das een leuk boek, heeft mijn hubby toen ook gekregen. hij is wel zo nieuwsgierig rond m'n nod. Als ik die heb zou hij het liefst zelf testen en ik moet het eigenlijk niet wagen zonder hem te testen. is dan wel weer lief eigenlijk
ik lees allen de laatste 4 pagina's want verder is gewoon geen doen 2 keer gedaan maar daar heb je al een dagtaak aan hahaha
Mijn vriend is er nu wel wat meer bezig. Vraagt ook steeds wanneer is nou die ABC, NRD haha dag... Maar dan nog luistert hij soms maar half als ik er weer wat over vertel. En hij is idd ook bang dat de klusfrequentie afneemt na een positieve test.
plukplon oh nog een tip alt+s is bericht plaatsen en f5 is een werelduitvinding hier op het forum haha
oh jee zo plaatste ik een enkel berich en zo zit ik in de 50 hihi, wordt fanatiek, jullie werken aanstekelijk.
Vals positief: wat een walgelijke naam! Als je een tweede streepje hebt (geen indrooglijntje) en na een paar dagen minder of geen streepje meer, dan betekent dit toch dat je een vroege miskraam hebt gehad? Ik vind vals positief zo enorm negatief klinken... Het klinkt alsof wij niet goed bij ons hoofd zijn en dat het streepje er niet heeft gestaan.... ps. Zegt Kris die nog nooit twee streepjes heeft gehad dus...
pfffffff wat doet da wachten toch lang hé. Zaterdag hebben we een feestje. En wou eigenlijk dan testen, eventueel met zo'n vroege van predictor. Zodat ik weet of ik wat kan drinken op het feestje.... Maar ja misschien is dat wel geen zo'n goed idee, dan al testen
arka, zo heb ik vorige maand dus getest omdat we naar guus meeuwis gingen en ik wou weten of ik een borrel kon drinken. heb me uiteindelijk voor het eerst in 3 jaar weer een stuk in de kraag gezopen van de ellende dat ie dus negatief was.
hihi zo'n grappige titel van dat boek. Ik sta als ik test altijd extra vroeg op. Zonder huppelend dochter of nieuwsgierige man rond mij. En dan ga ik hem het resultaat vertellen. Het positieve moment en dat gaan vertellen aan mijn man, 't staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift!
Kan ik me goed voorstellen. Ik dacht afgelopen zaterdag echt van de rode duivels komen eraan. Wij hadden ook een feestje, en ik heb dus wel gezondigd, heb 2 glazen bier gehad. Ik drink nooit bier behalve bij zomerdag als het echt heel warm is, en het viel zaterdagavond ook best wel mee. Maar ik redeneerde wel zo van ik zie het wel, ik ga eerst lekker dansen en feesten. Was heerlijk zo buiten feesten.
ja wel, ik ga heerlijke sangria maken en heb dus echt geen zin om me voor niets in te houden. Daarbij is het een feestje voor mijn mans verjaardag en zou het zo'n mooi cadeau zijn. Gewoon al doordat ik het zo hoop zal het niks zijn, grrrrrrrrrr. Maar dan kan ik toch sangria drinken
arka, heb je het boekje zelf al gelezzen? ik heb me bescheurd. tis echt mannenlogica en herken er inderdaad dingen in. geweldig
En weet je, ik dacht altijd gehoord te hebben dat voor je positief test het vruchtje er nog geen hinder van kan ondervinden. Of klopt dit niet? NU sinds we proberen heb ik niks meer gedronken. Maar als we zo nog twee jaar moeten proberen...
Dat kan ik me voorstellen, daar hoop ik ook op, de uitdrukking op het gezicht.............die zal boekdelen spreken.