zou zelf graag weer x terug willen naar mijn oude huisarts die ik had toen ik zwanger was van de eerste, die heeft mij toen enorm gesteunt toen ik zo jong zwanger was... hij heeft toen zelfs niet gevraagt of ik abortus wou omdat ie meteen al wist dat ik t niet wou mar probleem is dat die 100 km verderop zit ga eens flink informeren naar goede HA
@ laraxx: heel goed dat je nog ff wacht met testen. Natuurlijk zou het wel fijn zijn als het raak is. Dames ik ga hier ff iets doen in huis. Kom strax nog wel ff kijken
Hallo allemaal, Mijn eerste bericht in het forum. Ik kom ook af en toe met jullie meekletsen. Ik zou afgelopen zondag mijn NOD hebben...ben nu erg zenuwachtig. Heb nog geen test gedaan, omdat mijn cyclus nogal wisselend is. Ik probeer het nog een paar daagjes uit te stellen.
Rirmar, zeer kleine kans dat het deze maand raak is. Lang verhaal kort: Manlief op vakantie tijdens vruchtbare daagjes, op de dag van eisprong was hij terug en hebben we geklust. Ofdat we optijd waren is dus de vraag..... Voel geen rare dingen en ga er eigenlijk ook gewoon vanuit dat ik vrijdagochtend ongi ga worden. Het enige wat ik niet snap is dat mijn temp nu al gekelderd is..... heb ik nog nooit zo vroeg gehad...
Kris, op je andere kaartje had je ook een dip na 8 dagen...enkel toen ging die weer omhoog. Misschien nu een goed teken? En de buiten temperatuur is ook gedaald he!!
Welkom Plukpon Ik ben hier ook nog niet zo lang, heb nl ook eerst vaak meegelezen en heb later besloten dat ik het ook wel erg prettig vind om mijn ei kwijt te kunnen bij vrouwen die nagenoeg precies weten wat je doormaakt. En als ik jou was zou ik de langste cyclusdag aanhouden en zeker niet eerder gaan testen.
Jammer, ik twijfel nog wel, aan de ene kant wil ik graag op mijn NOD = donderdag gaan testen omdat dat mijn verjaardag is maar aan de andere kant heeft mijn lichaam me vaker voor het lapje gehouden en zou ik er verstandig aan doen om pas zaterdag te gaan testen, tenminste als de rode duivels geen roet in het eten gooien.
@pooh, balen meis, knuf! @lievemama, goed dat je naar een andere HA opzoek gaat!!! er is er vast eentje die jullie graag wil helpen.. Heeft je ongi doorgezet? KNUFFEL!!!!!!!
Welkom Plukplon en veel kletsplezier hier!! Knap hoor dat je nog niet hebt getest!! Wel last van kwaaltjes???
@Pluk: welkom!!! Wij willen natuurlijk gelijk weten wanneer je gaat (live) testen! Wij zijn enorme streepjes loedersters...
@ Rimar: Dat was precies waarom ik ook besloten heb om mee te kletsen. We zijn nu al een tijdje bezig en leek me wel prettig om met andere vrouwen erover te kletsen. Vriendlief wil ik niet altijd zijn oren van z'n kop kletsen erover. Haha
@ heitje (mag wel afkorten he, haha): Ja dat testen is steeds zo'n teleurstelling, dus dan wacht ik liever wat langer. Cyclus is ook wisselend dus kan nog altijd ongi worden.... Heb deze keer wel een aantal kwaaltjes die ik nog niet eerder heb gehad. Af en toe steken in borsten en vind opeens koffie lekker ruiken (en dat lust ik echt niet
@Kris: Ik probeer nog even te wachten met testen, moeilijk moeilijk. Donderdag zou het leukste zijn want dan is mijn vriend jarig. Maar ja, aan de andere kant misschien ook juist niet leuk...
Tuurlijk mag je afkorten, iedereen noemt me gewoon Heitje! En dan noem ik jou Pluk, goed? Snap dat het een teleurstelling is steeds dat testen....begrijpen vele van ons hier denk ik, haha! Dus als je nog kan wachten met testen, zeker doen! Kwaaltjes klinken goed meis! Succes met wachten! Ik ga wat doen hier...heb deuren/ramen geverfd in huis en moet de klodders geknoei nog van het glas af krabben en dan ff ramen lappen... leuk klusje... NOT! Fijne dag iedereen! xxx
Lievemama kun je niet naar het ziekenhuis bellen met afdeling gynacologie??? Niet geschoten is altij dmis, maar ik zou daar gewoon mijn verhaal neer leggen en sowieso op zoek naar een andere huisarts. Is er niet ook ergens een commissie om een klacht in te dienen betreffende je huisarts??? Niet bij de pakken gaan neerzitten meis, laat dit juist je kracht bundelen om verder te gaan! Heitje!!! Hoe ist??? Tja voel me vandaag toch wel beetje schuldig hoor misschien ben ik wel te onredelijk geweest tegen hem? maar in tussentijd hebben we gesmst en beide onze excuses aangeboden, vanavond maar een goedmakertje Oh ik dacht dat je in die dip je ei had, maar het ius dus de dag daarna??? WHIEHOE!!!! dat wordt een heel mooi goedmakertje dus vanaaf haha. Had al gesmst dat ei nu voorbij was en dat we nu maar weer gewoon voor de fun verder moesten. zal het hem eens niet zeggen, misschien dat hij de druk dan niet voelt Succes in ziekenhuis en bij fysio Welkom Plukplon!!! Rimar je ei kwijt kunnen hier? Niet doen hoor anders is het nooit raak Ga zo weer alles in het gereel trekken om terug naar school te brengen, daarna eten voorbereiden en kids weer ophalen. Als het lukt ga ik denk ik een uurtje plat, hele gedoe heeft me mijn nacht gekost en ben nu echt op pffff
Nou Heitje, klus ze. Ik heb ook nog wel een paar ramen/kozijnen/deuren die en geschuurd en geverfd moeten worden. Dit willen wij in onze eerste vakantieweek gaan doen, maar dan moet het weer wel meewerken en niet gaan regenen