NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Trusten Leeuw!!

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Hè Pooh, balen meis. Maar geen bloed geeft moed! Mss over een paar dagen nog eens testen. En je mag natuurlijk verdrietig zijn.
    *Knuf*

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga ff buiten wat proefwerken nakijken. Jeetje wat een berg, zucht.
    tot later

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Wat een verhaal Lievemama!
    Waar haalt een HA het lef vandaan om jullie te vertellen hoe jullie jullie leven moeten leven (wat een hoop gejullie....)
    De kans dat het tussen jullie fout zou kunnen gaan is net zo groot als bij mij/ons toch? (getrouwd, 30+) Belachelijk!

5. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Suc7 met nakijken, jij kunt tenminste lekker naar buiten.
    Ik zit hier de hele dag binnen te werken.

6. 1984

1984 Niet meer actief

HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG

Alstublieft meiden!

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Zoals hij het zegt gunt hij mijn zoon ook geen broertje of zusje:(:(:(

mn zoon word alweer 5, gaat al naar de basisschool na vakantie.

hij wilt ook zo graag zusje of broertje om mee te spelen...
    mn vriend wilt ook zo graag kindje samen...
    en t lukt maar niet:(:(:( en niemand die ons wilt helpen

voordat ze me willen helpen zit mn zoon al op de middelbare school:( want ja dan ben 25 a 26 jaar

sorry hoor maar op moment weet ik me geen raad. zit maar te janken hier:(:(

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik zal aan jullie denken;)

9. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Mn verdriet neemt al wel iets af hoor.
    Ik bereid me nu voor op een aankomende ongi.
    Vind het alleen wel balen dat ik na mn curretage dus niet in mn oude patroon val.
    Vind het ook wel raar dat ik al een aantal dagen steekjes heb wat lijkt op een ongi, maar het zet niet door.

Ach ja, schouders eronder en verder gaan...

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ lievemama: Er op staan om doorgestuurd te worden of een andere huisarts meid. Dat is het enige wat ik je kan adviseren

11. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Ja vang vang vang kom maar op met dit HCG's

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

ikke ook! Maar hier regent het weer eens een keer dus blijf lekker binnen!

13. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Dan zou ik als ik jou was gewoon nu gaan kijken welke HA er bij jou in de buurt zitten en gaan bellen, de situatie summier uitleggen en kijken of je kunt wisselen naar 1tje die wel meedenken/helpen wil. En laat je eigen HA in zijn eigen sop gaarkoken.

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    nee dit is mn eerste ronde dus mn cyclus kan ook van streek zijn..
    wacht zowiezo deze week af... (knap he?:p)

15. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    persoonlijk vind ik dat de huisarts eens moet kijken naar wat mijn vriend en ik allemaal al mee hebben gemaakt met elkaar in al die tijd dat we bij elkaar zijn... mn vriend heeft een hoop meegemaakt met mijn moeder en mij toen ik nog thuis woonde met mn zoontje
    als onze relatie slecht geweest zou zijn, zouden wij al LANG uit elkaar zijn.

maar nu 4 jaar later heel gelukkig en hard gevecht om te komen waar we nu staan

(zelf wilden we al langer dan 2 jaar kindje, maar ouders hielden het ook tegen) achteraf beter geweest want had toen geen eigen huisje
    Maar nu wel, al 2 jaar en staan onze beide ouders er voor 200% achter

16. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: balen, maar niets aan te doen, ik vond die nega-testen ook altijd verschrikkelijk! En neem me elke maand voor: ik ga NIETNIET NIET meer testen...maar iedere maand haal ik ze weer en begin ik met testen.

Ik ben nu nog op mijn eisprong aan t wachten, klussen iedere dag en nu maar hopen dat het raak is...

xxx Vrouwtjexxx

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    wat n schatjes:)

18. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Lievemama, is er niet en of andere instantie die gebeld kan worden met dit soort vragen? Ik heb geen flauw idee maar wil je zo graag een handje helpen. Misschien een belletje naar een andere HApost in de buurt om verhaal te vertellen en informatie op te vragen?

19. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee, ik zie dat jij ook over 3 dagen mag testen.
    Ga je dat ook doen donderdag??;)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo!

Zo, heb ff heerlijk uitgeslapen en daarna alles hier bijgelezen ;)

@Angel: vervelend dat je ruzie had met je mannetje om zoiets ‘onbenulligs’. Is vaak zo dat je juist ruzie krijgt om stomme dingetjes…en het lijkt er idd op dat ie misschien beetje last heeft van prestatiedrang! Dat ie de schuld een beetje op jou afschuift (‘je bent er teveel mee bezig’) is natuurlijk niet helemaal eerlijk..maar dat zal ie zelf ongetwijfeld wel al door hebben gehad dat dat niet zo handig was om te zeggen… ;)
    Ik zou er nog ff voor gaan hoor vanavond! Als je eitje nou wel is geweest…ze zeggen niet voor niets dat je ook nog juist ná je ei moet klussen! Kan nooit geen kwaad :pMaar als ik zo naar je temp kijk (en ik heb al heel veel van die kaartjes bestudeerd uit nieuwsgierigheid) dan lijkt het zo’n dip vóórdat je eitje komt! Die steken bij je liezen en dat opgezwollene is een goed teken! DUS GO GIRL! :D Go for a MAART-beeb!!

@3kats: ik heb goeie ervaringen met de ovu testen van Matcare. Het zijn dipsticks en bij mij was heel duidelijk te zien of ie posi was of niet. En ze zijn ook niet zo duur! Succes!

@Sue: jeetje wat een gedoe meid, veel succes/sterkte in de rechtszaal!

@hier: hahahaha dat alarm gaat af (12 uur eerste maandag van de maand) en de kikker in onze vijver wordt gelijk helemaal gek, zit als een idioot mee te kwaken, hahaha!! Wat een dommie :D

@Leeuw: heb je nou het gevoel dat je een eitje had gehad? Want het leek er wel op toch?? :D

@Zethu: *doet de-ongi-kom-maar-snel-dans*

@Pooh: aahhh balen van je nega test!! L

@lievemama: sjonge echt niet normaal dat je zo weer weggestuurd wordt bij de HA! Ik heb een mannelijke HA maar kom eigenlijk altijd terecht bij een vrouw, ze zijn een team en ik krijg altijd haar. Het is een schat en ben nog nooit zo blij geweest met mn HA. Hiervoor had ik een vent en volgens mij was dat gewoon een alcoholist, wat een idioot! Stuurde mij ook altijd naar huis met weer een ander pilletje wat niet werkte enz enz Ben blij dat ik daar weg ben!

Oepsie beetje lang bericht geworden... ;)
    Zometeen naar het ziekenhuis voor mn knie, laatste controle!! En daarna naar de fysio..lekker weer ff pijn lijden... :p

Deel Deze Pagina