuk meer. Kom ongi, kom! Ik wil aan de clomid beginnen!
@Snippie23: Balen!!!Gelukkig kwam het niet als een verassing. K duim voor je dat het de volgende ronde wél raak is. @allemaal: Bedankt voor het geduim! K zit de minuten af te telle, maar dan voornamelijk omdat ikzeer nodig moet plassen!!!haha K wilde het eerst in een potje opvangen, maar heb gehoord dat Hcg vervliegd, dus dat durf ik toch niet aan. K hou het nog wel ff op, maar ben blij als het over 11en is!Eindelijk plassen!!!haha! ( ik zal vast wel voor gek verklaard worden om mn plas op te houden, maar ik wil gewoon perse met ochtendurine...)
Nou, meiden, ik race ff met de auto naar de KV. K ga er maar vanuit dat het nega is, dan komt het niet als een teleurstelling... K spreek jullie straks! (nadat ik een liter of 6 over mn test heb geplast!hahaha)
@ leeuwtje: nee dat staat niet op de bijsluiter zover ik weet. Maar het is puur ervaring dat ik dat weet. In januari was iemand (ik weet niet meer wie) die urine in de koelkast bewaard had en daar mee getest had. nega uitslag. De volgende dag met de zelfde soort test met verse ochtendurine gedaan toen was het posi.
BB10: ze had het zelf over een minuut of 5-10.... Ik denk dat we nog heeeeeel even geduld moeten hebben... Wel weer spannend zo'n live test!!
Ga voor je duimen duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim
Poeh poeh wat duurt het lang voordat Poohtje terug is op ZP!! Waarschijnlijk zit ze nu nog te plassen.........
Hmm, da's gek. Misschien werkt de NZ urine anders dan de NL? @Pooh: Schiet eens op meid, we wachten vol ongeduld!
Ik las net op www.tijdenszwangerschap.nl het volgende: HOE WORDT HET MATERIAAL BIJ EEN ZWANGERSCHAPSTEST VERKREGEN ? Urine: een beetje plas wordt opgevangen in een schoon potje. Dat kan het beste meteen na het opstaan. De urine is dan het meest geconcentreerd en afwijkingen worden daarin sneller opgespoord. Wel eerst wassen, zodat er geen bacteriën of huidcellen in terecht komen. Het beste monster wordt verkregen door eerst een beetje uit te plassen in de wc en dan wat op te vangen in het potje. De rest kan gewoon weer in de wc. Binnen twee uur moet het potje naar het laboratorium worden gebracht voor een zwangerschapstest. Anders in de koelkast bewaren.